Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Ben je verslaafd aan speed, coke, mdma of een andere stimulant? Wil je info over dit type verslavingen? Hier moet je zijn.

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Doc » do jan 19, 2012 10:44 am

in grote lijnen(haha) is het ook zo bij mij gegaan.
Ik kende eigenlijk alleen nog soft drugs, en toen ontdekte ik pillen.
superhandig dat je niet moe word op feestjes!

Toen begon ik steeds vaker pillen te gebruiken, ieder weekend eigenlijk voor een redelijke tijd.

Totdat ik op een feestje spontaan voor het eerst speed snoof, en ik was gelijk verkocht. gebruikte sinds dien nauwelijks meer pille want daar zate teveel nadelen aan en werd altijd te waus, en ik hou ervan om wat mee te krijgen van feestjes.

Al gauw merkte ik steeds meer voordelen van speed en was echt van het "pep-promo team" ik raadde het iedereen aan en vertelde hoe geweldig het is.

Totdat ik een beetje doordraaide en te brak werd doordeweeks en ook doordeweeks voor stage e.d. begon te snuiven, of als ik vroeg uit was van school wat pep nemen om een lekker actieve dag te hebben met vanalles ondernemen etc.

Toen kwam ik in hetzelfde stadium als jij beschrijft, onbewust raakt je zin in het leven weg. Alleen toen had ik nog niet echt in de gate dat het de speed was. Toen heb ik (weer net zoals jou) een verlicht moment gehad van waar de fuck ben ik mee bezig, en waar gaat dit heen?! ik wist hoe slecht het was en dat het verslavend was e.d. maar toch trok ik me er nooit wat van aan.

ik heb toen mijn speed weggegooit, en sinds dien gebruik ik nooit meer doordeweeks en zelfs op feestjes gebruik ik slechts "wat speed erbij" ipv. al gauw een halve gram/gram opmaken. Maar elke keer als ik weer wat gebruik heb ik wel dat gevoel van "wow wat is dit fucking chill, ik zou dit wel weer vaker willen gebruiken", maar het engeltje op mijn schouder schreeuwt tegen mij, niet doen!

het is zo'n makkelijke valkuil...

ik noem speed dan ook vaak "cheaten in het leven". als je moe bent/ziekjes voelt of wat dan ook en je gebruikt speed, kun je meteen doen wat je wilt(behalve eten en slapen :lol:) en je voelt je top!
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor gamo89 » za dec 29, 2012 6:35 pm

speed en dergelijke zijn heel leuk maar als je het op langere termijn gebruikt ga je niet alleen zelf kapot maar ook de mensen om je heen doe je er pijn mee.
gamo89
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za dec 29, 2012 6:25 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Mrb33n » wo jan 16, 2013 7:21 am

traantje weggepiekt, gebeurt niet vaak ;)
Mrb33n
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo jan 16, 2013 6:27 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Pintho » vr feb 22, 2013 8:24 pm

wat ik erg vind is dat ik sociaal minder goed functioneer zonder speed.
ook al blijf ik langer clean ik ben niet meer de oude zoals vroeger veel minder spontaan en emotioneel.
Pintho
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: za okt 06, 2012 10:10 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor spikeycloud » wo maart 04, 2015 10:25 pm

Ik denk (fluor)amfetamine vooral zo verslavend voor mij was, is vanwege de sexual en tactile enhancement die het kan geven. Ik heb het dan even over de fluor amfetamines in dit geval. Zelf nog geen ervaring met gewone amfetamine. Ik heb een ook tijdje gehad dat ik welk weekend aan de 2-FA, 3-FA en/of 4-FA (niet zon grote dosissen) zat. Op een gegeven moment ga je daar flink de nadelen van merken en het is juist vanwege die nadelen dat ik daarna geminderd ben. Ook voelde ik gewoonweg niet veel meer door tolerantie en dat vond ik sowieso zonde.

Nu pak ik meestal maar 1 keer in de maand en heel soms 2 keer en het liefste 2-FA omdat deze stof vrij weinig bij-effecten heeft.

Pintho schreef:wat ik erg vind is dat ik sociaal minder goed functioneer zonder speed.
ook al blijf ik langer clean ik ben niet meer de oude zoals vroeger veel minder spontaan en emotioneel.


Socialer worden kun je door je angsten te overwinnen en gewoon mer meer mensen te praten. Dan bouw je ook vanzelf gesprekstof op. Kweet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Cooking4life » do jul 09, 2015 4:36 am

Het zijn de verhalen van die personen zoals jullie dat van het verkeerde pad afhalt

P.s sorry for grammatica ben super moe
On the Psychedelic Battlefield, Knowing is all of the battle
Cooking4life
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: wo jul 08, 2015 11:16 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor spikeycloud » ma jul 13, 2015 7:02 pm

Cooking4life schreef:Het zijn de verhalen van die personen zoals jullie dat van het verkeerde pad afhalt

P.s sorry for grammatica ben super moe


Naja, voor elke substantie zijn er wel een x aantal verhalen te vinden. Zelfs voor koffie. Het punt is dat je het met mate gebruikt. This heel makkelijk om een substantie de schuld te geven. Natuurlijk is de ene stof verslavender dan de andere, maar uiteindelijk maak jij de keuze hoe je ermee omgaat.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Salientje » di jul 14, 2015 2:49 pm

Amfetamine is mijn leven, zonder de amfetamine ben ik niet mijzelf. Voorgeschreven van mijn psych krijg ik 3 x15 mg dextro maar ik neem 100 mg 70% levo van het kamp.
Zonder mijn dageljikse overdosis van 100 mg start ik niet op, de klusjes die moet uitvoeren staan keurig netjes uitgewerkt op mijn schoolborden, jawel 3 borden met taken op gesplitst in 3 catagorien.

Dagelijks

Belangrijk

High Prio

Tevens zet ik mijn ADHD wekkertje zodat ik niet kan verdwalen op de amfetamine in een zoektocht naar onnutigge klusjes die het echte werk belemmeren. Ik ben er zo druk mee dat ik geen tijd heb voor een vaste reguliere slavenbaan bij of voor dit koninkrijk. Of grid is de toekomst ...
Het tuin project is nu bijna teneinde lange heggen van 150 mtr op rijlanen van 130 mtr gras velden van 1000 m2 ik was er kapot van. Zonder de 70% was er geen onderhoud gepleegd.

Zonder de 70% no hay vida en la amfetaria !!

:love:

Zo direct lekker potje koken wel simpel maar krachtig genoeg om de pep abuse van 28 dagen te recoupureren. Spinazie is legandarisch, rijst daar groeit 1 miljard mensen op, vissticks Captain Iglo, welk kind smult er niet van. :woeh:

:love:
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Poseidon » di jul 14, 2015 3:15 pm

Salientje schreef:Het tuin project is nu bijna teneinde lange heggen van 150 mtr op rijlanen van 130 mtr gras velden van 1000 m2 ik was er kapot van. Zonder de 70% was er geen onderhoud gepleegd.


Goed om te horen dat je goed voor je inwendige mens zorgt Stonie.
Haha, heb ook wel eens conifeerheggen op coca & speed gesnoeid na weekend dopesex-bingen.
3 x op een dag de electakabel van de snoeizaag door midden gejast. 2 x van de ladder geflikkerd. Mooie tijden. Kusjes uit het hart van Mokum :blowkiss:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Salientje » di jul 14, 2015 3:31 pm

Poseidon schreef:
Salientje schreef:Het tuin project is nu bijna teneinde lange heggen van 150 mtr op rijlanen van 130 mtr gras velden van 1000 m2 ik was er kapot van. Zonder de 70% was er geen onderhoud gepleegd.
3 x op een dag de electakabel van de snoeizaag door midden gejast. 2 x van de ladder geflikkerd.


onze kabel is een wrak, minstens 10 maal opnieuw aan elkaar gesoldeerd met mooie waterdichte krimpmoffen en goed gesoldeerd. Maar vloeken en tieren als de kabel doorging nioetr normall meer kostte me ook iedere keer uur.

En het groeit hier zo hard ....
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner