Enya schreef:je krijgt geen hangende mannenborsten
JongGeleerd schreef:Hoe meer je sport, hoe meer koolhydraten je kan eten. Eiwitten dempen overigens de honger, ze vullen heel erg.
Probeer eens de frisdranken te laten staan, lekker veel te sporten (uur van tevoren lekker veel koolhydraten) en als je vindt dat je teveel eet: Eet een gekookt eitje. Dat gekookte eitje neemt je honger dan weg
Geen moeilijk dieet, maar t werkt wel.
Als je genoeg vordering maakt beloon je jezelf met junkfood.
Ikzelf eet soms 2 McDonalds menu's en nog een paar hamburgertjes, ben 1.70, maar kom er niet van aan ofzo
JongGeleerd schreef:Vetopslag komt door energie overschot, klopt meestal wel ja, maar schildklier en voedingsstoffen hebben er ook invloed op.
snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:Vetopslag komt door energie overschot, klopt meestal wel ja, maar schildklier en voedingsstoffen hebben er ook invloed op.
"Ik ben niet dik, t komt door mn schildklier"
Is dat wat dat dikke wijf zei die je op carnaval hebt volgeblaft?
JongGeleerd schreef:Niet geheel waar
Soms komt aankomen niet zozeer door teveel eten, maar juist door onvolledig eten.
Voeding wordt dan niet optimaal verteerd omdat er een gebrek is aan een voedingsstof
Frog schreef:Vet is vet als het hongersnood is dan telt elke calorie
Ik denk dat ik van het weekend maar is ef los ga kwa eten.
Frog schreef:Vet is vet als het hongersnood is dan telt elke calorie
Gele Banaan schreef:Frog schreef:Vet is vet als het hongersnood is dan telt elke calorie
Jammer dat je nu zoveel gaat zuipen en vreten sinds je met de pillen gestopt bent.
Vinz schreef:Frog schreef:Vet is vet als het hongersnood is dan telt elke calorie
Jij hebt die voedingstoffen helemaal niet nodig, volgens mij zit jij de hele dag binnen omdat je te bang bent voor de grote boze buitenwereld. Daarbij werk je ook nog eens niet, dit zeg ik niet om gemeen te zijn. Het zou alleen zonde zijn als je nog meer aankomt
snuifduif schreef:JongGeleerd schreef:Vetopslag komt door energie overschot, klopt meestal wel ja, maar schildklier en voedingsstoffen hebben er ook invloed op.
"Ik ben niet dik, t komt door mn schildklier"
Is dat wat dat dikke wijf zei die je op carnaval hebt volgeblaft?
Wormenkrabber schreef:. Komt ook omdat ik nog maar 15,- euro heb om de maand door te komen Verplicht afkicken dus....
snuifduif schreef:Ik denk dat wk momenteel in de snackbar staat, of hij staat een waterfiets weg te werken terwijl een 38 jarige Antilliaanse aan zn pik zit te zuigen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten