Manonnie schreef:/fail Manonnie
Elfquest schreef:Ik wil ook gaan stoppen. Ben al twee keer gestopt geweest. 1 keer een half jaar. 1 keer een jaar. Wil het nu gaan volhouden, want ik krijg echt een rokershoestje.. Rook een pakje per dag ongeveer. Vaak meer.. en vind het eigenlijk echt niet lekker meer. Ga binnenkort stoppen met Champix. Moet alleen nog naar de huisarts ervoor.
Elfquest schreef:Ik wil ook gaan stoppen. Ben al twee keer gestopt geweest. 1 keer een half jaar. 1 keer een jaar. Wil het nu gaan volhouden, want ik krijg echt een rokershoestje.. Rook een pakje per dag ongeveer. Vaak meer.. en vind het eigenlijk echt niet lekker meer. Ga binnenkort stoppen met Champix. Moet alleen nog naar de huisarts ervoor.
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Elfquest schreef:Ik wil ook gaan stoppen. Ben al twee keer gestopt geweest. 1 keer een half jaar. 1 keer een jaar. Wil het nu gaan volhouden, want ik krijg echt een rokershoestje.. Rook een pakje per dag ongeveer. Vaak meer.. en vind het eigenlijk echt niet lekker meer. Ga binnenkort stoppen met Champix. Moet alleen nog naar de huisarts ervoor.
Hulpmiddelen zijn voor mietjes. De rede dat je na een half jaar of een jaar weer begonnen bent is 100% psychisch. Je eigen keuze geweest.
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Elfquest schreef:Ik wil ook gaan stoppen. Ben al twee keer gestopt geweest. 1 keer een half jaar. 1 keer een jaar. Wil het nu gaan volhouden, want ik krijg echt een rokershoestje.. Rook een pakje per dag ongeveer. Vaak meer.. en vind het eigenlijk echt niet lekker meer. Ga binnenkort stoppen met Champix. Moet alleen nog naar de huisarts ervoor.
Hulpmiddelen zijn voor mietjes. De rede dat je na een half jaar of een jaar weer begonnen bent is 100% psychisch. Je eigen keuze geweest.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Harderstyles schreef:Heb inmiddels een paar pogingen ondernomen maar ik word er altijd zo verdomd zenuwachtig van, het denken aan stoppen alleen al..
Winehouse schreef:Ik ben wel vanplan te stoppen, maar nu komt het me niet uit.
Dione schreef:Winehouse schreef:Ik ben wel vanplan te stoppen, maar nu komt het me niet uit.
Rokers smoesjes. In de periode dat ik ben gestopt heb ik voor mijn stervende oma gezorgd en kreeg ik te horen dat mijn toenmalige vriendje toch liever niet wilde samenwonen en twijfelde over ons. Dus toen kwam het me ook niet zo goed uit. Als je echt wilt stoppen laat je je niet tegenhouden door een rot periode.
Fackell schreef:true.
het helpt trouwens wel als je een beetje hier en daar blijft blowen. ik stopte van de een op de andere dag, na 3 jaar roken.
Ging me heeeel makkelijk af. maar dat kwam denk ik omdat ik nog regelmatig blow
Dione schreef:Ik snap het wel, maar uiteindelijk zijn het natuurlijk allemaal smoesjes en is het gewoon uitstelgedrag. Daarbij ben ik zelf blij dat ik juist in die periode gestopt ben, nu weet ik in ieder geval dat ik het roken kan laten in stressvolle situaties. Maar goed, dat is voor iedereen natuurlijk ook wel weer anders.
Dione schreef:Fackell schreef:true.
het helpt trouwens wel als je een beetje hier en daar blijft blowen. ik stopte van de een op de andere dag, na 3 jaar roken.
Ging me heeeel makkelijk af. maar dat kwam denk ik omdat ik nog regelmatig blow
Ben je niet meer gaan blowen dan?
Winehouse schreef:Met 'n peuk tussen je vingers ben je precies 2 keer zo stoer!
Winehouse schreef:Met 'n peuk tussen je vingers ben je precies 2 keer zo stoer!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten