Saikedellik schreef:LuchtiNgtoetje schreef:ik kan net zo goed doorhalen tot de volgende avond, ik slaap dan beter.
Haha ja herkenbaar, gek genoeg komt deze gedachte altijd rond een uurtje of 6/7 's ochtends!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Vinz schreef:"Nu is het aantal in mijn strip ongelijk, laat ik er nog één nemen dan weet ik ook dat ik sowieso slaap."
Dreuge bedoelt waarschijnlijk dat Dione je als benzo-alternatief een stevige klap met een rubber hamer op je bonehead kan gevenDreuge schreef:Vinz schreef:"Nu is het aantal in mijn strip ongelijk, laat ik er nog één nemen dan weet ik ook dat ik sowieso slaap."
dione???
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA
Ivo schreef:Saikedellik schreef:LuchtiNgtoetje schreef:ik kan net zo goed doorhalen tot de volgende avond, ik slaap dan beter.
Haha ja herkenbaar, gek genoeg komt deze gedachte altijd rond een uurtje of 6/7 's ochtends!
Same, maar ik blijf erbij dat dit geen smoes is Als je een paar dagen later iets te doen hebt, is het gewoon handig dat je je ritme niet volledig kapot maakt.
TerrorJunk schreef:Hmmja, je leeft maar 1 keer, later als ik ouder ben hebk wel genoeg tijd om te slapen enzo
Drefbon schreef:"Met ketamine kan ik erachter komen hoe de wereld daadwerkelik in elkaar steekt."
Dreuge schreef:"ik ben toch een toekomstloze mongool "
Nee, jij bent XXXL en daarom heb ik als matig recreatieve gebruiker van het weekend een excuus om weer eens flink te gaan zondigenDavinci schreef:Ik ben junk XL
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Aapie schreef:Heel gek, wil het niet, maar zoek het wel op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten