Eko schreef:Verslaafd aan spellen ben ik nooit geweest, maar als ik eenmaal bezig ben, kan ik me wel uren bezighouden, dan ben ik volledig ondergedompeld in de fictieve wereld.
(hetzelfde met boeken, films en series)
Poseidon schreef:Kom wel eens bij 2 dudes die van 's ochtends vroeg tot 's avondds laat zitten te Assassin's creeden en het not done vonden als ik een goede lijn yayo legde terwijl ze bezig waren met mensen killen. Hypocriet?
Zoals gewoonlijk kan ik niets tegen je door euriditie en levenswijsheid gefundeerde wijsheid inbrengen We zagen jou in het virtuele Venetie ook nog even voorbij komen.Davinci schreef:Assassin's creed is iets minder drastisch dan wat yayo met een man kan doen. Ergens is het hypocriet, maar ik kan wel in hun (verkeerde?) visie komen.
Cocainer schreef:Grappig dat hier op het forum veel game verslaafden/ex game verslaafden zijn
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
endorr schreef:Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Niet spectaculair , is eerder voor wat geinig te gamen.
Binnekort ga ik ook the legend of zelda twilight princess kopen , lijkt me echt vet !
MarkBeest schreef:endorr schreef:Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Binnekort ga ik ook the legend of zelda twilight princess kopen , lijkt me echt vet !
Heb ook al een lange tijd een wii staan en de meeste games zijn idd alleen leuk met wat maten. Zelda is sowieso altijd een aanrader
Gman007 schreef:Ik heb een gehackte wii. Voor de enkele keer dat ik erop speel (zoals gezegd, vooral met maten enzo) ga ik niet een heel spel kopen!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gman007 schreef:Schaamt jou mams zich wel eens voor je?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
endorr schreef:MarkBeest schreef:endorr schreef:Sinds gisteren een wii gekocht samen met mario kart.
Heb ook al een lange tijd een wii staan en de meeste games zijn idd alleen leuk met wat maten. Zelda is sowieso altijd een aanrader
Heb vandaag net zelda gekocht maar mijn taken zijn geiten tegenhouden die weglopen , een kat vangen en een babymandje terug bij de eigenaar brengen , boeiend ! waar blijft het zwaard gevecht?!
de versie die ik heb noemt twilight princess
endorr schreef:Ik zit ondertussen visjes te vangen om een kat terug bij haar eigenaar te brengen , ik hoop dat de actie niet ver weg meer blijft.
Keer terug naar Andere verslavingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten