MDMArvin schreef:Luchtsimtoetje
Radical schreef:Luchtsimtoetje
LuchtiNgtoetje schreef:Ik loop dagelijks in pak en voel me zo fucking goed.
FrozenToast schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Ik loop dagelijks in pak en voel me zo fucking goed.
welke rush geeft dat? ik wil ooit nog wel eens een pak kopen, het is alleen zo duur per gram
FrozenToast schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Ik loop dagelijks in pak en voel me zo fucking goed.
welke rush geeft dat? ik wil ooit nog wel eens een pak kopen, het is alleen zo duur per gram
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:FrozenToast schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Ik loop dagelijks in pak en voel me zo fucking goed.
http://www.meesterweek.nl/event/pakkenzaak/
Maatpak voor een schijntje!
LuchtiNgtoetje schreef:Oh ja. En de grootste struggle waar ik mee zit is de psychologische kant. Ik mis de depressieve twilightzone waarin ik eenzaam snachts tegen random mensen lulverhalen vertel. Waarin ik moet huilen als ik een appel weg gooi maar emotieloos blijf over diepe shit. Ik haat het om in die staat te zijn maar ik mis het ook.
Ik denk omdat ik toen iets de schuld kon geven.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
LuchtiNgtoetje schreef:vooral coke omdat dat echt totaal niet zo verslavend is voor mij als pep.
JongGeleerd schreef:LuchtiNgtoetje schreef:vooral coke omdat dat echt totaal niet zo verslavend is voor mij als pep.
Zie je de woorden "voor mij" prototype? En kan je begrijpend lezen?
JongGeleerd schreef:Verslavingsgevoelig ben je enkel voor drugs die aansluiten op wat jouw karakter vereist. Dat idee heb ik tenminste..
JongGeleerd schreef:Verslavingsgevoelig ben je enkel voor drugs die aansluiten op wat jouw karakter vereist. Dat idee heb ik tenminste..
Prototype schreef:Dus...
Vertel mij even waarom hij regelmatig coke zou gebruiken als het voor hem niet goed op zijn karakter aansluit.
Hij is niet immuun voor een cokeverslaving, jij en ik ook niet.
Aebi schreef:Verslaving is een emotie, en emoties kun je uitzetten
Ted Bundy schreef:Mooie gedachte dat iedere keer als je online komt, jij je bruine anjer hebt laten volblaffen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
LuchtiNgtoetje schreef:Oh ja, eind januari ben ik een half jaar pep vrij.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
LuchtiNgtoetje schreef:Wheuwh. Wat ik dus bedoelde is het volgende. Natuurlijk zie ik in dat ik voor altijd aan alles supersnel verslaafd zal raken. Altijd, aan alles, supersnel. Is het drugs, sex, eten, gamen, werken, weet ik veel racen, sport, ALLES. ALTIJD. Ik snap dat heus wel. Wat ik bedoelde met coke is het verschil met pep. Als ik pep nam dan duurde het een dag of 4 voordat ik naar bed ging met alle destructieve gevolgen van dien. Met coke ben ik het na 4 of 5 uur zat en ga ik naar bed. En dit komt omdat het na een tijdje gewoon weg ebt, dan sta ik strak en ben ik niet meer talkative. Niet depri of sagrijnig ofzo maar gewoon geen zin meer. Dát is het verschil. En daarom past her beter in het leven wat ik nu heb dan pep. Maar pep zal altijd mijn nummer 1 zijn, ook al is dat het niet.
De frequentie waarmee ik coke neem is eens in de zoveel maanden btw. Niet wekelijks of maandelijks.
Oh ja, eind januari ben ik een half jaar pep vrij.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten