No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:"Als ik het niet neem, neemt iemand anders het, en ik wil echt niemand aan drugs helpen."
Koxbox
Special K schreef:Psychedelica goed praten heb ik ook veel last van de laatste tijd
Vooral chronisch gebruik dan (meerdere trips per week nz..)
Maar het is allemaal toch oh zo leuk
Special K schreef:Psychedelica goed praten heb ik ook veel last van de laatste tijd
Vooral chronisch gebruik dan (meerdere trips per week nz..)
Maar het is allemaal toch oh zo leuk
Petrovic schreef:Zelf praatte ik mijn psychedelica gebruik goed, ik leerde daar zo ontzettend veel van! (Not!) Ik wilde proberen te verbergen dat de hoofd intentie was om wat te leren zodat andere mensen dat beter konden accepteren. Te ziek eigenlijk dat ik zoiets gedaan heb. Ik deed het natuurlijk voor de fun.
norco schreef:Pep is goedkoper als eten
LuchtiNgtoetje schreef:ik kan net zo goed doorhalen tot de volgende avond, ik slaap dan beter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten