Mijn gevoel zei me dat je een benzo afkick erg goed met opiaten kon tegengaan en ik besloot mn eigen proefkonijn te worden. Vooraf noemde @Fool het een slecht idee en gaf hij aan te denken dat ik er met zowel een opiaat als benzo verslaving uit zou komen. Op dit moment heb ik dacht ik 5 dagen geen van beide gebruikt en ervaar ik vrijwel geen verschijnselen meer.
Wat ik heb gedaan is het meerendeel van mn benzo afkick symptomen dempen met Oxycodon ipv een GABA oriented drug. Ik pakte pas iets zodra er pijn op kwam zetten en slechts een enkele keer als ik last had nam ik een benzo. Meestal Flubromazepam, zodat ik weer lange tijd safe zat. Soms etizolam, omdat dat dan qua tijdsduur (of inwerktijd) beter viel. Dit om een opiaten afhankelijkheid te vermeiden.
Eerst heb ik nog U-47700 en Oxy afgewisseld, maar U-47700 bleek te kort actief om nuttig te zijn en resulteerde in bizarre binges. Pijn kwam al snel weer opzetten, eerst redosen, dan toch maar iets anders pakken. Opstapeling van residu U + over t algmeen etiz > onvoorspelbare dosis fluctuatie > roekeloos gedrag. Dus dat was niet handig.
Ik had vrijdag op zatedag nog een ziekelijk nare en super realistische droom, waarvan ik dacht dat het echt was gebeurd. De opluchting die het gaf toen ik erachter kwam dat mn leven niet op zn kop stond was wel geweldig. Nu heb nog wat spier- en gewrichtspijn en stijfheid, maar niet problematisch en nihil vergeleken met eerst. Daarnaast duurt in slaap vallen iets langer dan ik gewend ben, maar t lukt wel gewoon en dat kan ook door die spieren en gewrichten komen.
Angstig ben ik wel geweest in mijn beginfase, waar ik nog moest aftasten vanaf welke symptomen ik te ver ging. Ik probeerde het doseren vaak zo lang mogelijk uit te stellen. Dat is ook wel belangrijk te vermelden.
Ik had geen schema.
Heb het op discipline (Wtf? Dacht dat ik dat niet had) en gevoel gedaan.
Ik weet niet hoe erg je opiaat tolerantie is, maar mn risicovolle methode werkte beter dan verwacht. Je kunt t dus eventueel ook een kans geven, maar be careful en ik ben niet verantwoordelijk mocht t bij jou anders uitpakken