Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste xtc ervaring. Bad, maar toch geweldig.

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Re: Eerste xtc ervaring. Bad, maar toch geweldig.

Berichtdoor Druks » wo apr 01, 2015 5:29 pm

Lees mijn reactie nog eens Pipo... :#:
Druks
huba buba
Moderator

Berichtdoor Partypipo » wo apr 01, 2015 5:31 pm

JongGeleerd schreef:Je hebt je punt gemaakt, de tegenpartij heeft haar punt gemaakt, jij hamert nu constant op je gelijk, maar wat is dat nog waard?

Ik maak geen punt, ik stel vragen
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor djeemen » vr apr 03, 2015 11:10 pm

Hou toch gewoon eens allemaal jullie bek en reageer gewoon op het tripreport of je het leuk vond of niet. Godverdomme wat een stel kleuters haha
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor evaaa32 » za apr 04, 2015 2:56 am

Een hele discussie hier haha.
Ik zal ook vooral niet zeggen dat je jong bent, ondanks dat je dat natuurlijk wel bent. Je komt echter in je reacties volwassener over dan je leeftijd. Ik hoop dat je nog een leukere xtc ervaring dan deze gaat meemaken, weet wel zeker dat dat mogelijk is. Ik geloof ook niet zozeer dat het met leeftijd te maken heeft. Zoals je zelf al aangeeft zat je met wat emotionele dingen. Dat vind ik altijd erg gevaarlijk. Ik zou vanuit zo'n toestand nooit met drugs gaan kloten, maar gelukkig is het bij jou wel goed gegaan. Ik hoop dat je daarmee wel oppast.

En je zal het zelf al wel weten, maar eerst inlezen lijkt me verstandig. Ik kan niet ontkennen dat ik zelf ook weleens zoiets heb gedaan, maar kan dat aan niemand aanraden en heb daar zelf wel van geleerd. Ik hoop dat jij dat ook inziet en de volgende keer verstandiger met xtc (en andere drugs) omgaat.

En voor die negatieve reacties.. ze zijn vast goedbedoeld en ik zou er niet te heftig op reageren.
We know too much, but understand too little - The School of Life
evaaa32
Newbie

Berichtdoor Vinnie » vr jan 08, 2016 5:16 pm

leuk om terug te lezen dit, nooit gedacht dat ik ooit nog een bijval zou krijgen van aebi en drugs :woeh:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor Jmths » di jan 12, 2016 12:41 am

Haha, de reacties hierop, op z'n minst vermakelijk.

Ten eerst Creadizzy, goed om te horen dat je eerste ervaring een positieve is. Ik lees dat je de magie van MDMA hebt meegemaakt die het mogelijk maakt om jezelf volledig open te zetten en in staat stelt emoties op een gezonde manier te verwerken.
Wat mij als eerste opvalt aan je verhaal is hoe sterk het effect is dat je slechts van een kwartje lijkt te krijgen, waarschijnlijk heeft dit o.a. te maken met dat het je eerste MDMA ervaring is wat voor de meeste mensen een aanzienlijk sterker effect geeft dan gemiddeld.

De mensen hier reageren wellicht boos vanwege de jonge leeftijd maar dit ligt natuurlijk niet aan jou persoonlijk. Ik denk dat iedereen hier het er wel over eens kan worden dat agressief reageren tegen een jong meisje niet de bedoeling is. Ik vind het jammer dat sommige mensen nogal uit hun slof schieten al snap ik de reacties wel tot op bepaalde hoogte.

Ik persoonlijk vond het interessant wat je geschreven had en ondanks dat ik ook geen fan ben van drugsgebruik in de (vroege) puberteit heb ik wel het gevoel dat dit jammer genoeg nou eenmaal de realiteit is. De leeftijd waarop voor het eerst drugs gebruikt wordt is de laatste jaren sterk verschoven, hier is ook veel ondersteunend onderzoek naar.

Het cliché zit hem ook in dat het merendeel van de mensen die om het leven komt met MDMA in zijn of haar mik een puber is van rond de 15, nu is dit natuurlijk niet perse ook voor jou het geval maar het roept nogal wat controverse op waar mensen nogal emotioneel op kunnen reageren.
Pubers en drugs zijn nou eenmaal vaak niet zo'n goede combo, meestal is het een kleine groep die het voor het merendeel verpest maar daar wordt nou eenmaal naar gekeken. Die broer van die vriendin van je is daar maar weer eens een goed voorbeeld van, MDMA uitdelen aan meisjes van 14-15jaar zijn praktijken waar mijn maag een beetje van ondersteboven draait.
Een tweede ding dat er bij komt kijken is dat de kans op verslaving naarmate je jonger met drugsgebruik begint aanzienlijk is, exponentieel zelfs. De kans dat iemand een verslaving opbouwt die vanaf zijn 15de begint met jointjes roken (vrij frequent gebruik) wordt al snel 20x hoger geschat dan iemand die hier op zijn 21e mee begint, om maar een concreet voorbeeld te geven.
Dit staat in ieder geval met koeienletters in mijn boek 'inleiding in de psychologie' vermeld, een druk van nog geen 3jaar oud.

Excuses in ieder geval voor alle puberale reacties op de ervaring die hebt gedeeld, blijkbaar is het aanstekelijk.
Af en toe een feestje is niet het einde maar probeer het genuanceerd te houden in ieder geval, de mensen op dit forum zijn in ieder geval geen geschikt vergelijkingsmateriaal.
Je komt verstandig genoeg over voor je leeftijd, gaat wel goed komen lijkt me.

Snoep verstandig, have fun. :kleuter:

Edit: zie nu pas hoe oud dit topic is, altijd weer te laat.
Laatst bijgewerkt door Jmths op wo jan 20, 2016 1:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor CreaDizzy » di jan 19, 2016 7:39 pm

Yooo :D Dat hier nog reacties op komen.
@Voldie, ik vind het teruglezen ook erg leuk :3

@Jmths, Thanks voor de reactie! Die broer vertelde mij echt iets van 3 dagen geleden dat er 2-cb in die pillen zat. Dus dat kan misschien verklaren waarom ik zo aan het spacen was. Achteraf gezien verklaard dat ook de vage verschijnselen die ik heb gezien.
Ik snap je punt, zo vroeg beginnen (of uberhaupt beginnen) is natuurlijk niet gezond. Maar aan de andere kant, ik leef nog steeds! ^^
When in doubt, double the dose.
CreaDizzy
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Zelfkweek » wo jan 20, 2016 1:09 pm

Belachelijk...

Wie neemt nu een kwartje :mad:
Wat dan?
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amvitamientje » wo jan 20, 2016 1:22 pm

Zelfkweek schreef:Belachelijk...

Hoezo belachelijk?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Zelfkweek » wo jan 20, 2016 3:29 pm

Amvitamientje schreef:
Zelfkweek schreef:Belachelijk...

Hoezo belachelijk?

CreaDizzy schreef:Jullie zullen wel denken, wat belachelijk jong. Wat onverstandig. Ja... Klopt.

Kwartje... belachelijk & onverstandig idd. Zo een pillen zijn niet farmaceutisch geproduceerd dus je kan nooit inschatten hoeveel MDMA er in dat kwartje zit... misschien zit alle 160 mg net in dat kwartje.

Neem gewoon de volledige pil ipv jezelf wijs te maken dat je maar een "kwartje" hebt ingenomen.
Wat dan?
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor fredrik » wo jan 20, 2016 3:33 pm

Misschien zit de MDMA niet goed verdeeld over de pillen, beter slik je ze alle 10 :#:

Vreselijk domme redenatie van je, mongool.
Ik neem mijn 9 milimeter met laser wel mee voor het geval ik een hond tegen kom.

fredrik
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Zelfkweek » wo jan 20, 2016 3:35 pm

fredrik schreef:mongool.

Tof dat je je berichten afsluit met je koosnaam.

Wat ik zeg is de waarheid jij genie.

OT: 10 pillen is te veel (ze had er maar 1). je eerste dosis: lichaams gewicht x 1.5 mg en dan als je wil #bijpakken lichaamsgewicht x0.5.

Groeten
Wat dan?
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor fredrik » wo jan 20, 2016 3:40 pm

Wanneer ik met die gedachte jou berichten lees, komt spontaan de stront uit mijn ster.

Dit sloeg alles :#:
Ik neem mijn 9 milimeter met laser wel mee voor het geval ik een hond tegen kom.

fredrik
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Vinnie » wo jan 20, 2016 3:47 pm

rustig kim jong
snap die kwartjes redenatie wel, grote kans dat de mdma niet gelijk over de pil verdeelt is waardoor een kwartje in nemen weinig indicatie kan geven voor de hoeveelheid die je binnen krijgt.

en ja je blowt veel als je shopmedewerker standaard vraagt of je weer 5 gram ammnesia haze wil :stoned:
Miss E schreef:Gaat liever als een dronken tokkie de boel op stelten zetten dan vogels spotten.

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor fredrik » wo jan 20, 2016 3:55 pm

Ik doelde meer op die THC schrapen en IVen.

Maar het feit om het belachelijk en onverstandig te noemen om pillen niet in één keer te slikken en vervolgens te verkondigen dat het waarheid is, is gewoon zo dom dat ik niet eens kan beschrijven hoe doen het is. Jammer dat er genoeg minderjarige zullen zijn die zulke randdebielen geloven.

fredrik
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Zelfkweek » wo jan 20, 2016 4:02 pm

hahah ik heb nog nooit zo gelachen op dit forum(is dit .nl?). doe zo verder fredje. Als jij je pilletje in 2 wil breken om je zo veiliger te voelen dan doe je maar... Ik probeerde enkel op een ludieke manier duidelijk te maken dat het zo niet werk. (daarvoor is dit forum)
Wil je echt veilig doen dan test je je pil of koop je MDMA kristallen en dosseer je zo.

En dat THC IV'en was een, duidelijke, grap en jij noemt mij randdebielen & mongool.

10/10 would comment again.

OT: nu wel je handen wassen want zo een vuile taal dat zijn we niet gewoon hiezo.
Wat dan?
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » wo jan 20, 2016 4:22 pm

:#:
Knabbel schreef:op stakels

Poseidon schreef:je neus hoor je echter niet in feiten te drukken maar in coca, meth, speedo etc
Aebi
It's good to be the king
Moderator

Berichtdoor Jmths » wo jan 20, 2016 4:50 pm

Dacht dat het een sarcastische opmerking was in de trend van: 'het is maar een kwartje'.
De exacte 25% zul je er wel niet vanaf bijten maar ik denk dat de meeste mensen het er hier wel over eens kunnen worden dat het risico op uitschieters te overzien valt bij een kwartje.

Jullie schieten beiden nogal emotioneel uit jullie slof en reageren aardig ongenuanceerd wat vooral slecht reflecteert op jullie zelf. Beter houdt het hier gewoon op.
Laatst bijgewerkt door Jmths op wo jan 20, 2016 4:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amvitamientje » wo jan 20, 2016 4:50 pm

Zelfkweek schreef:Kwartje... belachelijk & onverstandig idd. Zo een pillen zijn niet farmaceutisch geproduceerd dus je kan nooit inschatten hoeveel MDMA er in dat kwartje zit... misschien zit alle 160 mg net in dat kwartje.

Neem gewoon de volledige pil ipv jezelf wijs te maken dat je maar een "kwartje" hebt ingenomen.

Ben ik nou zo slim, of jij nou zo dom?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Zelfkweek » wo jan 20, 2016 4:55 pm

Amvitamientje schreef:
Zelfkweek schreef:Kwartje... belachelijk & onverstandig idd. Zo een pillen zijn niet farmaceutisch geproduceerd dus je kan nooit inschatten hoeveel MDMA er in dat kwartje zit... misschien zit alle 160 mg net in dat kwartje.

Ben ik nou zo slim, of jij nou zo dom?

Ik denk jij zo dom :) Anders zou je uitleggen waarom ik dom ben :blowkiss:
een benzo kan je splitsen en ben je zeker dat elke helft even veel van het actieve middel zal bevatten. Als je denkt dat een pil massproduced in een kelder over dezelfde kwaliteiten bezit.. tja
Wat dan?
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amvitamientje » wo jan 20, 2016 4:58 pm

Zelfkweek schreef:Ik denk jij zo dom :) Anders zou je uitleggen waarom ik dom ben :blowkiss:

Als ik zou willen dat je het begreep zou ik het wel uitleggen. kusjes
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Zelfkweek » wo jan 20, 2016 5:01 pm

Amvitamientje schreef:
Zelfkweek schreef:Ik denk jij zo dom :) Anders zou je uitleggen waarom ik dom ben :blowkiss:

Als ik zou willen dat je het begreep zou ik het wel uitleggen. kusjes

Voorbeeld van hoge intelligentie. :wave:
Wat dan?
Zelfkweek
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Amvitamientje » wo jan 20, 2016 5:39 pm

Dank u zeer!

OT:
CreaDizzy schreef: Die broer vertelde mij echt iets van 3 dagen geleden dat er 2-cb in die pillen zat. Dus dat kan misschien verklaren waarom ik zo aan het spacen was. Achteraf gezien verklaard dat ook de vage verschijnselen die ik heb gezien.
Ik snap je punt, zo vroeg beginnen (of uberhaupt beginnen) is natuurlijk niet gezond. Maar aan de andere kant, ik leef nog steeds!

Ik vind het eerder onverantwoord dat je er achteraf achter kwam dat er 2cb in zat, dan dat jij op die leeftijd lekker uit je dak wilt gaan. :woeh:
Altijd laten testen!
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor FRESH » wo jan 20, 2016 6:07 pm

Jmths schreef:De exacte 25% zul je er wel niet vanaf bijten maar ik denk dat de meeste mensen het er hier wel over eens kunnen worden dat het risico op uitschieters te overzien valt bij een kwartje.

Ja, dit is de meest logische uitleg in feite.
Stel je hebt een pil van 200mg te pakken, in theorie zou een kwartje dan 50mg zijn.
Stel de MDMA is ongelijk verdeeld in een pil (dan zijn het wel prutsers die drukkers, maar dat even achterwege) en laten we zeggen 200mg zit in de helft dan heb je dus de kans op een kwartje waar NIETS inzit, of bijna niets, of 100mg...(200mg in een kwartje past simpelweg niet!).

Dan heb je ook nog zoiets als spreiding, maar dan nog, het komt zeer, zeer zelden voor dat een spreiding van meer dan 50-75mg in een pil zit. Dus de lichtste is 150 mg en de zwaarste heeft een inhoud van 225mg, dan nog is het risico te overzien.
You can't buy happiness,
but buying dope is pretty close

One friend can change your whole life

If You Pay Peanuts, You Get Monkeys

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor Partypipo » wo jan 20, 2016 6:18 pm

FRESH schreef:
Jmths schreef:De exacte 25% zul je er wel niet vanaf bijten maar ik denk dat de meeste mensen het er hier wel over eens kunnen worden dat het risico op uitschieters te overzien valt bij een kwartje.

Ja, dit is de meest logische uitleg in feite.
Stel je hebt een pil van 200mg te pakken, in theorie zou een kwartje dan 50mg zijn.
Stel de MDMA is ongelijk verdeeld in een pil (dan zijn het wel prutsers die drukkers, maar dat even achterwege) en laten we zeggen 200mg zit in de helft dan heb je dus de kans op een kwartje waar NIETS inzit, of bijna niets, of 100mg...(200mg in een kwartje past simpelweg niet!).

Dan heb je ook nog zoiets als spreiding, maar dan nog, het komt zeer, zeer zelden voor dat een spreiding van meer dan 50-75mg in een pil zit. Dus de lichtste is 150 mg en de zwaarste heeft een inhoud van 225mg, dan nog is het risico te overzien.

Echt heel slecht kan het ook niet verdeeld zijn. Meestal is de spreiding niet zo groot inderdaad. En heel veel mdma in 1 kwartje kan nooit, want dan zou het geen kwartje zijn, maar een uit elkaar gevallen stuk omdat er geen bindmiddel in zat om de mdma bij elkaar te lijmen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Berichtdoor FRESH » wo jan 20, 2016 6:32 pm

Getest kristal is altijd beter icm een goede weegschaal, gezond verstand en veilige dosering
You can't buy happiness,

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor djeemen » wo jan 20, 2016 7:28 pm

FRESH schreef:Getest kristal is altijd beter icm een goede weegschaal, gezond verstand en veilige dosering

Maar een geteste pil afbijten hoeft geen slecht alternatief te zijn.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor FRESH » wo jan 20, 2016 7:52 pm

djeemen schreef:
FRESH schreef:Getest kristal is altijd beter icm een goede weegschaal, gezond verstand en veilige dosering

Dat klopt :-)
You can't buy happiness,

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

Berichtdoor Vinnie » wo jan 20, 2016 7:56 pm

djeemen schreef:

Hoeft niet maar kan wel

Vinnie
Badass Junkie

Berichtdoor FRESH » wo jan 20, 2016 8:01 pm

voldie schreef:
djeemen schreef:

Hoeft niet maar kan wel

Dat zeiden we al ja. Je kan alle risico's niet geheel uitsluiten, maar wel verspreiden.
You can't buy happiness,

FRESH
in the MIX 3.0
Donateur

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post