Dreuge schreef:Succes er mee. D0e je het echt n00it meer, 0f las je af en t0e een balansdag in?
Sinds wanneer is lasange tr0uwens junkf00d?
Wormenkrabber schreef:Ik doe het echt nooit meer. Ja, heel misschien op sommige momenten dat ik ivm sociale situaties een mini stuk taart neem.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Wormenkrabber schreef:Vind al die smaken drinken heerlijk Ben gek op drinken
Wormenkrabber schreef:Mmm, ik snap supperrrgabbbburrr. Fristi is best lekker drinken
Basshoven schreef:Junkfood is toch absoluut fantastisch man... En chocomel! Ahhh... Als je nog een chocomelk koopt dan moet je die van merk "Tonys" kopen. Ik zeg het je, dat is next level shit. Het is net of je een vloeibare chocoladereep in je mond hebt Het geeft bijna net zo'n rush als een haring!
En ook wat jij doet met die drankjes, dat doe ik met het voedsel zelf: ook gewoon heel veel verschillende dingen kopen, meer dan je op kan, om te zwelgen in al die heerlijke en toch zo smerige smaakjes hapje hier, hapje daar, hapje hier, hapje daar
Als er nog es zo'n meet is dan kom ik ook en dan gaan we samen wodka drinken en ons naderhand schandalig volvreten in een snackbar Want zoals je weet: junkfood is lekker, maar als je bezopen bent is het nog lekkerder
Tomz0r schreef:Waarom al die dranken er bij in hemelsnaam?
Wormenkrabber schreef:Vind al die smaken drinken heerlijk Ben gek op drinken
Dione schreef:Zonder suiker bijvoorbeeld of met toevoeging van superfoods.
Dreuge schreef:Dione schreef:Zonder suiker bijvoorbeeld of met toevoeging van superfoods.
ja en dat is dus niet te vreten
Dione schreef:Dreuge schreef:Dione schreef:Zonder suiker bijvoorbeeld of met toevoeging van superfoods.
ja en dat is dus niet te vreten
Je kunt suiker vervangen door minder slechte zoetstoffen zoals honing, stevia, yoconsiroop, xylitol of bijvoorbeeld gedroogde dadels en vijgen.
Ik voeg zelf vaak hennepmeel en gojibessen toe aan maaltijden. Maar inca bessen, chia zaden en rauwe cacao nibs zijn bijvoorbeeld ook heel gezond en lekker
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten