stuiterbal schreef:Poseidon schreef:waarom denk ik toch steeds dat Stuiterbal een lekker fris chicky is
Da's nog een work in progress. Q4 2016 of Q1 2017 hoop ik eindelijk verder te kunnen.

W.I.P.
stuiterbal schreef:Poseidon schreef:waarom denk ik toch steeds dat Stuiterbal een lekker fris chicky is
Da's nog een work in progress. Q4 2016 of Q1 2017 hoop ik eindelijk verder te kunnen.
stuiterbal schreef:verneukeratief schreef:Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden
...
Je hebt gelijk als je zegt dat ik het niet helemaal meer snap. Zijn we nog on-topic?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Wormenkrabber schreef:Jij bent één van ons Perry.
Ivo schreef:stuiterbal schreef:verneukeratief schreef:Snap steeds beter waarom jij zoveel van dieren bent gaan houden
...
Je hebt gelijk als je zegt dat ik het niet helemaal meer snap. Zijn we nog on-topic?
Perry topic, on topic bestaat niet
davy jones schreef:Perry Pantzerfaust
Italiano schreef:Ik krijg de kriebels van dit topic, dat de zoveelste is in een rijtje van aandacht vragen / eigenwijs zijn / kijk mij / "problemen? nee hoor, Perry niet!"-topics. Maar inderdaad, dit is niet de juiste plek om mijn frustratie te ventileren
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Poseidon schreef:Ga 3 uurtjes slaap zijn we bij Amvitamientje hardcore doorgegaan.![]()
Gelukkig had hij een rollator in zijn kamer staan.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Perry schreef:(...) de pep (...) of psychedelica (...) helpen niet om de benzooi afkick te verminderen
Italiano schreef:Perry schreef:(...) de pep (...) of psychedelica (...) helpen niet om de benzooi afkick te verminderen
Verbaast dat je?
Na een tijdje kom je op zo'n punt dat je je "problemen" onder ogen moet komen en ermee moet dealen om verder te komen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Italiano schreef:Misschien moet je de titel veranderen naar "Perry problemen? Toch wel!"
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Zou jij niet wegblijven? Negative nancy
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Italiano schreef: dealen om verder te komen.
Poseidon schreef:Italiano schreef: dealen om verder te komen.![]()
![]()
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten