Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Rollercoaster & rehabilitation

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: De Onstnapping

Berichtdoor knetterspetter » ma dec 16, 2013 5:18 pm

keep it up to fight the lows, thats all i can say.

Sterkte
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: De Onstnapping

Berichtdoor GaiaNyx » ma dec 16, 2013 5:45 pm

Weetje, een klein beetje hoop.. 4 jaar geleden zat mijn vriend in dezelfde situatie als jij, bang, moe, stemmen, noem maar op!
Dit jaar is het eerste jaar dat het weer echt góed met hem gaat.
Wat ik probeer te zeggen is, hoe hopeloos het ook lijkt, het kan echt goedkomen! Door vol te bijven houden, en vooral veel geduld te hebben! Verwacht volgend jaar geen spetterende feestdagen, maar er is echt licht aan het einde van de (laaaaaange) tunnel!
De jongen van toen zul je nooit meer worden, dat moet je ook niet willen. Je wordt jezelf, met extra bagage en extra informatie, en je kunt echt weer ooit gaan genieten van je leven.

Sterkte en succes!
Done: weed, alcohol, nicotine, caffeine, XTC, MDMA, speed, coke, crack, morfine, salvia, truffels, LSA, GHB, yaba, 2cb, 4fa, lachgas, poppers, MXE, Al-LAD

To do: LSD, DMT, 4aco dmt, ketamine
Avatar gebruiker
GaiaNyx
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 374
Geregistreerd: vr dec 02, 2011 10:51 pm
Woonplaats: omg eindhoven

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Perry » ma dec 16, 2013 7:08 pm

Lieke schreef:Weetje, een klein beetje hoop.. 4 jaar geleden zat mijn vriend in dezelfde situatie als jij, bang, moe, stemmen, noem maar op!
Dit jaar is het eerste jaar dat het weer echt góed met hem gaat.
Wat ik probeer te zeggen is, hoe hopeloos het ook lijkt, het kan echt goedkomen! Door vol te bijven houden, en vooral veel geduld te hebben! Verwacht volgend jaar geen spetterende feestdagen, maar er is echt licht aan het einde van de (laaaaaange) tunnel!
De jongen van toen zul je nooit meer worden, dat moet je ook niet willen. Je wordt jezelf, met extra bagage en extra informatie, en je kunt echt weer ooit gaan genieten van je leven.

Sterkte en succes!

Mooi gesproken
Het is niet zo één twee drie klaar, het stoppen is het begin, het volhouden het vervolg en dan komt het herstel.
Het is een gevecht, maar het is de strijd waard.
Je bent nog jong, je hebt potentie!
Stay strong!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Poseidon » ma dec 16, 2013 7:10 pm

Kevinoow, kan nu ff niet uitgebreid antwoorden (ben ergens uitgenodigd om mee te eten).
Lang geleden ook ervaring gehad met depersonalisatie/derealisatie.
Dacht dat dit de 1e fase richting waanzin was maar mede door wijze woorden van een oude psycholoog ben ik er sterk als graniet door geworden.

Wil best een keer persoonlijk met je over je innerlijke vertwijfeling praten. Geef maar aan of je dat wil via de p.m.

In de tussentijd wens ik je veel kracht toe. :)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: De Onstnapping

Berichtdoor kevinoow » za dec 28, 2013 2:36 am

28/12/13

Situatie wordt er niet beter op, zonder >40mg valium op een dag kan ik niet meer functioneren. Totaal niet meer. Ik kan helemaal niets, niet naar school en niet lekker voor mezelf zorgen. ik hoor stemmetjes en krijg elke 3u een paniekaanval. positiviteit is er niet meer. Mezelf, die jongen in de spiegel is er niet meer. En ik zal het verdomme nog moeten accepteren ook.

Stemmen horen, paranoia zijn & mensen die me pijn hebben gedaan vroeger zou ik graag willen doodschieten bom dit en dat en nog veel meer andere woedende gedachten, gelukkig hou ik ze nog onder voorlopig onder controle, het raarste is nog wel dat me hele omgeving totaal niet ervaart hoort of ziet wat ik niet zie, niemand begrijpt me lijkt het... :(

Volgens mij spreek ik voor veel mensen hier, onduidelijkheid is het kutste wat er is. Als iets duidelijk is weetje wat je er mee kan doen maar voorlopig kan ik nog even niks..
De positiviteit is gone, en de depressiviteit neemt het over. Opstaan doe ik niet meer met plezier. Heel veel dingen waardeer ik niet meer en ben veel afwezig met vrienden of familie. Ook zonder valium kan ik niet meer leven. Godverdomme het wordt nog een helse rit om mezelf terug te vinden.

Geld lenen om opgenomen te worden? ik weet het niet voorlopig heb ik even niks behalve werken en uitzitten. Ik weet het niet, als iemand mij dood zou schieten vandaag of morgen interesseert het me echt geen fuck meer, beter snel doodgaan dan een heel leven lang een kut leven leiden. :(


''Licht aan het einde van de tunnel? voorlopig zijn dat natte dromen''.

10jan...
---
Kev
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: De Onstnapping

Berichtdoor frozentoast » za dec 28, 2013 2:42 am

OOH jij bent kevinoow
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Perry » za dec 28, 2013 2:58 am

Okee, ik herken deze gedachten van nadat ik mdma had misbruikt. Het depressieve deel dan, heb nooit waanbeelden erbij gehad, maar kan me zeker voorstellen dat dit er nog een goede schep bovenop doet.
Het enige wat ik kan zeggen is dat alhoewel het nu niet zo lijkt kan je je inzetten voor een goede toekomst en deze nog creëren.
Dat is het lastigste, je moet jezelf tot iets zetten en oprecht je best doen, maar je weet niet hoe lang het duurt voor je weer de oude bent en naarmate het langer duurt neemt het hoop weg.
Voor mij duurde het uiteindelijk drie maanden (dit waren drie maanden waarin ik enkel af en toe dronk en soms rookte, maar wanneer ik dronk was dit nooit veel)
Je denkt op het laatst: Wat boeit het ook, ik kan beter gewoon die paar leuke momentjes nog pakken voor ik het opgeef of weet ik veel wat voor excuus jouw hoofd gaat bedenken of heeft bedacht, maar geef niet toe aan die gedachten.
Er staat geen vaste tijd voor het proces, maar het komt goed! Werk eraan, met de gedachte dat je het resultaat pas merkt als je er bijna bent.
Het lijkt erop dat je het voor niets doet, want "het werkt toch niet" maar ondertussen gebeurt er vanalles in je hoofd om het zogezegd te repareren.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Dreuge » za dec 28, 2013 3:00 am

~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Klimtox » za dec 28, 2013 2:51 pm

FrozenToast schreef:OOH jij bent kevinoow

:beer:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: De Onstnapping

Berichtdoor kevinoow » zo dec 29, 2013 11:53 pm

op voorschrift, alleen misbruik ik dit wel :(

op dit moment aan het zoeken voor een private kliniek met niet al te hoge kosten en een snelle opname... :mad:

Oproep aan alle leden mocht iemand tips / GOEDE KLINIEK hebben please, share em!
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Klimtox » ma dec 30, 2013 10:00 pm

<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: De Onstnapping

Berichtdoor ParadijsVogel » ma dec 30, 2013 10:08 pm

Wij kunnen jou de beste klinieken en hulpverleners aanbevelen, maar dan zul je zelf ook stappen moeten maken in je leven. Je bent nu al onder behandeling, waarom werkt dat niet dan?
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: De Onstnapping

Berichtdoor kevinoow » di dec 31, 2013 2:39 pm

Wachttijden... 10 januari een adviesgesprek bij de VNN & daarna mogelijk bij hun intern, maar na dat adviesgesprek is er nog een wachtijdd van 2-6 weken. :#:

- Wachttijd
- Ongeduldigheid
- Onduidelijkheid

Drie dingen die ik haat :mad:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Paradise » di dec 31, 2013 3:16 pm

Neem jij nu nog lexapro en effexor? En dan die diazepam?
Drinken op effexor is niet echt aan te raden en kan zelfs gevaarlijk zijn. Dus als je had gedronken en gecoked op een hoge dosis effexor kan het goed misgaan.

En al die klachten maar niks a la seroquel, abilify, risperdal enz ... is vies spul allemaal maar waarschijnlijk beter dan een grote diazepam verslaving/gewenning op te bouwen. Diazepam heeft toch een erg snelle gewenning, tolerantie in tegenstelling tot clonazepam ofzo ... of nog veel saaiere benzo's, ik zou geen leuke benzo's gebruiken eerder de stomme :)
Ik vind diazepam zwaar misbruikbaar voor een benzo en eigenlijk amper werken tegen angst in "normalere" dosis" 5mg enz ...

Feestdagen, heel drukke dingen enz ... moet je eigenlijk sowieso vermijden als je erg labiel bent,
je moet zoveel mogelijk stress vermijden, dat kan psychoses triggeren.
Er is niks mis met op feestdagen gewoon naar de tv te kijken ofzo ... niemand, familie, vrienden enz ... hoeft daar over te oordelen of commentaar op te hebben, anders zijn het niet echt vrienden, familie ...

IMO is effexor de duivel van de AD's, als je die 1 dag vergeet te nemen kan je al in full on withdrawal zitten die bij effexor echt niet smakelijk is. Die citalopram, sipralexa achtige dingen kan je nog 3 dagen je dose van vergeten zonder insane te worden.
Nuja ik ken mensen bij wie het de enige AD is die goed werkt tegen angst en er heel tevreden over zijn en ik ken mensen die er helemaal gek van werden. Eentje heb ik een week lang door effexor withdrawal geholpen want die was delusional en de psych was onbereikbaar op vakantie.
Dat was een fijne week :/

Ritalin kilt bij mij eigenlijk alle interesse in drugs en blabla als ADHD'er alleen is het misschien niet het ideale middel om te nemen als je bonkers bent of onder extreem veel stress staat.

Adaptogens zijn ook interessant, stoffen die de mentale weerstand versterken, maar of die veel doen wanneer je bezig bent met sterke pharmaforce weet ik niet :)
Voeding supplementen zoals omega3 die de hersenstructuur sneller herstellen zijn ook interessant.

Alle destabiliserende drugs zou je moeten laten, das eigenlijk bijna alles dat recreatief bruikbaar is :/
Alleen kratom zou ik je durven geven omdat het angstwerend, antidepressief en activerend is. Moeilijk te misbruiken en als je het toch verknoeit is de withdrawal niks vergeleken met diazepam of effexor. De extracten moet je wel van wegblijven ...
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: De Onstnapping

Berichtdoor kevinoow » wo jan 01, 2014 12:08 am

Momenteel zit nog op Seroplex / lexapro (zelfde medicijn alleen andere merknaam 10mg per dag) + 1x dagelijks diazepam 10mg, de lexapro neem ik elke dag 10 op zelfde tijdstip en de diazepam neem ik alleen als ik me kut voel >30mg meestal. een keer 3 pillen en dan 2 dagen niks ivm rijden op het werk of etc.

Verder blijft het zeer kut & moeilijk om stress te vermijden aangezien ik een labiele thuissituatie heb, Ritalin kreeg ik hartkloppingen van wat weer tot meer angstklachten leed. stemmetjes in de kop en steeds meer zelfmoordgedachtes, niet echt het bijpassende woord maar als ik morgen onder een bus kom zou ik het niet erg vinden, slechter kan het toch niet gaan. ik bedoel wtf ik ben anders dan de massa. (deel) van Familie accepteert het zoals wie ik ben. onderhand meer dan 20kg aangekomen. pas geen broeken meer etc. ik wil wat veranderen in 2014 wil mezelf weer in de spiegel lachend aankijken, mocht dit in 2014 niet gebeurd zijn dan heb ik zeker ook geen zin meer in het leven, ik sta niet meer met plezier op en alles wat ik denk is negatief: het glas is halfleeg :keta:

Ik moet zeggen ja, diazepam is ge/misbruik ik een beetje soms neem ik 3 dagen niks en dan opeens >30mg weet ook niet hoe en wat er gaat gebeuren nu ik opeens van 40-60mg op een dag opeens cold turkey stop, ben erg benieuwd.
Dat effexor klinkt niet al te lekker maarja op de een slaat het aan de andere niet. you never know :roll2:
Ik hoop dat ik mijn tijd snel uitzit en dat ik snel mogelijk opgenomen wordt. ik begin steeds meer vluchtgedrag te vertonen. nu met O&N zit ik dan ook alleen voor de TV aangezien ik niet weg mocht en familie al sleept. beetje na te denken wat er allemaal is gebeurd in 2013. Het blijcft me elk jaar weer verassen hoe snel de tijd gaat. ik hoop zsm info te krijgen van me behandelaar. desnoods zou ik nog wat geld bij willen leggen voor een prive kliniek mocht het niet al te duur zijn. en het SNEL moet gaan. ik heb met dat afwachten het gevoel ''Overleven.''

Ik wil niet eens meer aan 2013 denken, al die verhalen van ups en downs blabla bla *kots* ik bespaar het jullie. Ik wil wel een forum-lid bedanken voor z'n toffe bericht die hij heeft achtergelaten.

O&N vind ik ook eigelijk onzin, moeten we elkaar bedanken en prijzen op het nieuwe jaar. Gewoon een standaard daggie met wat vuurwerk leuk en aardig, maar die kut jongens met die

Degene die mij benaderd hebben met een goede (mogelijk privekliniek) met een korte wachtlijst zou ik graag wat info willen over ontvangen etc. ( wat voor budget moet ik mogelijk denken +- 1500eu?) Ik zou echt wat PB'tjes willen krijgen over bepaalde prive klinieken. mocht dit binnen het budget passen, en het liefste zonderwachttijd.

Zonder dat ik me kop leeg heb, weer positief in het leven sta heeft het voor mij geen nut om me bed uit te komen, ik heb er geen zin meer in.


Verder off-topic: Iedereen op dit forum alvast de beste wensen :stoned:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Maus » wo jan 01, 2014 11:41 am

Hey,

Heb je net een lange pm gestuurd.

Samenvatting: vermoed dat je verslaving niet je grote probleem is, maar een logische wijze van zelfmedicatie op sociale problematiek en één of meerdere onderliggende psychische stoornissen. Hierbij denk ik in de richting van een psychotische depressie of een ernstige depressie en een psychose in ontwikkeling. Het lijkt mij veel logischer om je op te laten nemen in een psychiatrische kliniek dan in een verslavingskliniek.

Super veel sterkte & wijsheid.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: De Onstnapping

Berichtdoor kevinoow » wo jan 01, 2014 1:11 pm

Beste Pieter heb je PM's teruggestuurd, zou graag willen weten of je dat wel bij de dokter kan aanvragen een acute opname in een psychiatrisch kliniek, Ik zit nu echt vol met vragen, moet ik dan bij de dokterpost aan komen zetten met dit?

Jongens ik weet dat het 1januari is maar iemand met ervaring please respond...
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: De Onstnapping

Berichtdoor supergabbur » wo jan 01, 2014 1:13 pm

Ik kan je helaas niet helpen, maar superveel sterkte en wijsheid inderdaad man!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: De Onstnapping

Berichtdoor Maus » wo jan 01, 2014 1:19 pm

kevinoow schreef:Beste Pieter heb je PM's teruggestuurd, zou graag willen weten of je dat wel bij de dokter kan aanvragen een acute opname in een psychiatrisch kliniek, Ik zit nu echt vol met vragen, moet ik dan bij de dokterpost aan komen zetten met dit?

Jongens ik weet dat het 1januari is maar iemand met ervaring please respond...

Ik heb je net een pm teruggestuurd.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: De Onstnapping

Berichtdoor kevinoow » wo jan 01, 2014 2:15 pm

Pieter210 schreef:

Samenvatting: vermoed dat je verslaving niet je grote probleem is, maar een logische wijze van zelfmedicatie op sociale problematiek en één of meerdere onderliggende psychische stoornissen. Hierbij denk ik in de richting van een psychotische depressie of een ernstige depressie en een psychose in ontwikkeling. Het lijkt mij veel logischer om je op te laten nemen in een psychiatrische kliniek dan in een verslavingskliniek.

Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor kevinoow » wo jan 01, 2014 2:19 pm

Ik ga straks tegen m'n ouders zeggen dat ik geen dag verder ga met werken / opleiding of iets dergelijks zonder dat ik weer normaal ben, is dit wel verstandig?
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor Maus » wo jan 01, 2014 2:51 pm

Gezondheid gaat boven alles.

Volg het volgende schema:

Diagnostiek door een deskundige (een psychiater).
Op basis van de diagnose zal er samen met jou een behandelplan gemaakt worden.
Als er overeenstemming is over dit behandelplan, dan zul je medicijnen krijgen en therapie.
Hierdoor zal het hopelijk weer beter gaan met je.

Als het echt slecht met je gaat, dan kun je denk ik beter niet werken. Werk geeft toch vaak stress en stress is killing bij psychiatrische ziekten. Gaat het gewoon minder goed, dan kan werk juist voor afleiding zorgen.

Doe het juridisch ook op de juiste manier, meld je netjes ziek bij je werkgever.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor kevinoow » do jan 02, 2014 1:38 pm

Vandaag had ik een andere huisarts:

Verteld over de zelfmoordneigingen en stemmetjes en de hele mikmak hopelijk is het allemaal snel voorbij de Dokter heeft tel belletjes gemaakt en de VNN wil me niet in behandeling nemen omdat ik geen junk ben en de bij de kliniek van Lentis willen ze me niet omdat ze denken dat ik een junk ben....

WELLICHT vandaag een crisis-opname?! :conf:
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor Perry » do jan 02, 2014 1:44 pm

kevinoow schreef:de VNN wil me niet in behandeling nemen omdat ik geen junk ben

Wat?...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor Perry » do jan 02, 2014 1:44 pm

kevinoow schreef:de VNN wil me niet in behandeling nemen omdat ik geen junk ben

Wat?...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor kevinoow » do jan 02, 2014 1:57 pm

er komt zo een psycholoog thuis.
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor veryordinary » do jan 02, 2014 2:33 pm

kevinoow schreef:er komt zo een psycholoog thuis.


Hoop oprecht dat er nu eindelijk een start gemaakt kan worden met de goede hulpverlening voor jou :)
“Never give up on a dream because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway.” — Earl Nightingale.
Avatar gebruiker
veryordinary
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 12:24 am

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor Radical » do jan 02, 2014 3:27 pm

Succes zo man!
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

!LIVE! Me, myself & I against myself

Berichtdoor kevinoow » do jan 02, 2014 3:31 pm

acute crisis opname binnen <48h een plaats wordt nu bekeken

in een dubbel-diagnose kliniek in ieder geval, ge ping pong welke instelling hoe en wat, mogelijk GEDWONGEN

15min meer nieuws.
Laatst bijgewerkt door kevinoow op do jan 02, 2014 3:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Re: Me, myself & I against myself

Berichtdoor Radical » do jan 02, 2014 3:36 pm

Pfff ben benieuwd. Hopelijk gaat er het beste wat kan gebeuren
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner