Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Ben je verslaafd aan speed, coke, mdma of een andere stimulant? Wil je info over dit type verslavingen? Hier moet je zijn.

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor SuperSpace » di mei 17, 2011 7:51 pm

dankzij dit forum kan ik wel eerst goed informatie opzoeken over drugs die ik eventueel wil doen heb namelijk niet echt veel ervaring ja eigenlijk alleen met wiet en alcohol xD
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 7:52 pm

funfunvent schreef:dankzij dit forum kan ik wel eerst goed informatie opzoeken over drugs die ik eventueel wil doen heb namelijk niet echt veel ervaring ja eigenlijk alleen met wiet en alcohol xD


Dan doen we toch nog iets nuttigs hier. 8-)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor SuperSpace » di mei 17, 2011 7:55 pm

En het is daarbij ook nog eens leuk :O nooit gedacht tot dat samen ging.
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 7:57 pm

funfunvent schreef:En het is daarbij ook nog eens leuk :O nooit gedacht tot dat samen ging.


Haha ! :lol:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Tisjeboy » di mei 17, 2011 8:28 pm

Helder omschreven Sublimo! Informatief stuk, zonder statische gegevens. Ik zou zelf eerder denken dat dit topic misschien beter tot zijn recht komt in verslaving.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 8:36 pm

Tisjeboy schreef:Helder omschreven Sublimo! Informatief stuk, zonder statische gegevens. Ik zou zelf eerder denken dat dit topic misschien beter tot zijn recht komt in verslaving.


Dankjewel ! :grin:

Ja, daar heb ik ook al over nagedacht, maar het hoort sowieso ook hier thuis want ik heb ook de mooie kant van amfetamine beschreven, het was dan ook mijn bedoeling een tripreport te schrijven. Het kan in beide denk ik.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Tisjeboy » di mei 17, 2011 8:38 pm

Ja dat is zo, nou, twee keer plaatsen dan maar?? :mrgreen:
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 9:03 pm

Tisjeboy schreef:Ja dat is zo, nou, twee keer plaatsen dan maar?? :mrgreen:


Het is verplaats naar verslaving. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dennenboom » di mei 17, 2011 9:59 pm

Wat voor impact heeft deze constatatie voor jouzelf Sublimo, die toch Heroine wilde proberen?
Speelde je toen ook niet met vuur?
Ga je hierdoor ook meer opletten met andere drugs?

Want speelgoed zoals GHB enzo sluipt er evenwel zo in lijkt me...
(/geen negatieve ondertoon, gewoon nieuwsgierig)
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 10:09 pm

Lavalamp schreef:Wat voor impact heeft deze constatatie voor jouzelf Sublimo, die toch Heroine wilde proberen?
Speelde je toen ook niet met vuur?


Ik speelde toen zeker met vuur, dat wist ik ervoor ook al.

Ga je hierdoor ook meer opletten met andere drugs?


Ja, natuurlijk. :)

Want speelgoed zoals GHB enzo sluipt er evenwel zo in lijkt me...


I know, it's sneaky.

(/geen negatieve ondertoon, gewoon nieuwsgierig)


Zijn toch gewoon goeie vragen. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Destiny » do mei 19, 2011 5:08 pm

.
Laatst bijgewerkt door Destiny op vr jul 15, 2011 11:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Destiny
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:46 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » za mei 21, 2011 4:49 am

Destiny schreef:Helaas heel herkenbaar, maar vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, het lijkt zo'n ver van je bed show als je zowat de enige bent in je sociale kring die uberhaupt dope gebruikt.


Maar dat is het inderdaad niet. :)

Zit nu zelf ook op de helende tour, voorheen deed ik prcies het zelfde als jij, alleen geen slaapmiddelen.


Goedzo, nog veel succes ermee ! ; )

Ben nu helemaal klaar met de pep, dat goedje blijft mooi in de vriezer totdat er een festival is, met de GHB ben ik ook bijna klaar en wat mij betreft hoef ik het nooit meer. Het is te leuk spul.


Ik hou het gewoon voor de speciale gelegenheden, af en toe. :)

Hey sublimo, dikke pluim voor jou... Keep it up.


Dankjewel ! :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor AbsolutelyFabulous » di jun 07, 2011 6:13 pm

goed verhaal... denk dat ik dit eens aan wat mensen in mijn drugscirkel laat lezen (diegenen waar ik me zorgen over maak). ook ik heb speed altijd een beetje onderschat denk ik, vooral omdat ik het zelf altijd onregelmatig en met tussenpozen heb gebruikt. voor mij zijn alle verslavingsverschijnselen dus redelijk onbekend terrein. ben blij dat je dit verhaal hebt gedeeld, voor mijzelf verhelderend en ik herken zeker een aantal punten, vooral in gedragsveranderingen, bij de rest. *gaat mensen aan hun mouw trekken*
AbsolutelyFabulous
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: di jun 07, 2011 5:40 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor duplicity » di jun 07, 2011 6:35 pm

Hey als je wil kan je mij inhuren als gastspreker voor je vrienden. Voor 50 euries vertel ik je gedurende een hele avond alles wat je moet weten over speed.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » vr jun 10, 2011 1:48 am

AbsolutelyFabulous schreef:goed verhaal...


Dankjewel ! :)

denk dat ik dit eens aan wat mensen in mijn drugscirkel laat lezen (diegenen waar ik me zorgen over maak).


Ben eigenlijk wel benieuwd of het werkt, of sommige mensen echt hun ogen geopend krijgen door dit te lezen.

ook ik heb speed altijd een beetje onderschat denk ik, vooral omdat ik het zelf altijd onregelmatig en met tussenpozen heb gebruikt. voor mij zijn alle verslavingsverschijnselen dus redelijk onbekend terrein. ben blij dat je dit verhaal hebt gedeeld, voor mijzelf verhelderend en ik herken zeker een aantal punten, vooral in gedragsveranderingen, bij de rest. *gaat mensen aan hun mouw trekken*


Fijn dat het zo verhelderend is. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Destiny » ma jun 27, 2011 12:23 pm

.
Laatst bijgewerkt door Destiny op vr jul 15, 2011 11:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Destiny
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:46 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » ma jun 27, 2011 4:59 pm

Destiny schreef:Zo sublimo, hoe gaat het inmiddels met je ?


Nog beter dan eerst, ben ook maar gestopt met roken. 8-)

Wat is het gek om jezelf weer tegen te komen, een hele dag totaal nuchter. Het voelt als een bevrijding maar tegelijkertijd als een klein iemand in een reuze wereld.


Het is inderdaad eventjes wennen. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor remone » vr jul 01, 2011 11:15 pm

Mooi verhaal en ik hoop voor je dat je vele anderen mag inspireren te stoppen. Het is een hell of a drug, zowel pos als neg.

Nu de hamvraag:
Wanneer heb je voor het laatst gebruikt?
remone
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 41
Geregistreerd: do jun 09, 2011 9:19 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » za jul 02, 2011 10:13 am

remone schreef:Het is een hell of a drug, zowel pos als neg.


Haha, inderdaad! :grin:

Nu de hamvraag:
Wanneer heb je voor het laatst gebruikt?


Iets meer dan drie weken geleden. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor iggy » zo jul 03, 2011 10:28 pm

Leuk verhaal en heel herkenbaar.

Persoonlijk heeft speed mij ook de mooiste momenten gebracht en dan met name lekker rustig met een muziekje en een drankje erbij. De tintelingen en het bloed je door je adereren voelt stromen is echt super. Slechts weinigen die speed "releaxt" gebruiken. Buiten het creatieve natuurlijk :rock2:

Maar speed blijft wel altijd een gevecht en de downs zijn langer dan de ups. Zolang je daar mee om weet te gaan gaat het goed. Zelf altijd 2 dagen (vrijdag en zaterdag) lekker thuis op de bank begonnen met een bakje koffie en wat speed erdoor. Hmmmmmm 8-)
Later wat snuifjes en dan de bommetjes en s''ochtends veel diepere gesprekken rijker en god weet ik wat allemaal gepoetst en opgeknapt. Daarna 2 dagen down, 2 dagen redelijk normaal, en de kermis begint weer opnieuw. Tot de tijd dat de down lange duurt en de trek eerder begint. Dan is het tijd om afstand te nemen en dan ook echt definitief. Er is zat lekkers op de markt of weer even te switchen :shock:
iggy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:13 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Ketalar » zo jul 31, 2011 3:46 pm

Hoezeer speed je fysiek ook sloopt, mentaal nog veel vlugger. Ik vind amfetamine echt nog een zwaar onderschatte drug, omdat het als je het heel zelden gebruikt totaal niet veel kwaad kan, maar vanaf dat je wekelijks / dagelijks gebruikt het je direct sloopt, bah. Futheid, je word enorm snel depressief en alle zin om te leven wordt direct weggehaald als je veel gebruikt. En dat merk je pas erg laat...Goed beschreven
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Salientje » do aug 04, 2011 5:59 am

Beste Sublimo,

Ook ik hield je nauwlettend in de gaten, ik pleeg overleg met je DF maten en iedereen maakt zich zorgen. Van dat leuke recreatieve maandelijks gebruik naar dagelijks gebruik naar niet 1 bom per dag maar bijnemen. Gevolg slaapproblemen, actie daarop:

ROOFIES .. het gif van de duivel.

Ik vind je verhaal erg mooi geschreven omdat het oprecht is, geen crap in staat, iemand zijn zelfkennis deelt met andere. Iemand die de ballen heeft zijn probleem te analyseren en te concluderen dat de amfetamine echt alles kapot maakt wat je lief is. Je schrijfstijl komt mooi overeen met mijn gedachten goed en mijn manier van schrijven.

Zoals in mijn handboek ook een aantal fases op meer speelse wijze worden uiteengezet. Het heeft geleid tot de verbeterde versie van Ivo over de fases die je doorgaat.
Amfetamine is een sluiper dat houdt in dat je gedachtgoed bagataliseert wat je doet, welke keuzes je maakt. Ik maak mij zelf zorgen over meerdere DF 'érs die de controle verliezen en gaan freaken zoals Nutts. Opgesloten door zijn eigen familie voor zijn eigen bestwil.

Het is nooit leuk om het moeten verellen dat iemand die je echt goed ligt, dat deze persoon zichzelf verwond en vervormt door de pep innames. En dat het je pijn doet dat je hem of haar niet kan bereiken. De meeste mensen denken het wel maar durven het je niet eerlijk te zeggen.

Persoonlijk vin ik dat je per persoon eerst moet peilen of er motivatie is om te stoppen, voorbeeld is Sublimo. Als je merkt dat iemand even klaar is met de pep is dat een goed begin. Maar de sluiiper heeft geen haast de afkicker wel. Een week geen pep is dan voor vele een maand zonder pep. En dan mocht het weer 1x dat had je jezelf toch beloofd, pas als je een jaar geen pep neemt ben je afgekicked maar niet zelfstandig, je kan het zo weer nemen.

:woeh:

Mooi verhaal Sublimo het triggert mij om mijn verhaal te delen met jullie. Want waarom gaat de ene wel meer en meer nemen en de andere niet ?
En nog iemand die kapitein op de zeevaart zou worden, dat is nu van de baan, meneer is nu als een losgeslagen schip aan het driften op de zee van keuzes.
Wat mij het meest opvalt is de valse redding dat benzos je problemen wel oplossen. De benzos maken alles 10 x erger !!

Ik ben dus een dageljikse bommer, of ik neem wat pillen op recept of ik draai ff een bommetje.

:wave:

das allemaal legaal op recept he, en de zelfmedicatie is zelfs legaal want je mag in huis 1 gram pep hebben per dag. ( vooral de laatste opmerking over zelfmedicatie is 100% amfettie crap ....)

:love:

:wave:
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Stefaan » di aug 09, 2011 12:17 pm

Mooi geschreven en mentaal heel sterk van je dat je er vrijwel vanaf blijft ;) Om alle bovenstaande redenen snuif ik geen pep.. Tis te makkelijk te goedkoop en te leuk denk ik.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Tisjeboy » wo aug 10, 2011 12:06 am

Pep, altijd aanwezig en makkelijk te gebruiken. Beperk me nu tot de grote feesten, pak het niet meer in de weekenden of doordeweeks.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Jamess » za dec 24, 2011 6:20 pm

Weetje wat ik niet begrijp, mensen zien toch aan je pupillen dat je kapot strak staat? of vergis ik me daarin.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dakkie » do jan 05, 2012 9:21 pm

Mooi verhaal :hulde: . Gedeeltelijk herkenbaar ook (helaas)
Voor een heleboel drugs ben ik helemaal niet verslavingsgevoelig. Pep is echt een waar ik voor moet uitkijken...
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dakkie » do jan 05, 2012 9:21 pm

Jamess schreef:Weetje wat ik niet begrijp, mensen zien toch aan je pupillen dat je kapot strak staat? of vergis ik me daarin.

Heel veel mensen zien het echt niet, vooral als ze niets met drugs hebben, dan herkennen ze die blik ook niet. Verbaast mij ook vaak.

Bovendien, als je erg vaak gebruikt: (bijna) dagelijks, dan sta je (is mijn ervaring) niet elke dag helemaal strak. Je gebruikt 'gewoon' wat voor de energie en concentratie. In het weekend ga je misschien los en sta je wel retestrak, maar doordeweeks gebruik je toch wat minder zodat het minder opvalt.
Dakkie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 91
Geregistreerd: vr mei 13, 2011 1:29 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Trippie » do jan 05, 2012 9:47 pm

Jamess schreef:Weetje wat ik niet begrijp, mensen zien toch aan je pupillen dat je kapot strak staat? of vergis ik me daarin.


Bij speed zie je echt niets aan je pupillen. Een strakke blik heb je wel maar na een tijdje al echt niet meer.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor 1percent » wo jan 18, 2012 7:55 pm

De amfetamineblik.. het is inderaad niet echt 'strak staan' en mensen die niets met drugs hebben zullen het ook niet snel herkennen als zijnde onder invloed van amfetamine.

Mensen die me dagelijks / wekelijks zagen merkten dan ook geen verschil aan me, omdat het erin sluipt.

Echter ik mensen tegenkwam die ik 2-3 weken niet had gezien kreeg ik opmerkingen als 'wat zie je er moe/futloos/afwezig uit' etc. Zelf herken ik het nu wel als mensen gebruikt hebben, hoewel dat soms meer aan het gedrag te wijten is dan aan iemands 'blik'
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor ryder11700 » do jan 19, 2012 3:02 am

heel duidelijk en herkenbaar verhaal, hoop dat het mensen ervan weerhoud dezelfde fout te maken.
i'm the urban spaceman baby i've got speed
i've got evereything i need

i don't need plesure i don't feel pain
if you were to knock me down i'd just get up again
ryder11700
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 153
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 9:00 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner