FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Matheson schreef:Hoewel ik jaloers word van de beschrijvingen van andere mensen (zoals de tintelingen heb ik nog nooit gehad) heb ik zeker al gemerkt dat pep echt iets is waar maar heel af en toe van moet snoepen.
Goed report trouwens, respect dat je deze ervaring wilde delen.
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Mooi omschreven, ook blij voor je dat je van de grootste rottigheid af bent!
Wat ik eigenlijk wel interessant had gevonden was als je erbij gezet had met welke regelmaat je op bepaalde momenten gebruikte.. Dus bijvoorbeeld maandelijks/wekelijks/dagelijks/minutelijks/etc.. Om te zien of ik de momenten die je op dat punt dan omschrijft kan reflecteren op mezelf, en op welke weg ik zit
duplicity schreef:Leuk report Sublimo. Fijn om te horen dat je weer op het juiste pad zit.
Als je het af en toe gebruikt is het inderdaad moeilijk een report te schrijven maar eens je de dark side van amfetamine hebt ontdekt is het zoveel meer als dat nuchtere opkickertje. Meest onderschatte drug op gebied van hooked geraken vind ik.
RobTrip schreef:Wanneer ben je ongeveer gestopt met veel gebruiken? Is dat iets van het afgelopen jaar?
Sublimo schreef:
Ik heb periodes gehad dat ik minder gebruikte, maar ook genoeg periodes waarbij ik bijna elke dag gebruikte. Dat wisselde een beetje.
Hoeveel gebruik jij ?
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Sublimo schreef:
Ik heb periodes gehad dat ik minder gebruikte, maar ook genoeg periodes waarbij ik bijna elke dag gebruikte. Dat wisselde een beetje.
Hoeveel gebruik jij ?
Gelukkig niet zo heel veel. Sowieso eigenlijk alleen in het weekend. Maar dan wel bijna elke week. Ik weet het, het stelt eigenlijk niks voor, maar ik voel het er al stiekem in sluipen. Afgaande op het feit dat ik pas een maand of 4 speed gebruik, en sindsdien het wel elk weekend heb gedaan, gaat het toch niet helemaal de goede kant op.
Afgelopen donderdag voor het eerst door de weeks gebruikt met een meisje waar ik was, en toen ook vrijdag ziekgemeld voor werk en dergelijke.. Dus wat dat betreft gooi ik m'n verantwoordelijkheden ook gewoon zonder omkijken uit het raam las het me uitkomt.
Vrienden van me zeggen ook dat ik er mee op moet gaan passen, maar zelf zie ik het probleem niet zo (precies zoals jij dus omschrijft)
Heb altijd wel de discipline gehad om alleen in het weekend te gebruiken.. Alleen zo heel af en toe een uitzondering, maar dan ben ik de dag erna ook echt nergens in het openbaar te vinden, al moet ik werken/school/whatever
Einstein schreef:Indrukwekkend en leerzaam verhaal.
Blij dat alles weer oké is, had wel het idee dat er iets niet klopte, maar dit had ik niet helemaal door.
Ik doe er voorlopig ook maar rustig aan mee, wat tot nu toe verbazingwekkend goed lukt, met mijn complete gebrek aan zelfbeheersing normaal gesproken.
Dubz schreef:Ik weet het, het stelt eigenlijk niks voor
Dubz schreef:Waarom quote Dubz?
Indrukwekkend verhaal, kan me heel goed voorstellen dat dit er zo in sluipt. Als je je echter bewust bent van de manier waarop het gebeurt kun je jezelf nog op tijd een halt toe roepen, daar draag jij ook aan bij door dit te posten
Dubz schreef:Waarom quote Dubz?
Devil Fish schreef:Dubz schreef:Waarom quote Dubz?
Toen jij nog een klein Amaranthje was heette hij zo
Dubz schreef:I know, maar waarom nu nog quoten als Dubz
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Eerlijk en goed beschreven! Goed dat je op tijd bent gestopt, hopelijk stimuleert dit mensen die het lezen om niet in dezelfde valkuil te trappen.
Sublimo schreef:Matheson schreef:Hoewel ik jaloers word van de beschrijvingen van andere mensen (zoals de tintelingen heb ik nog nooit gehad) heb ik zeker al gemerkt dat pep echt iets is waar maar heel af en toe van moet snoepen.
Hoe zuiver is de amfetamine die je gebruikt en op welke manier gebruik je het ?
Matheson schreef:Ik heb het niet getest. Stom, dat weet ik. Maar als ik het vergelijk met de omschrijvingen van goede speed en luister naar de mensen die wel vaak goed spul hebben gebruikt die oordelen over mijn spul is het zeer acceptabele speed. Denk ik. Maar testen is de enige zekerheid, ga ik ook zeker nog doen.
Waar het vooral 'aan ligt' is dat ik het meestal in vrij kleine doses neem. Puntjes. Af en toe wat kleine lijntjes. Daarbij vind ik het effect al tof, maar misschien moet ik toch maar eens een hogere dosis in een keer nemen. En gaan bommen, maybe. Kortom, ik ben nog niet in staat om er helemaal over te oordelen denk ik.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Heel mooi omschreven Ik ben trots op je.
1percent schreef:Mijn ogen werden geopend door het Speedgebruik-Fases topic dat hier te vinden is: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=40
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
1percent schreef:Je houdt jezelf voor de gek. Je bent NIET anders als alle anderen die voor jou met amfetaminegebruik zijn begonnen. Ook jij liegt tegen jezelf, overtuigd jezelf dat je je gebruik in de hand hebt. Ook jij zult als de zoveelste ezel je hoofd tegen dezelfde steen stoten, zoals vele anderen u voor gingen. En ook jij, juist jij, zult achteraf over jezelf zeggen: "waar was ik in vredesnaam mee bezig?"
funfunvent schreef:Ik heb zelf niet geëxperimenteer met amfetamine ik zou dat eigenlijk dit weekend doen maar dat ging niet door. Maar eigenlijk maakt dit mij alleen maar nieuwsgieriger over deze drugs want het moet toch best wel geweldig zijn wil het zon inpact hebben dat zo veel mensen er verslaafd aan geraakt zijn.
funfunvent schreef:Ik denk dat ik mezelf wel goed in de hand kan houden vooral ook door mijn omgeving maar dat kan je gewoon nooit zeker zijn.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten