Esterr92 schreef:ik heb zelf add ben al 5 jaar verslaaft aan de medicijnen concerta
heb het ook aan de dokter verteld dat ik er niet mee om kan gaan en ik meer neem op een dag dan mag.
maar in plaats van hulp verhoogt hij de dosis'
dus vandaag gelijk een nieuwe dokter bellen
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Fresh_Life schreef:zoiezo wordt dex heel zelden voorgeschreven of zie ik dat verkeerd?
prototype schreef:Fresh_Life schreef:zoiezo wordt dex heel zelden voorgeschreven of zie ik dat verkeerd?
Pas als methylfenidaat ( ritalin, concerta etc. ) niet meer voldoende werkt bij de hoogste dosering.
Piotr schreef:Je hebt ook concerta van 72mg... Lijkt me stug dat het bij ritalin veel zou verschillen aangezien het om dezelfde stof gaat, maar 60mg zou wel kunnen kloppen.
Ik ben gewoon veel te lui om om 7 uur 's ochtends naar de huisarts te gaan om eindelijk dex te krijgen. Die kutritalin komt echt me strot uit, zeker nu ik zoveel moet nemen.
Poseidon schreef:Zou best wel eens een dag in de huid van iemand met ADHD willen kruipen om te ervaren hoe je dan functioneert.
Lees er regelmatig over maar dat verheldert weinig.
Weet iemand misschien een goede site waarop mensen beschrijven wat ze er bij voelen en denken?
Vinz schreef:ADHD is de religie van de uitverkorenen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten