herejezus schreef:Met veranderd bedoel je een verlangen ernaar, en dat jij allemaal redenen voor jezelf aan het verzinnen bent om het weer te gaan gebruiken, en dat als iemand in dit topic ook maar zegt dat het niet erg is om dat heerlijke warme vloeistof in je aderen spuiten onschadelijk is, jij naar de dealer rent om je pakketje op te halen? In dat geval: het is onschadelijk, en laten wij samen smack gaan gebruiken. Er is niemand die met mij mee wil...
DroeftoeterDreuge schreef:Ga je het nog een keer gebruiken?
Dreuge schreef:Heb je het gerookt?
Dreuge schreef:Cool dat ga ik dan ook een keer proberen
Dreuge schreef:Nee ik hoef die kratom pussy shit niet, ik wil gelijk door naar het echte werk.
Sublimo schreef:Beter doe je het niet.
Dreuge schreef:Sublimo schreef:Beter doe je het niet.
Ja dag. Eerst je eigen leven verrijken door het uit te proberen en het dan afraden aan anderen. Je zegt zelf in dit topic dat het zo goed als ongevaarlijk is.. En cutter, kan jij het fixen dan?
Dreuge schreef:Mischien is het DF Buitenfeest een goeie plek om het te proberen? Dan zonderen we ons af om de heroïne dampen in te ademen en opgerold met naarbinnen gekeerde ogen ergens in het gras te genieten.
Dreuge schreef:Sublimo schreef:Beter doe je het niet.
Ja dag. Eerst je eigen leven verrijken door het uit te proberen en het dan afraden aan anderen. Je zegt zelf in dit topic dat het zo goed als ongevaarlijk is..
Dreuge schreef:Ok Op die manier wordt het Buitenfeest een gedenkwaardige dag.
Dreuge schreef:Ik denk het wel en ik betaal je de helft sowieso terug. Zou relaxt zijn als je het voor kan schieten.
Sublimo schreef:Doe dat ergens anders joh !
Dreuge schreef:Sublimo schreef:Doe dat ergens anders joh !
Kom je ook naar het feest? Zo ja, kan je ons dan helpen met het prepareren van de bruin?
Sublimo schreef:Dreuge schreef:Sublimo schreef:Doe dat ergens anders joh !
Kom je ook naar het feest? Zo ja, kan je ons dan helpen met het prepareren van de bruin?
Ik bedoelde dat je dit gesprek maar ergens anders moet gaan voeren...
Dreuge schreef:Mischien heb ik een rare manier van denken, maar volgens mij is dit het beste wat er in jouw topic kan gebeuren. Wij gaan namelijk in de praktijk bewijzen of het proberen van heroïne voor ons gevaarlijk of ongevaarlijk is.. En dat is precies wat jij je in de beginpost afvraagt.
Drientje schreef:Je veranderd het aantal receptoren in je hoofd en de manier waarop heroïne de μ-opiaat receptor de stof laat ontvangen.
Je stimuleert de nucleus accumbens van het striatum (centrum van je hersenen waar je gedrag gestuurd wordt dat door emoties en stemmingen wordt geregeld) en omdat je hoofd nou eenmaal werkt met associaties leg je op neuraal gebied de link tussen heroïne en de nucleus accumbens. Als de nucleus accumbens de tijd heeft gehad om een link te leggen zal je dus voorgoed spoor van de heroïne in je hoofd met je mee dragen.
Niet fysiek maar op neuraal gebied.
En dat wist je voor eraan begon. Berbatov was een mooi voorbeeld.
Zit het tussen mijn oren of kan het wel daadwerkelijk iets veranderen na een keer ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten