Klimtox schreef:Ieder mens is hypocriet. Maar jij zou dan liever zien dat ik kevin hier zou aansporen om zijn leven te verkankeren? Aardig.
ParadijsVogel schreef:Wormenkrabber schreef:moet je even iemand neersteken. dan zit je zo in een gesloten instelling.
Alhoewel dit wel een erg drastische actie is, zit er wel een kern van waarheid in. Bij artsen/psychologen moet je gewoon zo veel mogelijk liegen en overdrijven voordat er iets gedaan wordt. Het beste wat je kan doen is zo labiel mogelijk daar binnen stappen, anders word je gewoon niet serieus genomen.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:ParadijsVogel schreef:Wormenkrabber schreef:moet je even iemand neersteken. dan zit je zo in een gesloten instelling.
Alhoewel dit wel een erg drastische actie is, zit er wel een kern van waarheid in. Bij artsen/psychologen moet je gewoon zo veel mogelijk liegen en overdrijven voordat er iets gedaan wordt. Het beste wat je kan doen is zo labiel mogelijk daar binnen stappen, anders word je gewoon niet serieus genomen.
Je hebt toch niet het bovenstaand advies opgevolgd, of wel?
Vinz schreef:Ik heb precies dezelfde diagnoses als jou Kevin, maar ik denk niet dat medicijnen je veel gaan helpen.
kevinoow schreef:Vinz schreef:Ik heb precies dezelfde diagnoses als jou Kevin, maar ik denk niet dat medicijnen je veel gaan helpen.
hoezo? , inhoudsloze post
kevinoow schreef:Vinz schreef:Ik heb precies dezelfde diagnoses als jou Kevin, maar ik denk niet dat medicijnen je veel gaan helpen.
hoezo? , inhoudsloze post
Vinz schreef:ik ben er geweest en die plek bestaat niet.
kevinoow schreef:Herstel
9.22, een dag na een gesprek bij ''de psychiater''. Ik voel me herstellende, me rustig en mezelf. Terug kijkend was ik er een week geleden er erg slecht bij. Toch raar wat rust, regelmaat & een deel van medicatie jezelf terug kunnen krijgen. Maar moet ook zeggen hierbinnen voel ik me ook veilig. Buiten iets minder maar mijn visuals zijn met 60% afgenomen door haldol, rivotril en lamotrigine. Verder sport ik 1-2 keer op een dag wat men koppie ook heerlijk leegmaakt. Over 5 dagen wordt ik hier ontslagen en ga ik in een na-traject (ADB) Acute Deel Behandeling, waar ik alsnog bijna elke 2 dagen met een psychiater praat. Het ik-gevoel is terug, na 2 weken op het laagste pitje te hebben geleefd. Gestopt met mijn opleiding en terug naar waar ik geboren ben, rustig een kamertje zoeken enzovoort. Nog niet te vooruit plannende, maar besef is er wel dat diploma wel gehaald moet worden.
Mezelf
Ik ben voorlopig weer niet de "oude" Kevin, maar de nieuwe Kevin, Drugs is niet voor mij gemaakt en zou ik ivm medicatie net zoals alcohol nooit meer mogen nemen. Maar dat maakt mij niks uit, zolang ik zijn wie ik kan zijn en gelukkig ben hoef ik dat ook niet. Ik ben weer ik, en daar ben ik weer blij om. Heb mezelf weer teruggevonden, of een nieuwe IK tegengekomen een van de twee-, en daar ben ik ontzettend blij mee!
Herstel duurt nog 7 weken maar we zijn al een behoorlijke stap verder.
-----
Kevin.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Vinz schreef:Waar doe je het nog voor?
kevinoow schreef:Stapje voor stapje, frustratie 2.0
Stapje voor stapje genees ik van 5 verschillende diagnoses, ADHD, ADD, HPPD, Gegeneraliseerde angststoornis + rand psychose. De zorg die ik nodig heb kunnen ze me niet aanbieden en de dokter neemt mij niet serieus. Ik wordt vaak gefrustreerd, heel vaak. Voel me machteloos, tjaa wat wil je eraan doen als de dokter je niet wil gaan zien? niks.
Ik zoek dan ook een dubbeldiagnose kliniek, stichting solutions moet je bijv 5000.- bijlappen om gelijk in te komen, geen wonder dat daar ook geen wachtlijst voor staat....
Maargoed zometeen een gesprek met de dokter, mijn klachten qua HPPD zijn dmv. Haldol met 60% gedaald . Dat is al een hulde dan blijven er nog 4 klachten over. Hier is het een bejaardentehuis ben de jongste van de hele kliniek hier. Hard op zoek naar een kliniek die me wel de ondersteuning kan geven die ik nodig heb want hier spreek je de dokter 1x per week en de verpleging doet werkelijk niks als je zegt dat je hulp nodig hebt, want tjaa dat kan alleen besproken met je eigen behandelaar, die alleen op maandag aanwezig is, en nog eens een overvol agendaatje heeft.
Alles moet uit eigen initiatief gedaan worden, als ik geen erge actie had gedaan was ik niet eens opgenomen! Moet er altijd wat gebeuren voordat men pas wil kijken "Heee er is iets mis met deze gast?"
Time will learn.
---
Kevin
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
JongGeleerd schreef:Vinz schreef:Waar doe je het nog voor?
Lekker behulpzaam...
Albert Einstein schreef:
kevinoow schreef:Breegweestee, sta ik voor op de wachtlijst.
Albert Einstein schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten