JongGeleerd schreef:Jullie kunnen beide wel bijdehand doen, maar ondertussen kom ik met een onderbouwing waarin ik uitleg waarom ik denk dat 'n kliniek weinig steun naderhand zal geven en komen jullie met nada.
Dat ik weer ben begonnen met gebruiken zegt toch ook niets over klinieken?
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
JongGeleerd schreef: Je hebt daar juist veel vrije tijd, waarbij je naar je huis kan en je dus in dezelfde omgeving blijft als waar je in het dagelijks leven bent. Op deze manier wordt een zelfstandig leven zonder drugs aangeleerd ipv onder begeleiding met gesloten deuren.
Ted Bundy schreef:JongGeleerd schreef:Persoonlijk vraag ik mij af hoeveel baat Aapje heeft bij 'n opname. Hij heeft al vaker laten zien dat hij zelf kan afbouwen. Het terugvallen is 't lastigste en ik vraag me af hoeveel 'n kliniek daarin steun geeft. Het contrast tussen intern en het dagelijks leven is dusdanig groot dat je wat je daar leert onbewust waarschijnlijk niet toe zal passen in je dagelijks leven. Het belangrijkste is niet die ene uitzondering te maken achteraf...
oah, tyfus ik lachte echt even hardop.
![]()
http://drugsforum.info/verslaving/pauzeer-maar-weer-t11427.html
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:De opmerking van Full Moon mbt Valium intrigeerde me.
Heb je wel eens -in overleg met de hulpverlening- overwogen om in plaats van alcohol een aantal weken 1 Valium/Diazepam (10 Mg ofzo) per dag te slikken? Diazepam werkt ook op GABA en geeft (bij mij dan) een zelfde gevoel van relaxedheid als alcohol. Misschien dat de craving door die Diazepam minder wordt. Je loopt natuurlijk de kans (licht) verslaafd te worden aan de benzo's, maar zo'n verslaving is zeker minder slecht voor je gezondheid dan je huidige alcohol-consumptie.
Maurits schreef:De opmerking van Full Moon mbt Valium intrigeerde me.
Heb je wel eens -in overleg met de hulpverlening- overwogen om in plaats van alcohol een aantal weken 1 Valium/Diazepam (10 Mg ofzo) per dag te slikken? Diazepam werkt ook op GABA en geeft (bij mij dan) een zelfde gevoel van relaxedheid als alcohol. Misschien dat de craving door die Diazepam minder wordt. Je loopt natuurlijk de kans (licht) verslaafd te worden aan de benzo's, maar zo'n verslaving is zeker minder slecht voor je gezondheid dan je huidige alcohol-consumptie.
Apenkool schreef:Nog steeda vam de alcohol af:)
Albert Einstein schreef:
Apenkool schreef:ik ben kankerparanoide sinds ik niet meer drink en heb afspraak met een psychiater
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:Het opent mogelijk je ogen, maar het sluit je sowieso volledig af van je dagelijks leven
Albert Einstein schreef:
LilNerd schreef:Je hebt detox klinisch ( Afbouw met diazepam en vitamine spuiten voor Alcohol )
Nu ben je na 2 weken vrij van ontwenning/tolerantie etc.
Je hebt ook klinisch natraject echter zal dit vaak bij een andere zorg instelling moeten, ikzelf drink nooit eigenlijk wel veel GHB, heb na detox Baclofen gehad, had totaal geen zin in alcohol GHB etc, maar echter speed is ook een verslaving, ik gebruikte dit erbij en je krijgt om de 3 dagen UC ( en voor alcohol ook inname Revusal etc onder toezicht dat je het ook echt inneemt ).
Ligt je verslaving bij psychische problematiek raad ik je aan te detoxen en aansluitend naar bijv Dubbele Diagnose te gaan.
Je kan ook bijv 3 maanden richting afrika gaan etc.
MoonBeMoon schreef:In Afrika hebben ze de bêste klinieken.
Apenkool schreef:kanker eens op met die kliniek, ik kan dit zelf.
Gele Banaan schreef:Apenkool schreef:kanker eens op met die kliniek, ik kan dit zelf.
Hoe klang heb je nou al niet gezopen ? En heb je inmiddels een vervanger ?
Gele Banaan schreef:Oké, das wel netjesBen benieuwd naar wat voor soort 'veiligheden' je hebt ingebouwd. "Een vervanger" bedoel ik niet perse drugs-gerelateerd, kan ook sport, werk, meisje zijn. Je zei dat je paranoia werd na het stoppen met alcohol. Is dit nu minder geworden ?
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten