Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Maanvos » di jun 21, 2016 6:45 pm

stuiterbal schreef:
Maanvos schreef:wie de fuck ben jij?
:lol: GTFO
*ribbit*

Nee. :conf:

Donder lekker zelf op met je kinderachtige gedoe. Denk je dat je meer recht van spreken hebt omdat je langer lid bent en een hogere postcount hebt ofzo?

Lekker oppervlakkig! :wave:

fok off je bent mijn aandacht niet waard, ik boor niemand de grond ik, ik geef advies en een mening, de manier van hoe je dingen interpreteert staat me niet aan.
Dat plus dat ik dalijk toch voor langere tijd wegblijf hier maakt dat je van mij part bloeddiarree kan krijgen IDC ^_^

na na na na naaa naaaaa

:roll:

*frogpost*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » di jun 21, 2016 6:47 pm

Ik gebruik momenteel nog wel speed, maar minder dan eerst. :) Hoop bij de volgende afspraak dat op 0 te hebben. Misschien enigszins optimistisch, gezien de vorige 5,5 jaar gebruik.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor verneukeratief » di jun 21, 2016 6:53 pm

stuiterbal schreef:Weet je wat ook alles behalve verstandig is bij verslaving? Als de omgeving sceptisch en wantrouwend is in plaats van aanmoedigend en stimulerend als de verslaafde laat zien druk bezig te zijn met het aanpakken van z'n problemen. Iemand de grond in boren daar krijg je alleen maar averechtse reacties van.


Wij kennen deze notoire junk langer dan vandaag. Is misschien wel het 5e/6e gelijksoortige topic dat hij aanmaakt om wat voor reden dan ook. Kan nou niet zeggen dat jg bij voorgaande topics het vertrouwen heeft weten te wekken dat het nu wel een doorslaand succes gaat worden. Vertrouwen houdt een keer op.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor stuiterbal » di jun 21, 2016 7:06 pm

djeemen schreef:
stuiterbal schreef:Weet je wat ook alles behalve verstandig is bij verslaving? Als de omgeving sceptisch en wantrouwend is in plaats van aanmoedigend en stimulerend als de verslaafde laat zien druk bezig te zijn met het aanpakken van z'n problemen. Iemand de grond in boren daar krijg je alleen maar averechtse reacties van.


Daar zit een punt in, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een verslaafde die de hemel in geprezen wordt een vals gevoel van veiligheid kan ontwikkelen. Één deel van verslaving is de directe afkick, en een ander deel is zorgen dat je hersenen je niet wijs maken dat je 'wel een keertje' kan gebruiken. Maar misschien zit ik er naast hoor. De gulden middenweg zal wel het beste zijn.

Er zit inderdaad een groot grijs gebied tussen iemand de hemel in prijzen en iemand de grond in boren ja. ;)

Maanvos schreef:fok off je bent mijn aandacht niet waard, ik boor niemand de grond ik, ik geef advies en een mening, de manier van hoe je dingen interpreteert staat me niet aan.
Dat plus dat ik dalijk toch voor langere tijd wegblijf hier maakt dat je van mij part bloeddiarree kan krijgen IDC ^_^

na na na na naaa naaaaa

:roll:

- "ik boor niemand de grond in"

:lol:

- "ik geef advies en een mening, de manier van hoe je dingen interpreteert staat me niet aan."

Oh, dus jouw mening moet maar voor waar worden aangenomen, en meningen die jou niet aanstaan die mogen maar oprotten? Beetje hypocriet, denk je ook niet? Als jij die mening mag uiten, mag ik daar ook m'n mening over uiten. Debiel kinderachtig doen als iets je niet aanstaat en geen tegenspraak dulden zijn symptomen van een hoop nare mentale kwalen, dus ik wens je nog veel succes ermee in je verdere leven. Je maakt het jezelf er zo in ieder geval niet makkelijker mee.

verneukeratief schreef:Wij kennen deze notoire junk langer dan vandaag. Is misschien wel het 5e/6e gelijksoortige topic dat hij aanmaakt om wat voor reden dan ook. Kan nou niet zeggen dat jg bij voorgaande topics het vertrouwen heeft weten te wekken dat dit wel een doorslaand succes gaat worden.

Aandacht vragen om problemen en trots uiten over overwinningen dat is helemaal geen ongezond gedrag. Ik zie in dit topic niets zorgwekkends behalve dat hij wat koppig is en liever eerst zelf z'n problemen probeert op te lossen voordat hij het uit handen geeft. Weliswaar op een riskante manier, maar hij geeft aan eerlijk te zijn tegen z'n hulpverlener, en die zal hem als dit niet werkt wel doorverwijzen naar verslavingszorg mits hij daarvoor open staat. Aandringen om daarvoor open te staan, zo kun je beter reageren, ipv dat vijandige gezeik uit het niets.

Jij zegt dat dit het zoveelste topic van z'n soort is, maar het enige probleem waar ik in dit topic tot nu toe tegenaan ben gelopen, is het gehamer van iedereen behalve hijzelf.

- "Kan nou niet zeggen dat jg bij voorgaande topics het vertrouwen heeft weten te wekken dat dit wel een doorslaand succes gaat worden"

Aan wie is hij dat vertrouwen verschuldigd dan? Aan jullie, of aan zichzelf? Je doet namelijk alsof hij je wat aandoet. Als je een hekel aan z'n topics hebt dan kun je er ook gewoon wegblijven. Heel simpel.
Laatst bijgewerkt door stuiterbal op di jun 21, 2016 7:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Maanvos » di jun 21, 2016 7:12 pm

stuiterbal schreef:
djeemen schreef:
stuiterbal schreef:Weet je wat ook alles behalve verstandig is bij verslaving? Als de omgeving sceptisch en wantrouwend is in plaats van aanmoedigend en stimulerend als de verslaafde laat zien druk bezig te zijn met het aanpakken van z'n problemen. Iemand de grond in boren daar krijg je alleen maar averechtse reacties van.


Daar zit een punt in, maar ik kan me ook goed voorstellen dat een verslaafde die de hemel in geprezen wordt een vals gevoel van veiligheid kan ontwikkelen. Één deel van verslaving is de directe afkick, en een ander deel is zorgen dat je hersenen je niet wijs maken dat je 'wel een keertje' kan gebruiken. Maar misschien zit ik er naast hoor. De gulden middenweg zal wel het beste zijn.

Er zit inderdaad een groot grijs gebied tussen iemand de hemel in prijzen en iemand de grond in boren ja. ;)

Maanvos schreef:fok off je bent mijn aandacht niet waard, ik boor niemand de grond ik, ik geef advies en een mening, de manier van hoe je dingen interpreteert staat me niet aan.
Dat plus dat ik dalijk toch voor langere tijd wegblijf hier maakt dat je van mij part bloeddiarree kan krijgen IDC ^_^

na na na na naaa naaaaa

:roll:

- "ik boor niemand de grond in"

:lol:

- "ik geef advies en een mening, de manier van hoe je dingen interpreteert staat me niet aan."

Oh, dus jouw mening moet maar voor waar worden aangenomen, en meningen die jou niet aanstaan die mogen maar oprotten? Beetje hypocriet, denk je ook niet? Als jij die mening mag uiten, mag ik daar ook m'n mening over uiten. Debiel kinderachtig doen als iets je niet aanstaat en geen tegenspraak dulden zijn symptomen van een hoop nare mentale kwalen, dus ik wens je nog veel succes ermee in je verdere leven. Je maakt het jezelf er zo in ieder geval niet makkelijker mee.

verneukeratief schreef:Wij kennen deze notoire junk langer dan vandaag. Is misschien wel het 5e/6e gelijksoortige topic dat hij aanmaakt om wat voor reden dan ook. Kan nou niet zeggen dat jg bij voorgaande topics het vertrouwen heeft weten te wekken dat dit wel een doorslaand succes gaat worden.

Aandacht vragen om problemen en trots uiten over overwinningen dat is helemaal geen ongezond gedrag. Ik zie in dit topic niets zorgwekkends behalve dat hij misschien wat koppig is en liever eerst zelf z'n problemen probeert op te lossen voordat hij het uit handen geeft. Jij zegt dat dit het zoveelste topic van z'n soort is, maar het enige probleem waar ik in dit topic tot nu toe tegenaan ben gelopen, is het gehamer van iedereen behalve hijzelf.

- "Kan nou niet zeggen dat jg bij voorgaande topics het vertrouwen heeft weten te wekken dat dit wel een doorslaand succes gaat worden"

Aan wie is hij dat vertrouwen verschuldigd dan? Aan jullie, of aan zichzelf? Je doet namelijk alsof hij je wat aandoet. Als je een hekel aan z'n topics hebt dan kun je er ook gewoon wegblijven. Heel simpel.

oke jij je zin *HAP*
bekende schrijfwijze alweer niks verandert hier....
*hap*
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor stuiterbal » di jun 21, 2016 7:13 pm

Heb je nu serieus kritiek op mijn schrijfwijze? Heb je je eigen posts gezien? :lol:

Anders heb ik echt geen idee wat je met die post bedoelt.
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor verneukeratief » di jun 21, 2016 7:17 pm

@sb

Je lijkt het niet helemaal te snappen. Als iemand (en zéker een newbie :grin: ) hier voor de 1e of 2e keer een dergelijk topic aanmaakt zullen de meeste leden de laatste zijn om negatief/wantrouwend te gaan lopen doen.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor verneukeratief » di jun 21, 2016 7:19 pm

Ja ben ook wel benieuwd wie onze speurkikker nu weer verdenkt van een dubbel :lol:
Laatst bijgewerkt door verneukeratief op di jun 21, 2016 7:19 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Maanvos » di jun 21, 2016 7:19 pm

verneukeratief schreef:Ja ben ook wel benieuwd wie speurkikker nu weer verdenkt van een dubbel :lol:

:wave: :blowkiss:
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor verneukeratief » di jun 21, 2016 7:21 pm

Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden :)
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor stuiterbal » di jun 21, 2016 7:25 pm

verneukeratief schreef:Ja ben ook wel benieuwd wie onze speurkikker nu weer verdenkt van een dubbel :lol:

Heb genoeg met mn kop op tinychat gezeten, en in augustus ga ik naar de meet. Oordeel zelf, zou ik zeggen.

verneukeratief schreef:Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden :)

...

Je hebt gelijk als je zegt dat ik het niet helemaal meer snap. Zijn we nog on-topic? :P
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor verneukeratief » di jun 21, 2016 7:26 pm

Nou kom ik zelden op tiny maar verdenk ook niemand van een dubbel :wink:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor verneukeratief » di jun 21, 2016 7:34 pm

stuiterbal schreef:
verneukeratief schreef:Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden :)

...


Deze was voor frog. Die doet altijd eerst heel hard kwaken en rent dan hard weg als het hem te heet wordt onder zijn kikkerpootjes.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor stuiterbal » di jun 21, 2016 7:36 pm

Oh dat het niet voor mij was snapte ik wel, ik snapte er alleen nog steeds geen snars van. Bedankt voor de extra context. :D
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Maanvos » di jun 21, 2016 7:37 pm

verneukeratief schreef:
stuiterbal schreef:
verneukeratief schreef:Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden :)

...


Deze was voor frog. Die doet altijd eerst heel hard kwaken en rent dan hard weg als het hem te heet wordt onder zijn kikkerpootjes.

je bent zelf een poot :beer: !
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » di jun 21, 2016 8:39 pm

Kikkert, ik dacht dat je je account niet terug wilde omdat je ook niet meer van plan was op Vos z'n account te posten :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Maanvos » di jun 21, 2016 8:46 pm

Perry schreef:Kikkert, ik dacht dat je je account niet terug wilde omdat je ook niet meer van plan was op Vos z'n account te posten :lol:

we hebben meer gemeen dan we denken, in de zin van beloftes maken en niet naleven enzo. :blowkiss: enieweeej Good Luck.

:hulde:
Novocaine, Novocaine! Shoot the muscle, not the vein!


カエルが死んでいます
Avatar gebruiker
Maanvos
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 972
Geregistreerd: za mei 14, 2011 4:41 pm

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » di jun 21, 2016 8:47 pm

Beloftes aan anderen kom ik na.
Aan mezelf, not so much.
Nouja, dat gaat ook steeds beter, nu ik wat meer waardering voor mezelf kan opbrengen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Aebi » di jun 21, 2016 9:41 pm

8)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor zannypopper » di jun 21, 2016 9:45 pm

Goed zo, volhouden is de boodschap! :-)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » di jun 21, 2016 10:13 pm

GIEL! BOODSCHAP!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Prototype » di jun 21, 2016 10:26 pm

Mooie discussie weer :roll2:
Succes met afkicken Perry.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Poseidon » di jun 21, 2016 11:10 pm

waarom denk ik toch steeds dat Stuiterbal een lekker fris chicky is :conf:

anyway:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor stuiterbal » di jun 21, 2016 11:21 pm

Poseidon schreef:waarom denk ik toch steeds dat Stuiterbal een lekker fris chicky is :conf:

Da's nog een work in progress. Q4 2016 of Q1 2017 hoop ik eindelijk verder te kunnen. :)
Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » wo jun 22, 2016 4:26 am

stuiterbal schreef:
Poseidon schreef:waarom denk ik toch steeds dat Stuiterbal een lekker fris chicky is :conf:

Da's nog een work in progress. Q4 2016 of Q1 2017 hoop ik eindelijk verder te kunnen. :)



W.I.P.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor stuiterbal » wo jun 22, 2016 8:54 am

Haha ik zie ze al bezig met een waterpomptang :lol:

Avatar gebruiker
stuiterbal
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 441
Geregistreerd: do maart 12, 2015 2:23 pm
Woonplaats: Drenthe

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Ivo » wo jun 22, 2016 9:03 am

stuiterbal schreef:
verneukeratief schreef:Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden :)

...

Je hebt gelijk als je zegt dat ik het niet helemaal meer snap. Zijn we nog on-topic? :P


Perry topic, on topic bestaat niet :p
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » wo jun 22, 2016 9:09 am

Er staat zelfs in de initiële indrukken van m'n intake verslag @ psycholoog dat ik 'van de "hak-op-de-tak"' ga :lol:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Perry » wo jun 22, 2016 1:24 pm

Stoor je er maar niet teveel aan :woeh:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Perry Problemen? Toch niet! (Benzooi afkick)

Berichtdoor Poseidon » wo jun 22, 2016 1:46 pm

Wormenkrabber schreef:Jij bent één van ons Perry.


Van het gesticht DF-info of van de Tbs-kliniek?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron