voldie schreef:wtf hypocriet hier allemaal
(...)
kijk liever zelf naar hoeveel benzo's jullie naar binnen werken en hoeveel pep jullie snuiven
straatmadelief schreef:ben inderdaad ook wel benieuwd naar de leeftijden van de rest hier toen ze begonnen met drugs
CreaDizzy schreef:Precies. Ik leer van de oudere voorbeelden hier
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
voldie schreef:wtf hypocriet hier allemaal , stelletjes pussy's gaan jullie nou alleen maar hier over lopen zeiken?
het is niet heel verstandig om op je 15de M te doen maar dit is al een jaar geleden dus laat het lekker gaan.
kijk liever zelf naar hoeveel benzo's jullie naar binnen werken en hoeveel pep jullie snuiven
ik vond het een leuk report om te lezen, jammer dat je emotioneel werd maar dat kan wel eens gebeuren, helemaal de eerste keer. alleen snap ik niet precies wat nou het geweldige aan de ervaring was ?
brick_top schreef:voldie schreef:wtf hypocriet hier allemaal , stelletjes pussy's gaan jullie nou alleen maar hier over lopen zeiken?
het is niet heel verstandig om op je 15de M te doen maar dit is al een jaar geleden dus laat het lekker gaan.
ik vond het een leuk report om te lezen, jammer dat je emotioneel werd maar dat kan wel eens gebeuren, helemaal de eerste keer. alleen snap ik niet precies wat nou het geweldige aan de ervaring was ?
Meteen maar iedere vorm van voorlichting afschaffen dan?
brick_top schreef:Onverantwoord en fucking dom. Die broer verdient een paar flinke stompen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:De meeste mensen lezen al mee volgens mij, ook al posten ze zelf niks.
Die weten al wat voor volk hier zit
En andere mensen komen hier binnen, roepen een keer wat en keren nooit meer terug, omdat ze 1 ding willen zeggen of 1 ding willen vragen. Die zijn helemaal niet op zoek naar de community hier, die willen een keer roepen. Hoe aardig je doet is daar dan weinig van invloed op.
voldie schreef:Partypipo schreef:De meeste mensen lezen al mee volgens mij, ook al posten ze zelf niks.
Die weten al wat voor volk hier zit
En andere mensen komen hier binnen, roepen een keer wat en keren nooit meer terug, omdat ze 1 ding willen zeggen of 1 ding willen vragen. Die zijn helemaal niet op zoek naar de community hier, die willen een keer roepen. Hoe aardig je doet is daar dan weinig van invloed op.
mijn ervaring is dat als je meteen negatief doet dat mensen dan een soort vijandbeeld krijgen en juist niet gaan luisteren, niet omdat ze het perse niet geloven of wat dan ook maar puur omdat iemand het op zoon negatieve manier brengt willen ze je ook gewoon niet geloven.
zeg nou eerlijk, als ik jou kk dom boeit de rest dan de inhoud van een post toch ook bijna geen reet meer
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
voldie schreef:zo jaag je mensen alleen maar weg terwijl je veel beter kan voorlichten als je er eerst voor zorgt dat mensen zich op hun gemak voelen en dat ze hier überhaupt blijven om stuken over de gevolgen van drugsgebruik te lezen.
anders heeft ze zo iets van, wat een agressieve mongolen ik ben weg hier
brick_top schreef:voldie schreef:zo jaag je mensen alleen maar weg terwijl je veel beter kan voorlichten als je er eerst voor zorgt dat mensen zich op hun gemak voelen en dat ze hier überhaupt blijven om stuken over de gevolgen van drugsgebruik te lezen.
Ze voelde zich blijkbaar genoeg op haar gemak om het hier te posten. Alleen reageren met "leuk report!" draagt ook niet bepaald bij aan het voorkomen van dit soort onverantwoorde acties. Ik bedoel het kind dronk zelden, voelde zich kut en nam na een paar shotjes safari een pil waarvan ze geen flauw benul had wat erin zat. Dat is sowieso een stom idee, laat staan om het te doen als je 15 bent. Kan wat mij betreft niet vaak genoeg benadrukt worden.
voldie schreef:brick_top schreef:voldie schreef:zo jaag je mensen alleen maar weg terwijl je veel beter kan voorlichten als je er eerst voor zorgt dat mensen zich op hun gemak voelen en dat ze hier überhaupt blijven om stuken over de gevolgen van drugsgebruik te lezen.
Ze voelde zich blijkbaar genoeg op haar gemak om het hier te posten. Alleen reageren met "leuk report!" draagt ook niet bepaald bij aan het voorkomen van dit soort onverantwoorde acties. Ik bedoel het kind dronk zelden, voelde zich kut en nam na een paar shotjes safari een pil waarvan ze geen flauw benul had wat erin zat. Dat is sowieso een stom idee, laat staan om het te doen als je 15 bent. Kan wat mij betreft niet vaak genoeg benadrukt worden.
Als nou een goeie voorlichting had gegeven had je een punt gehad, iets heel vaak op agressieve manier benadrukken is niet effectief
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
CreaDizzy schreef:Nouja, gehaat... Gewoon zo van "mensen denken nu slecht over mij. Ze vinden me dom. Ik doe alles fout in hun ogen". Want als je iets post, en je krijgt enkel reacties over hoe onverstandig je bent enzo is nou niet echt fijn en positief om te horen. Snappie?
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten