Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het Gameverslaving Topic

Voor alle verslavingen die niet in de 4 categorieën hierboven passen.

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Eko » ma okt 08, 2012 8:12 pm

Verslaafd aan spellen ben ik nooit geweest, maar als ik eenmaal bezig ben, kan ik me wel uren bezighouden, dan ben ik volledig ondergedompeld in de fictieve wereld.
(hetzelfde met boeken, films en series)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Poseidon » do nov 15, 2012 3:34 am

Eko schreef:Verslaafd aan spellen ben ik nooit geweest, maar als ik eenmaal bezig ben, kan ik me wel uren bezighouden, dan ben ik volledig ondergedompeld in de fictieve wereld.
(hetzelfde met boeken, films en series)

In vervoering raken, als het ware 1 worden met datgene waar je jezelf op richt...dat is een mooie eigenschap. Een strevenwaardige instelling. Goed dat je het onderscheid met getting hooked on something benadrukt Eko.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Poseidon » do nov 15, 2012 3:48 am

Kom wel eens bij 2 dudes die van 's ochtends vroeg tot 's avondds laat zitten te Assassin's creeden en het not done vonden als ik een goede lijn yayo legde terwijl ze bezig waren met mensen killen. Hypocriet?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Davinci » do nov 15, 2012 11:11 am

Poseidon schreef:Kom wel eens bij 2 dudes die van 's ochtends vroeg tot 's avondds laat zitten te Assassin's creeden en het not done vonden als ik een goede lijn yayo legde terwijl ze bezig waren met mensen killen. Hypocriet?


Volgens Machiavelli moet je twee dingen doen als je een land verovert:
1)de wetten laten zoals ze zijn
2)de volledige koningsfamilie uitmoorden

Als je een persoon van de koningsfamilie laat leven, heb je eeuwen miserie om daar te kunnen heersen. Vanuit die optiek is het inderdaad vrij logisch om de koningsfamilie te gaan uitmoorden. Je kan moeilijk stellen dat die gruwelijke moord 'in slecht' is vanuit dat standpunt.

Assassin's creed is iets minder drastisch dan wat yayo met een man kan doen. Ergens is het hypocriet, maar ik kan wel in hun (verkeerde?) visie komen.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Poseidon » do nov 15, 2012 2:40 pm

Davinci schreef:Assassin's creed is iets minder drastisch dan wat yayo met een man kan doen. Ergens is het hypocriet, maar ik kan wel in hun (verkeerde?) visie komen.
Zoals gewoonlijk kan ik niets tegen je door euriditie en levenswijsheid gefundeerde wijsheid inbrengen :love: We zagen jou in het virtuele Venetie ook nog even voorbij komen. :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Ivo » do nov 15, 2012 2:59 pm

Cocainer schreef:Grappig dat hier op het forum veel game verslaafden/ex game verslaafden zijn :#:

Dopamine :love:
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor beanhead » do nov 15, 2012 6:01 pm

Speed en headshots in FPS

fucking nolife :love::love::love:
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Wietsmoker » do nov 15, 2012 11:14 pm

Ik begin een zwak te krijgen voor Microsoft Combat Flight Simulator 3: Battle For Europe.
Heerlijk, dat vliegen in oude toestellen tegen de achtergrond van de 2e wereldoorlog. Ik ben een campaign begonnen voor de Engelsen. Tof werk! Spitfire rules!
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor endorr » do nov 15, 2012 11:43 pm

Het enige spel dat ik nog speel is call of duty
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Wietsmoker » do dec 20, 2012 1:57 am

Wanneer kom ik nou eens voorbij de 'Dans' -missies in GTA? I'm a mothafucking Gangsta! Mijn 'shooting skills' zijn op die van Gangster, maar ik moet nog een paar missies voor 'O.G. Loc' doen. Waaronder een stomme 'dans' -missie. Ik haat O.G. Loc.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Wietsmoker » do dec 20, 2012 10:13 am

Nou ja, ik ben er alweer voorbij ook. Plus een paar missies extra, waarover ik vannacht gedroomd heb. Dat is het risico dus van GTA San Andreas, voor het slapen gaan nog even te spelen.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor endorr » do dec 20, 2012 10:41 am

Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Niet spectaculair , is eerder voor wat geinig te gamen.

Binnekort ga ik ook the legend of zelda twilight princess kopen , lijkt me echt vet !
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor MarkBeest » do dec 20, 2012 4:30 pm

endorr schreef:Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Niet spectaculair , is eerder voor wat geinig te gamen.

Binnekort ga ik ook the legend of zelda twilight princess kopen , lijkt me echt vet !


Heb ook al een lange tijd een wii staan en de meeste games zijn idd alleen leuk met wat maten. Zelda is sowieso altijd een aanrader :rock:
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor endorr » do dec 20, 2012 5:04 pm

MarkBeest schreef:
endorr schreef:Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Niet spectaculair , is eerder voor wat geinig te gamen.

Binnekort ga ik ook the legend of zelda twilight princess kopen , lijkt me echt vet !


Heb ook al een lange tijd een wii staan en de meeste games zijn idd alleen leuk met wat maten. Zelda is sowieso altijd een aanrader :rock:


Heb vandaag net zelda gekocht maar mijn taken zijn geiten tegenhouden die weglopen , een kat vangen en een babymandje terug bij de eigenaar brengen , boeiend ! waar blijft het zwaard gevecht?!

de versie die ik heb noemt twilight princess
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Stefaan » do dec 20, 2012 5:12 pm

Ik heb een gehackte wii. Voor de enkele keer dat ik erop speel (zoals gezegd, vooral met maten enzo) ga ik niet een heel spel kopen!
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do dec 20, 2012 5:16 pm

Gman007 schreef:Ik heb een gehackte wii. Voor de enkele keer dat ik erop speel (zoals gezegd, vooral met maten enzo) ga ik niet een heel spel kopen!


Schaam je je om te zeggen dat je ook wel eens in je eentje speelt gman? 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Stefaan » do dec 20, 2012 6:42 pm

Schaamt jou mams zich wel eens voor je?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do dec 20, 2012 9:01 pm

Gman007 schreef:Schaamt jou mams zich wel eens voor je?


Heb je die opmerking op de Wii gehoord? Op de basisschool werden dit soort dingen over en weer gezegd dus het zou best kunnen dat dit soort uitspraken uit een videogame komen 8-)

Is je Wii wel van jou of is die ook van je vader? 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Einstein » do dec 20, 2012 9:07 pm

Ontopic graag :)

Misschien ook een leuk plan als de niet-verslaafde gamers bijvoorbeeld hier gaan posten:
onzin/games-t157-240.html
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor endorr » do dec 20, 2012 9:19 pm

endorr schreef:
MarkBeest schreef:
endorr schreef:Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Niet spectaculair , is eerder voor wat geinig te gamen.

Binnekort ga ik ook the legend of zelda twilight princess kopen , lijkt me echt vet !


Heb ook al een lange tijd een wii staan en de meeste games zijn idd alleen leuk met wat maten. Zelda is sowieso altijd een aanrader :rock:


Heb vandaag net zelda gekocht maar mijn taken zijn geiten tegenhouden die weglopen , een kat vangen en een babymandje terug bij de eigenaar brengen , boeiend ! waar blijft het zwaard gevecht?!

de versie die ik heb noemt twilight princess


Ik zit ondertussen visjes te vangen om een kat terug bij haar eigenaar te brengen , ik hoop dat de actie niet ver weg meer blijft.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Stefaan » do dec 20, 2012 9:23 pm

endorr schreef:Ik zit ondertussen visjes te vangen om een kat terug bij haar eigenaar te brengen , ik hoop dat de actie niet ver weg meer blijft.


:rock: Er is niet zo heel veel keiharde actie hahaha. Veel zoeken en ontdekken..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor endorr » do dec 20, 2012 9:32 pm

de review deed anders vermoeden ! :-o
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor endorr » vr dec 21, 2012 11:34 pm

Ok de actie is er al een tijdje , ben ondertussen volledig verslaafd aan Zelda.
Man man wat een goede game , en veel uitdaging ook , je speelt je er niet makkelijk door.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Wietsmoker » za dec 22, 2012 12:00 am

@Endorr: Leuk dat 'ie toch beter wordt.
@iedereen: Ik heb mijn nieuwe gameverslaving in de vorm van GTA: San Andreas volledig erkent. Ik wil per sé San Fierro bereiken, maar ik heb ook in een missie -overzicht Las Venturas mogen aanschouwen, slechts alleen van plaatjes. Nu wil ik die stad óók nog halen. Misschien ga ik dan ook wel door tot het eind. Gameverslaving doet me aan vroeger denken, toen ik nog uren achter de MSX -computer zat... Wat een leven eigenlijk.(sarcasme).
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Wietsmoker » di apr 23, 2013 7:43 am

Help! Het is weer gebeurt.

Ik rij nu weer auto's in de prak in NFS: Most Wanted (zie bijbehorend gamers -topic). Ik kan gameverslaving wel gemakkelijk van me afzetten, maar het komt ook altijd weer terug... Als ik een nieuw spel heb.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Dreuge » wo apr 24, 2013 5:57 pm

yoyo ben ook gameverslaafd geweest, speelde 10-14 uur per dag en heb mn school verneukt. jaja ik hoor er bij, hoezee :woeh:
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor xastur » di jul 15, 2014 1:21 am

Gameverslaving tja heel mijn leven game ik eigenlijk. Ik game nu ongeveer 4a5 uur per dag.. Als er voetbal op tv is heel wat minder... Toen kk. Og niet getrouwd was gamede ik ruim 10 uur per dag. Altijd full time werk gehad maar meteen naar mijn werk achter de computer.. World of warcraft the rift fifa etc. Het was zo erg dat ik zei dat ik niet kon overwerken omdat mijn vrienden wachtte op mij in mijn game. 40 man raid... Vrienden heb ik nooit echt behoefte aan nu ook niet.. Ik ben lieber alleen kost minder geld minder problemen. En samen met mijn vrouw is ook heel gezellig.
Door het gamen heb ik vroeger veel geleerd ik speelse op de msx toen ik nog klein was een helicopternspel.. Ik moest over nederland of europa of over de hele wereld vliegen. Moest aanwijzen welke landen het waren welke steden, welke rivieren etc. Daardoor gingen mijn punten erg snel omhoog.
De enige momenten dat ik niet game is wanneer ik op vakantie ben dan denk ik er ook niet aan. Toevallig pas een ipad gekocht dus gamen is ook hier op vooruit gegaan. Dus zelfs in de vakantie zou ik kunnen gamen. Ik gebruik de ipad ook voor het forummen erg handig en vaak gaat het typen via de ipad sneller dan op de pc.
Omdat ik licht autistisch ben is gamen erg belangrijk voor mij geworden maar verslaafd ach er zijn erge dingen. Onze relatie lijdt er niet onder, mijn vrouw ligt laatstentijd erg vroeg in bed dus dat geeft mij de tijd om lekker door te gamen. Ik lig elke dag rond half twee in bed en dat eigenlijk elke dag zo. Ik slaap ongeveer 4a5 uur per dag en meer heeft mijn lichaam momenteel niet nodig. Ik ben trouwens 34 jaar dus ben nog vrij jong.
Ik werk fulltime, ik koop om de 2 dagen een nieuw pakje sigaretten, en drinken doe ik nooit vind aan alcohol niets aan. Af en toe een baco maar dat is echt zelden.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Chocoloco » di jul 15, 2014 4:25 pm

Ben zelf van m'n 13-14de tot iets voor mijn zestiende verslaafd geweest aan gamen. Modern warfare speelde ik eigenlijk altijd als ik vrije tijd had. Ik begon al wat meer mensen te zien toen, maar heb mijn PS3 toen weggedaan. Toen begon ik gewon andere dingen te doen ( gamde nog wel wat op PC maar veel minder).
En als ik nu eens playstation of xbox denk ik hoe heb ik dit ooit uren achter elkaar gedaan....
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Winnie » di jul 15, 2014 5:34 pm

Ach ik denk de mooiste verslaving van allemaal. Vanaf mn 11e gamen tot ik hoofdpijn had en gare dromen had van ingame momenten, beetje raar maar toch altijd leuk gebleven. Daarbij doet iedereeen het dus waar is het probleem? :kleuter:

crayon-eating motherf*cker
Avatar gebruiker
Winnie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di mei 13, 2014 9:01 pm

Re: Het Gameverslaving Topic

Berichtdoor Snater » vr sep 12, 2014 2:14 pm

Ik wacht nog steeds op fucking GTA 5 voor de PS 4 :s

Had gehoopt hem na de launch te kunnen kopen, maar die honden brengen hem dit jaar november pas uit voor next gen. Doe al een jaar met Cod Ghost.

Woops, blijkt dit het game verslavings topic te zijn hehe
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere verslavingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner