Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
vork schreef:http://www.drugsforum.info/viewtopic.php?f=7&t=219
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
knolselderij schreef:vanaf maandag doe ik mee (telt alleen roken op festivals als roken?)
Miele schreef:Iemand een idee hoe je als pas gestopte roker een avondje moet spacen op XTC/6-apb?
Bij uppers is roken zoooo lekker en het hoort er ook echt bij.. Hoe ga ik voorkomen dat ik een pakje wegpaf op een avond en ineens weer roker ben?
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
tomsn0r schreef:ik heb gisteren 1 sigaret gerookt. mensen zullen nu wel gaan bitchen dat ik een mietje ben maar ik weet zelf wel beter een sigaretje voor de smaak moet kunnen. ik ga nu elk weekend maximaal 3 sigaretten per avond roken.
Ollie schreef:Haha nee dat klopt zo heb ik deze keer ook weer gefaald. ik was bijna 4 maanden gestopt en rook nu 's avonds wat shag. Ik ben daarentegen wel gestopt met m'n dagelijkse blowen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten