Dopey schreef:Ik ben nuist weer gaan roken
Einstein schreef:Ook ik ben inmiddels gestopt met roken, dit keer echt. Uitzonderingen worden gemaakt voor sigaren (alleen in het weekend), de waterpijp (soms) en tabak die nodig is om andere drugs te consumeren
Einstein schreef:Hmja, maar tabak is makkelijker dan munt en zo Zie mezelf er inmiddels ook niet meer voor aan om, zoals vroeger, dagelijks veel shag weg te fakkelen, ook al rook ik hier en daar wat nicotine mee. Mijn zelfdiscipline is de afgelopen tijd toch al wel met sprongen vooruit gegaan.
Munt zou trouwens best wel eens erg lekker kunnen smaken met salvia divinorum, moet ik toch eigenlijk wel proberen
Pilletje schreef:Ik ga een poging wagen. Starting now..
Ik hoop echt hier niet af te gaan als een gieter.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
pammer schreef:Ik zit aan dag 5 zonder roken, ik probeer 2 weken geen joint te roken om zeker 100% nicotine-vrij te zijn voor 2 weken... dan wil ik terug jointjes in de weekends inlassen, maar meer ook niet
Ik heb al vaker geprobeerd om te stoppen maar 5 dagen is m'n record denk ik.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Einstein schreef:Ik heb vannacht mijn eerste tabak van het jaar gerookt in een joint omdat ik geen zin had om met mijn puurpijp te klooien
Verder in weken nauwelijks peuken geklapt, dus ergens gaat het wel goed met mij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten