funfunvent schreef:dankzij dit forum kan ik wel eerst goed informatie opzoeken over drugs die ik eventueel wil doen heb namelijk niet echt veel ervaring ja eigenlijk alleen met wiet en alcohol xD
funfunvent schreef:En het is daarbij ook nog eens leuk :O nooit gedacht tot dat samen ging.
Tisjeboy schreef:Helder omschreven Sublimo! Informatief stuk, zonder statische gegevens. Ik zou zelf eerder denken dat dit topic misschien beter tot zijn recht komt in verslaving.
Tisjeboy schreef:Ja dat is zo, nou, twee keer plaatsen dan maar??
Lavalamp schreef:Wat voor impact heeft deze constatatie voor jouzelf Sublimo, die toch Heroine wilde proberen?
Speelde je toen ook niet met vuur?
Ga je hierdoor ook meer opletten met andere drugs?
Want speelgoed zoals GHB enzo sluipt er evenwel zo in lijkt me...
(/geen negatieve ondertoon, gewoon nieuwsgierig)
Destiny schreef:Helaas heel herkenbaar, maar vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, het lijkt zo'n ver van je bed show als je zowat de enige bent in je sociale kring die uberhaupt dope gebruikt.
Zit nu zelf ook op de helende tour, voorheen deed ik prcies het zelfde als jij, alleen geen slaapmiddelen.
Ben nu helemaal klaar met de pep, dat goedje blijft mooi in de vriezer totdat er een festival is, met de GHB ben ik ook bijna klaar en wat mij betreft hoef ik het nooit meer. Het is te leuk spul.
Hey sublimo, dikke pluim voor jou... Keep it up.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
AbsolutelyFabulous schreef:goed verhaal...
denk dat ik dit eens aan wat mensen in mijn drugscirkel laat lezen (diegenen waar ik me zorgen over maak).
ook ik heb speed altijd een beetje onderschat denk ik, vooral omdat ik het zelf altijd onregelmatig en met tussenpozen heb gebruikt. voor mij zijn alle verslavingsverschijnselen dus redelijk onbekend terrein. ben blij dat je dit verhaal hebt gedeeld, voor mijzelf verhelderend en ik herken zeker een aantal punten, vooral in gedragsveranderingen, bij de rest. *gaat mensen aan hun mouw trekken*
Destiny schreef:Zo sublimo, hoe gaat het inmiddels met je ?
Wat is het gek om jezelf weer tegen te komen, een hele dag totaal nuchter. Het voelt als een bevrijding maar tegelijkertijd als een klein iemand in een reuze wereld.
remone schreef:Het is een hell of a drug, zowel pos als neg.
Nu de hamvraag:
Wanneer heb je voor het laatst gebruikt?
Jamess schreef:Weetje wat ik niet begrijp, mensen zien toch aan je pupillen dat je kapot strak staat? of vergis ik me daarin.
Jamess schreef:Weetje wat ik niet begrijp, mensen zien toch aan je pupillen dat je kapot strak staat? of vergis ik me daarin.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten