Miele schreef:Volgensmij ben je per definitie al geen baas als je in dit topic voor de tweede keer post dat je bent gestopt?
Anyway, gisteren gestopt, dit keer ga ik er ook weer bij sporten. En dit keer ga ik het gewoon echt volhouden, ben die onzin wat roken heet wel weer flink zat.
Miele schreef:Volgensmij ben je per definitie al geen baas als je in dit topic voor de tweede keer post dat je bent gestopt?
Anyway, gisteren gestopt, dit keer ga ik er ook weer bij sporten. En dit keer ga ik het gewoon echt volhouden, ben die onzin wat roken heet wel weer flink zat.
Shizzel schreef:nooit gerookt
Lateralus schreef:Inderdaad het voelt echt als een opluchting. Wat een eetlust krijg je ervan, alles smaakt en ruikt zoveel beter nu.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Ik heb gefaald. Ik rook weer, haat me maar. Ik kon het blijkbaar niet bij 1 sigaret houden. Pffffffffff.
Dione schreef:Ik heb gefaald. Ik rook weer, haat me maar. Ik kon het blijkbaar niet bij 1 sigaret houden. Pffffffffff.
Vinz schreef:Dione schreef:Ik heb gefaald. Ik rook weer, haat me maar. Ik kon het blijkbaar niet bij 1 sigaret houden. Pffffffffff.
Zonde meid!
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Ik kon het blijkbaar niet bij 1 sigaret houden. Pffffffffff.
DrippTone schreef:9 Oktober dan ben ik precies een half jaar gestopt. Ik gebruik nu alleen wel af en toe mapacho, jungle tabacco wat je in water laat weken en dan dat water opsnuift. Zeer prettig medicijn.
snuifduif schreef:Het enige wat ik rook is DMT
Petrovic schreef:DrippTone schreef:9 Oktober dan ben ik precies een half jaar gestopt. Ik gebruik nu alleen wel af en toe mapacho, jungle tabacco wat je in water laat weken en dan dat water opsnuift. Zeer prettig medicijn.
Wat voor verschil voel je in vergelijking met tabak?
Dreuge schreef:roken is voor flikkertjezz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten