Hallo allemaal de meeste kennen mij niet, Kevinoow 19.
en ik hou een blog bij over hoe het gaat en wat de planning is aangezien ik aan de bel heb getrokken, omdat ik naast wat gewone shit nu mezelf hebt betrapt op (roes) & verslaving..
13-08-12Ik weet niet of iemand het verhaal van een gebruiker Jules hebt gelezen of dat hij van mij was maar 2 jaar geleden ben ik op de IC gekomen door een overdosis 25I-NBOME, een vrij wel nog onbekende drug, maar waar als je naar zoekt genoeg horror verhalen over gegaan, ook op het forum. mijn dosis,
beweerd op tests 2000 ug....https://www.erowid.org/chemicals/2ci_nbome/2ci_nbome_death.shtml Experimenteren?Op dit moment was ik aan het experimenteren met drugs, ook ervoor met MDMA, pep, en 4FMP bijvoorbeeld, LSD ooit een keer genomen maar niks van gevoeld ook med dosis.
Elke trip of ervaring stond er dan in mn notitieboekje: dat ik op elke high ontsnapte uit mn hole van stress..? ik denk zelf om de realiteit een beetje te ontlopen, veel spanning thuis kon niet me zelf zijn en dan was 1x in de week aan iets, bijvoorbeeld Coke, alcohol, of wat wiet geen probleem. Toen had ik ook in mn notities geschreven, Kevin je ontsnapt als een astronaut elke keer maar weer.
Wat gebeurde er na deze tijd?Na een weekje ofzo kon niet meer naar de wolken kijken, naar een punt.. Ik kreeg maar stippeltjes,zwart /wit & ruisjes waar als je naar focusst microscopische bolletjes worden die heen en weer gaan, voor je neus langsbewegen.
wat moest ik nou geloven me hersenen dat het niet kan of mijn ogen
Na en wereldreis te hebben gemaakt sloop het er denk ik langzaam in, ik ging meer naar festivals ook om te socializeren en gebruikte veel drugs zoals pep,4-fmp, veel pillen en alcohol, elke keer was het net op de rand van doseringen naar de max maar na elk festival werdt elke kater erger, 2-4 dagen kapot en dan gelijk craven, when is the next party oohraah:rock:
The problem De main factor is dat ik in een vicieuze cirkel zit:
Angst / extreme HPPD + ADHD & paniek aanvallen -----> intentie om te ontsnappen uit de realiteit ------> Gebruik ----- so on, so on...
Na helemaal van de kaart bij de huisarts te hebben gezeten ben ik Doorgestuurd naar Crisisdienst van Lentis, PSYQ & de VNN, ben benieuwd wat er gaat gebeuren, verder moet ik erbij zeggen dat ik me schaam, voor mn ouders familie en iedereen, weet niet meer wat ik moet denken of veranderen omdat ik constant zit te denken... ik weet het allemaal even niet meer
Hoe heb ik aan de bel getrokken?Onder invloed van oxycontine, 4fmp alcohol weet ik veel allemaal naar de huisarts geweest en echt gezegd dat dit een spoedgeval is, hij heeft me met spoed doorverwezen etc etc.
Now a days, zit ik op de crisisdienst van lentis, doorgestuurd naar VNN, geen flauw idee wat het is maar voordat ik mn symptomen van angst en HPPD kan overwinnen moet ik 100% clean zijn volgens hun, geen druppel drank anders zou ik bouwen op een moerasje.
Nadenken / Familie Een opname no way
En ik kon mijn vader niet aankijken gisteren of ik moest al huilen we hebben lekker gegeten zo vader zo zoon gesprekken en beloofd en samen alle troep weggegooid.
ik wil niet in de put eindigen, nu kan ik er nog uitkomen, ik ga hoe dan ook door met school en laat de verleiding me niet raken. donderdag heb ik dus weer een gesprek, nu maar een focus leggen op school. Zelf ben ik bang iets aan te gaan raken op het moment dat ik me ga vervelen aangezien ik in me eentje 12u per dag alleen op me kamertje zit, even uithouden nu ben er heilig van overtuigd dat ik op de ** Koud turkije ** manier kan stoppen met drugs,
ik wil het kunnen bewijzen, voor mn familie, maar vooral voor mezelf het moet kunnen,
ik wil ze trots op me maken. Hoe dan ook met school ik g
a alles clean doen, als dat niet lukt jammer dan dan ga ik een tandje lager, en so on maar ik wil het clean doen, ik wil weer fatsoenlijk in mn pa's ogen kunnen kijken, ik zie mn familie met tranen in de ogen en dat maakt mij helemaal kapot
, ik moet stoppen, ik heb zelf de stappen gezet en het gaat godverdomme nu ook gebeuren ook.
14/10/13 Weer op gesprek bij de crisisdienst, na nu 3 dagen een verveeld gevoel te hebben gehad en last heb gehad van veel cravings, heb ik een voorstel gekregen om nog 6 dagen geen druppel alcohol aan te raken, no alcohol ,
, nada noppes. Een soort van '''Voorwaardelijke'' term mag je het noemen want als ik mezelf hierin kan bewijzen niet alleen tegenover die lui maar ook over mezelf groeit me zelfvertrouwen met de dag. Wat tot resultaat zou resulteren in alternatieve medicatie.
Iets beweren is een, nu volhouden 6 to go
, er is licht aan het einde van de tunnel.
17-10-13 Ik begin veel te snel diazepam te gebruiken merk ik zelf, krijg het nogsteeds 10mg voorgeschreven alleen voor 1 week 10, vrienden zeiken ontzettend om ze voor 10eu per stuk te verkopen maarja zelf kan ik moeilijk zeggen bij de psychiater, ben ze kwijt geraakt
Ik verkoop ze niet laten ze maar lekker de tering krijgen
Hoe dan ook ik heb het gevoel dat weer helder denk, voel me veel nuchterder en stop even met experimenteren en de drugs for a looong while! * Alsof ik in een mini-psychose was terecht gekomen*
Kutfeiten:
- In de familie zit veel schizofrenie, dat maakt me wel scared..
- Door de Antidepressiva ben ik in 12 weken tijd, 14kg aangekomen is dit normaal bij 'AD'?
20/10/13 Ik heb het vol gehouden, een week lang zonder drugs en drank jaja!!!
Dat mag gevierd worden voorlopig voel ik me wel wat nuchterder en ik mag afbouwen met lexapro waar ik nu op 10mg zit voor nog 1 week, na die week 5mg lexapro en daarna door met
EFEXOR iemand ervaringen mee?
DEZELFDE DAG Maar eerlijk is eerlijk de verleiding om tijdens een avondje stappen straks om een lijntje coke te pakken is er wel, op de achtergrond. Dit jaar wil ik het een sneeuwvrije witte kerst houden..
Of stiekem ook weer niet het is een keer in het jaar.. * Ik verwacht alweer de opmerkingen*
Maar goed afbouwen van 10mg --> 5mg ---> en na 2 weken en overstappen op
efexor (venlafaxine) ik ga niet al te hoge verwachtingen zetten want dan valt het altijd tegen...
We zijn 6uur verder verder ik ben de stad samen met een vriendin uit, ik heb de barvrouw ge-charmed en ja drankje voor drankje uiteindelijk was ik na >25 drankjes + 8 shots de tel kwijt geraakt, heb ik van een jongen in een kroeg op de WC, in Groningen een lijn Coke aangeboden, niet te geloven hoe puur, en dat alleen voor z'n drankje vasthouden!
Gevolg; Je hebt het gevoel dat je meer kon drinken dan dat je eigenlijk kan, overmoed doed zelden goed en dat werdt hier zeker het geval. Ik kan me herinneren dat ik bij een bushalte lag en overal blauwe lampjes waren, ik hallucineerde...
De volgende ochtend / middag wordt ik wakker, in een vierkante bak, aka isoleercel. Net buiten Groningen. Het schijnt dat ik onwel ben geworden. Op een adem analyse van de ambulance of politie dienst heb ik uiteindelijk te horen gekregen dat ik 0.774% in me body had... Volgens mij is dit heel erg veel..
Morgen een gesprek bij de psycholoog, ik ben bij de crisisdienst weg maar nu op de gewone afdeling van Lentis & Vrijdag intake bij de VNN, Verslavingszorg N-Nederland.
Ik ben benieuwd, ik ga eerlijk zijn.
Ik verveel me in me nieuwe huis en ben opzoek naar spannende dingen, en in nuchtere staat vind ik dat gewoon niet chill, ik kan er om huilen als ik zie wat voor pijn ik me familie ermee doe. alleen de depressiviteit, angst, HPPD, en de behoefte om in een roes te zitten killt mij gewoon....
Van gebruik naar gebruik fase is geen sprake, alleen vind ik nuchter mezelf niet genoeg, of niet in staat, door mn concentratie problemen,
Verder op school hebben maten en ik veel ritalin op een juiste dosis ingenomen, en zodoende heel veel af hebben kunnen krijgen voor school, een hyperfocus noem ik het..
Met ritalin trek ik deze hyperfocus in 75% vd gevallen aan.
Diazepam lijkt het wondermiddel op dit moment voor alles alleen de neiging om meer en meer en meer te gaan gebruiken wordt met de dag groter,
mijn vader heeft gezegd dat als hij ooit in zijn leven erachter komt dat ik nog een keer drugs gebruik dat ik er alleen voor sta, dat hij afstand neemt van mij en dat hij zich voor mij niet in het openbaar wil schamen door zijn reputatie voor andere mensen. Met mijn moeder heb ik geen contact.Dit geeft me helemaal geen zelfvertrouwen, zeker absoluut een veel hogere drempel om iets te gaan gebruiken maar jongens... bah bah bah...