Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Bertje schreef:Tja, mensen zoals jij en ik zijn schijnbaar gevoelig voor verslaving man (jkutje hier). ADhd, autisme, etc. Je hebt het in je om wat van je leven te maken. Werk in kleine stappen naar een hoger doel toe. En lees wat boeken over omgaan met verlies, mensen, emoties, jezelf en dingen waar je vragen om hebt. Sterkte. Voor nu zou ik gezond vreten, sporten en veel slapen.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
LuchtiNgtoetje schreef: Ik ben verslaafd. Dit is de eerste keer dat ik het toegeef.
Poseidon schreef:Heb in het verleden geniale posts van je gelezen.
LuchtiNgtoetje schreef: en nu woon ik bij mn oma
LuchtiNgtoetje schreef:ik ben begonnen met roken als vervanging. Het is slecht, de ene verslaving met de andere vervangen maar liever roken dan pep. En het maakt me beide rustig.
Bertje schreef:Jij bent zelf een onder ontwikkelde sukkel
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten