Apenkool schreef:Gele Banaan schreef:Apenkool schreef:kanker eens op met die kliniek, ik kan dit zelf.
Hoe klang heb je nou al niet gezopen ? En heb je inmiddels een vervanger ?
3 weken
Klasse

Apenkool schreef:Gele Banaan schreef:Apenkool schreef:kanker eens op met die kliniek, ik kan dit zelf.
Hoe klang heb je nou al niet gezopen ? En heb je inmiddels een vervanger ?
3 weken
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Gele Banaan schreef:Oké, das wel netjesBen benieuwd naar wat voor soort 'veiligheden' je hebt ingebouwd. "Een vervanger" bedoel ik niet perse drugs-gerelateerd, kan ook sport, werk, meisje zijn. Je zei dat je paranoia werd na het stoppen met alcohol. Is dit nu minder geworden ?
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Apenkool schreef:faal
JongGeleerd schreef:Apenkool schreef:faal
NOOOOHet ging zo goed! Een kleine tegenslag hoeft geen faal te betekenen!
JongGeleerd schreef:Je bedoelt dit waarschijnlijk motiverend, maar ik vind 't ronduit kortzichtig en beledigend... Jullie situaties zijn niet identiek en niet iedereen steekt hetzelfde in elkaar. Daarnaast ben ik wel benieuwd hoe lang je nu clean bent, want stoppen kan vrijwel iedereen. Gestopt blijven is het moeilijke deel.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef:Ik voelde me hier zelfs aangesproken, door de manier waarom FransGaren het bracht. Het kwam op mij over als een bagatellisering van verslaving in de grotere zin en dat vind ik nogal hard tegenover de mensen die echt wel willen stoppen, maar iedere keer terugvallen in de gewoonte/rust/uitvlucht/comfort (whatever) van drugs.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten