Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Bloxnix » za apr 16, 2011 3:56 am

Verslaving & verlangen liggen dicht bij elkaar he.
Natuurlijk kan het dat je het nog eens wil doen, maar dan moet je gewoon tegen jezelf zeggen dat het maar een verlangen is en geen verslaving ;p
Bloxnix
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:03 am
Woonplaats: België

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » za apr 16, 2011 3:57 am

gewoon ff kankerharde shot als ik een hippie zou zijn als ik een hippie wa s had ik toch niks te veerliezn kutvolk met vieze haren 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Lµs. D » za apr 16, 2011 4:17 am

En wat nou als ze hele goede dreadshampoo hebben en een tic hebben met zichzelf perfect verzorgen?
Lµs. D
Offline
 

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Sublimo » za apr 16, 2011 1:28 pm

Gele Banaan schreef:@Sublimo
Wat voor effecten traden er op? Eerste keer hero is toch doorgaans geen pretje?


viewtopic.php?f=4&t=300&p=3592#p3592
Laatst bijgewerkt door Sublimo op ma apr 18, 2011 8:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor seth » ma apr 18, 2011 7:52 pm

Ok; ik heb waarschijnlijk te kort gereageerd, waarvoor bij deze excuses. Laat maar gewoon via een pm weten dan, blijf ik wel weg.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor megatrippie » ma apr 18, 2011 8:07 pm

Zit tussen je oren. Van lichamelijke verslaving kan geen sprake zijn en geestelijk geloof ik niet dat je nog nooit een prettiger drug hebt meegemaakt. De drang tot experimenteren en grensverleggend bezig te zijn speelt bij jou een grote rol. Het gevaar en de wetenschap dat je het wel lekker vond doet je denken of een 2e keer misschien geen kwaad kan.
Er zijn 2 antwoorden op die vraag.
a) Nee een 2e keer zal je niet verslaafd maken.
b) Ja het kan wel kwaad omdat je duidelijk over de grens heen gaat welke je van te voren met jezelf hebt afgesproken.
En zoals gewoonlijk krijg je dan het punt als 2x geen probleem oplevert dan 3x toch ook niet?

Ik heb je eerder al verteld dat ook ik geëxperimenteerd heb met hero. Ik heb duidelijk met mezelf afgesproken dat of het nu een goede of slechte ervaring zou zijn ik het bij 1x zou laten.
Dat heb ik ook gedaan en daar heb ik geen spijt van. er zijn nog zat andere dingen welke ik kan en wil proberen.
Dus zit jezelf niet gek te maken en kijk rond en zie wat er nog voor geweldige drugsjes zijn om uit te proberen.
Je bent te slim om hiermee de fout in te gaan
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Sublimo » ma apr 18, 2011 8:54 pm

megatrippie schreef:Zit tussen je oren. Van lichamelijke verslaving kan geen sprake zijn en geestelijk geloof ik niet dat je nog nooit een prettiger drug hebt meegemaakt. De drang tot experimenteren en grensverleggend bezig te zijn speelt bij jou een grote rol. Het gevaar en de wetenschap dat je het wel lekker vond doet je denken of een 2e keer misschien geen kwaad kan.
Er zijn 2 antwoorden op die vraag.
a) Nee een 2e keer zal je niet verslaafd maken.
b) Ja het kan wel kwaad omdat je duidelijk over de grens heen gaat welke je van te voren met jezelf hebt afgesproken.
En zoals gewoonlijk krijg je dan het punt als 2x geen probleem oplevert dan 3x toch ook niet?


Dat vraag ik me niet af, ik vraag me af of een keer gebruiken al gevolgen kan hebben.

Ik heb je eerder al verteld dat ook ik geëxperimenteerd heb met hero. Ik heb duidelijk met mezelf afgesproken dat of het nu een goede of slechte ervaring zou zijn ik het bij 1x zou laten.
Dat heb ik ook gedaan en daar heb ik geen spijt van. er zijn nog zat andere dingen welke ik kan en wil proberen.
Dus zit jezelf niet gek te maken en kijk rond en zie wat er nog voor geweldige drugsjes zijn om uit te proberen.
Je bent te slim om hiermee de fout in te gaan


Zo denk ik daar ook over, ik ben slim genoeg om mezelf niet voor de gek te houden. Ik heb met mezelf dezelfde afspraak gemaakt, het leven is veel te mooi om het zomaar weg te gooien. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Salientje » za mei 07, 2011 7:25 am

ik neem een ons PCP mee ....
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor chappy » zo mei 08, 2011 10:17 am

Het is gewoon heel simpel.De ene drug is verslavender dan de andere.En heroine is wel de meest verslavende.Ik heb met alle drugs geexperimenteerd die er zijn en sommige zelfs over een langere periode en dagelijks.Maar ik heb met alle drugs kunnen stoppen zonder veel problemen en het ook nooit meer aangeraakt(al meer dan 20 jaar niet, niet helemaal toevallig ook de periode dat ik heroine gebruik)maar heroine heeft me meer dan 20 jaar van mijn leven gekost.En intelligentie,wilskracht en weet ik veel allemaal wat nog meer valt allemaal weg als het om een stof als heroine gaat.En hoe een verslaving er langzaam in kan kruipen zonder dat je hetzelf beseft(totdat het te laat is)is vast al ergens uitvoerig op dit forum beschreven.En je moet het maar zo zien,iedereen die verslaafd is aan heroine is niet begonnen met de bedoeling om verslaafd te raken.Misschien dat 70 op de 100 mensen in staat is om allerlei drugs te gebruiken zonder verslaafd eraan te raken.Alleen met heroine is het zo dat maar 1 op de 100 mensen daartoe in staat is.Dus als het over heroine gaat kun je beter niet weten wat het is,want als je dat niet weet,weet je ook niet wat je mist.De eerste keer valt trouwens vaak zwaar tegen,dat was bij mij ook het geval.Tweede keer vond ik ook niks aan,enkel kotsen.Maar toch wou ik weten wat er nou zo fijn aan was en de derde keer toen was het wel heel aangenaam.Maar het duurt echt wel een tijdje voordat je verslaafd bent.Dus na 1 keer ben je niet verslaafd,maar je neemt wel een heel groot risico om verslaafd te raken.
chappy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 9:54 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Exceptional » zo mei 08, 2011 10:39 am

chappy schreef:Het is gewoon heel simpel. De ene drug is verslavender dan de andere.

Is dat niet juist het moeilijke eraan? Dat dat per persoon verschilt? Ik ben blij voor je hoor, dat het voor jou heel simpel is, zalig zijn de onwetenden.

chappy schreef:En heroine is wel de meest verslavende.

Statistische gezien niet. En ik ben zelf ook niet zo van de cijfertjes, dus wat is jouw argument voor dit statement?

chappy schreef:Ik heb met alle drugs geexperimenteerd die er zijn

Hier ben ik gestopt met lezen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor chappy » zo mei 08, 2011 1:28 pm

Exceptional Insight schreef:
chappy schreef:Het is gewoon heel simpel. De ene drug is verslavender dan de andere.

Is dat niet juist het moeilijke eraan? Dat dat per persoon verschilt? Ik ben blij voor je hoor, dat het voor jou heel simpel is, zalig zijn de onwetenden.

chappy schreef:En heroine is wel de meest verslavende.

Statistische gezien niet. En ik ben zelf ook niet zo van de cijfertjes, dus wat is jouw argument voor dit statement?

chappy schreef:Ik heb met alle drugs geexperimenteerd die er zijn

Hier ben ik gestopt met lezen.

Ja natuurlijk verschilt het per persoon.En ik stel het misschien wel te simpel voor.Maar feit is dat sommige drugs verslavender zijn dan anderen. En heroine is misschien niet voor iedereen,maar toch wel over het algemeen verslavender dan andere middelen.
chappy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 9:54 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Exceptional » zo mei 08, 2011 2:18 pm

Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor chappy » zo mei 08, 2011 3:53 pm

Exceptional Insight schreef:Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.

Ja natuurlijk omdat ik nog steeds hetzelfde standpunt heb.
chappy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 9:54 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Exceptional » zo mei 08, 2011 4:12 pm

chappy schreef:
Exceptional Insight schreef:Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.

Ja natuurlijk omdat ik nog steeds hetzelfde standpunt heb.

Standpunt? Je noemt het feiten.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor chappy » zo mei 08, 2011 6:41 pm

Exceptional Insight schreef:
chappy schreef:
Exceptional Insight schreef:Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.

Ja natuurlijk omdat ik nog steeds hetzelfde standpunt heb.

Standpunt? Je noemt het feiten.

Het is ook een feit dat heroine een van de meest verslavende drugs is,wat dus tevens mijn standpunt is snappie
chappy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 9:54 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Tisjeboy » zo mei 08, 2011 6:59 pm

chappy schreef:
Het is ook een feit dat heroine een van de meest verslavende drugs is,wat dus tevens mijn standpunt is snappie



Bron: http://heroinedeaths.wordpress.com/over ... nde-drugs/

Deze drugs zijn de gevaarlijkste, meest destructieve en meest verslavende van de wereld:

De meningen lopen erg uiteen op alle verschillende internetfora over welke drug het meest verslavend is. Volgens de Drugs Infolijn (Onderdeel van het Trimbos Instituut) vormen de volgende vijf drugs het grootste risico voor de gezondheid van de gebruiker:


1. Methamfetamine (Chrystal Meth)

2. Crack

3. Heroïne

4. Cocaïne

5. GHB

Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Vanadesse » zo mei 08, 2011 7:27 pm

Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.
And you could have it all!
Avatar gebruiker
Vanadesse
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 535
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 1:59 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Tisjeboy » zo mei 08, 2011 8:37 pm

Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.


:wave:
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Dreuge » zo mei 08, 2011 8:38 pm

Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.


Omdat er de meeste mensen verslaafd aan zijn, of omdat het het meest verslavend is??
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Tisjeboy » zo mei 08, 2011 8:41 pm

Dreuge schreef:
Omdat er de meeste mensen verslaafd aan zijn, of omdat het het meest verslavend is??


Geen idee hoe die statistieken in elkaar steken en aan de hand waarvan ze conclusies trekken. Met wat google werk kun je er misschien wel achter komen. In mijn ogen staat alcohol ook hoog op het lijstje.
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor chappy » zo mei 08, 2011 8:42 pm

Dreuge schreef:
Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.


Omdat er de meeste mensen verslaafd aan zijn, of omdat het het meest verslavend is??
Ik heb niet gezegd de meest verslavende,maar een van de meest verslavende. Dus niet omdat de meeste mensen er aan verslaafd zijn want ik weet niet eens of dat zo is. Maar dus omdat het een van de meest verslavende middelen is. Foutje mijnerzijds ik zie dat jij op nicotine doelde(ik had het over heroine) En ja denk dat de meeste mensen wel verslaafd zijn aan nicotine,maar om die reden hoeft nicotine natuurlijk niet het meest verslavend te zijn.
Laatst bijgewerkt door chappy op zo mei 08, 2011 8:47 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
chappy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: wo apr 27, 2011 9:54 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Vanadesse » zo mei 08, 2011 8:42 pm

Dreuge schreef:
Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.

Omdat er de meeste mensen verslaafd aan zijn, of omdat het het meest verslavend is??

Daar heb ik me niet in verdiept.
And you could have it all!
Avatar gebruiker
Vanadesse
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 535
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 1:59 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Einstein » zo mei 08, 2011 8:57 pm

Haha, het onvermijdelijke lot van dit soort topics, op den duur gaat het allemaal over welke drug het verslavendst is, niet meer per se over heroïne. Uiteindelijk is dat dan meestal alcohol of nicotine.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Exceptional » zo mei 08, 2011 9:18 pm

chappy schreef:Het is ook een feit dat heroine een van de meest verslavende drugs is,wat dus tevens mijn standpunt is snappie

Oh nee hè, je bent er zo eentje die z'n eigen kromme verhalen probeert recht te lullen.
chappy schreef:Het is gewoon heel simpel.De ene drug is verslavender dan de andere.En heroine is wel de meest verslavende.

Da's nogal een verschil hè?

I give up.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Pepsi » zo mei 08, 2011 10:52 pm

Ik denk dat éé keer heroine zeker wel gevaarlijk is, of je nou wel of niet sterk in je schoenen staat. Het doet toch iets met je.
Overigens vind ik het erg raar van mezelf dat ik ooit toch heroine wil proberen terwijl ik weet dat een vrij labiel persoon ben.
Lux Aeterna
Avatar gebruiker
Pepsi
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Sublimo » zo mei 08, 2011 10:53 pm

Pepsi schreef:Overigens vind ik het erg raar van mezelf dat ik ooit toch heroine wil proberen terwijl ik weet dat een vrij labiel persoon ben.


Waarom zou je het dan toch graag willen proberen ?
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Pepsi » zo mei 08, 2011 10:56 pm

Omdat ik er zoveel over hoor/lees, ben gewoon erg benieuwd wat het met me doet, denk ik.
Lux Aeterna
Avatar gebruiker
Pepsi
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Sublimo » zo mei 08, 2011 10:58 pm

Pepsi schreef:Omdat ik er zoveel over hoor/lees, ben gewoon erg benieuwd wat het met me doet, denk ik.


Dat gevoel herken ik wel. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor Pepsi » zo mei 08, 2011 11:02 pm

Vervelend he, toch willen maar weten dat je het absoluut niet moet doen, hoewel dat bij jou anders ligt omdat je het wel een keer hebt geprobeerd toch?
Lux Aeterna
Avatar gebruiker
Pepsi
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: do mei 05, 2011 2:20 am

Re: Een keer heroïne, ongevaarlijk of gevaarlijk ?

Berichtdoor seth » zo mei 08, 2011 11:06 pm

Pepsi schreef:Vervelend he, toch willen maar weten dat je het absoluut niet moet doen, hoewel dat bij jou anders ligt omdat je het wel een keer hebt geprobeerd toch?


Vergeet niet wat de mogelijke gevolgen zijn, en vraag jezelf ééns af of je bereid bent die eventueel te dragen...
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron