Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gele Banaan schreef:@Sublimo
Wat voor effecten traden er op? Eerste keer hero is toch doorgaans geen pretje?
megatrippie schreef:Zit tussen je oren. Van lichamelijke verslaving kan geen sprake zijn en geestelijk geloof ik niet dat je nog nooit een prettiger drug hebt meegemaakt. De drang tot experimenteren en grensverleggend bezig te zijn speelt bij jou een grote rol. Het gevaar en de wetenschap dat je het wel lekker vond doet je denken of een 2e keer misschien geen kwaad kan.
Er zijn 2 antwoorden op die vraag.
a) Nee een 2e keer zal je niet verslaafd maken.
b) Ja het kan wel kwaad omdat je duidelijk over de grens heen gaat welke je van te voren met jezelf hebt afgesproken.
En zoals gewoonlijk krijg je dan het punt als 2x geen probleem oplevert dan 3x toch ook niet?
Ik heb je eerder al verteld dat ook ik geëxperimenteerd heb met hero. Ik heb duidelijk met mezelf afgesproken dat of het nu een goede of slechte ervaring zou zijn ik het bij 1x zou laten.
Dat heb ik ook gedaan en daar heb ik geen spijt van. er zijn nog zat andere dingen welke ik kan en wil proberen.
Dus zit jezelf niet gek te maken en kijk rond en zie wat er nog voor geweldige drugsjes zijn om uit te proberen.
Je bent te slim om hiermee de fout in te gaan
chappy schreef:Het is gewoon heel simpel. De ene drug is verslavender dan de andere.
chappy schreef:En heroine is wel de meest verslavende.
chappy schreef:Ik heb met alle drugs geexperimenteerd die er zijn
Exceptional Insight schreef:chappy schreef:Het is gewoon heel simpel. De ene drug is verslavender dan de andere.
Is dat niet juist het moeilijke eraan? Dat dat per persoon verschilt? Ik ben blij voor je hoor, dat het voor jou heel simpel is, zalig zijn de onwetenden.chappy schreef:En heroine is wel de meest verslavende.
Statistische gezien niet. En ik ben zelf ook niet zo van de cijfertjes, dus wat is jouw argument voor dit statement?chappy schreef:Ik heb met alle drugs geexperimenteerd die er zijn
Hier ben ik gestopt met lezen.
Exceptional Insight schreef:Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.
chappy schreef:Exceptional Insight schreef:Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.
Ja natuurlijk omdat ik nog steeds hetzelfde standpunt heb.
Exceptional Insight schreef:chappy schreef:Exceptional Insight schreef:Lees alles eens terug. Je herhaalt precies hetgeen dat ik net verworpen heb.
Ja natuurlijk omdat ik nog steeds hetzelfde standpunt heb.
Standpunt? Je noemt het feiten.
chappy schreef:
Het is ook een feit dat heroine een van de meest verslavende drugs is,wat dus tevens mijn standpunt is snappie
Bron: http://heroinedeaths.wordpress.com/over ... nde-drugs/
Deze drugs zijn de gevaarlijkste, meest destructieve en meest verslavende van de wereld:
De meningen lopen erg uiteen op alle verschillende internetfora over welke drug het meest verslavend is. Volgens de Drugs Infolijn (Onderdeel van het Trimbos Instituut) vormen de volgende vijf drugs het grootste risico voor de gezondheid van de gebruiker:
1. Methamfetamine (Chrystal Meth)
2. Crack
3. Heroïne
4. Cocaïne
5. GHB
Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.
Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.
Dreuge schreef:
Omdat er de meeste mensen verslaafd aan zijn, of omdat het het meest verslavend is??
Ik heb niet gezegd de meest verslavende,maar een van de meest verslavende. Dus niet omdat de meeste mensen er aan verslaafd zijn want ik weet niet eens of dat zo is. Maar dus omdat het een van de meest verslavende middelen is. Foutje mijnerzijds ik zie dat jij op nicotine doelde(ik had het over heroine) En ja denk dat de meeste mensen wel verslaafd zijn aan nicotine,maar om die reden hoeft nicotine natuurlijk niet het meest verslavend te zijn.Dreuge schreef:Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.
Omdat er de meeste mensen verslaafd aan zijn, of omdat het het meest verslavend is??
Dreuge schreef:Vanadesse schreef:Thanks, dat wilde ik net opzoeken! Daarbij is nicotine volgens mij in veel statistieken ook nummer 1.
chappy schreef:Het is ook een feit dat heroine een van de meest verslavende drugs is,wat dus tevens mijn standpunt is snappie
chappy schreef:Het is gewoon heel simpel.De ene drug is verslavender dan de andere.En heroine is wel de meest verslavende.
Pepsi schreef:Overigens vind ik het erg raar van mezelf dat ik ooit toch heroine wil proberen terwijl ik weet dat een vrij labiel persoon ben.
Pepsi schreef:Omdat ik er zoveel over hoor/lees, ben gewoon erg benieuwd wat het met me doet, denk ik.
Pepsi schreef:Vervelend he, toch willen maar weten dat je het absoluut niet moet doen, hoewel dat bij jou anders ligt omdat je het wel een keer hebt geprobeerd toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten