seth schreef:blijf er gewoon van weg!
En serieus, als er één iemand op de meet opdaagt met smack. Kan die een fucking mep op z'n gezicht verwachten!
Zou iemand smack zien gebruiken en het toch zelf niet doen niet de grootste overwinning op jezelf zijn dat je maar kunt maken ivm bruin? Genoeg mensen die je er zullen steunen om het toch niet te doen, er lijkt me zelf geen beter moment dan dat om de 'confrontatie' aan te gaan en neen kunnen zeggen tegen bruin. Wat een overwinning dan. Of zie ik het helemaal verkeerd?
Devil Fish schreef:Nou als iemand op de meet hero gaat gebruiken dan mag ie van mij ook opflikkeren. Doe dat lekker thuis of in de goot dan!
Huh? Je hebt het zelf toch ook gedaan, en tot de conclusie gekomen dat het bagger is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met heroïne ervaring het jou nog nooit heeft afgeraden, maar toch heb je het gedaan. En de mensen die het dan proberen mogen van jou gerust opflikkeren, terwijl je dat waarschijnlijk helemaal niet vindt met coke, mag ik dat niet een klein beetje hypocriet vinden dat je mét je cokeverleden en je ervaring met hero vindt dat mensen die hero proberen mogen opflikkeren?
Overigens ga ik geen hero geburiken op de meet, nooit trouwens. Maar ik vind niet dat iemand het recht heeft om bepaalde drugs te ontzeggen, en dan de drugs dat hij zelf gebruikt helemaal niet erg te vinden. Je kunt natuurlijk wel sterk afraden, maar dat heeft bij jou ook niet gewerkt, dus laat ze zelf maar ondervinden dan.