Druks schreef:Jmths schreef:Vandaag gaat echter wel goed komen en er zit nog altijd wel een positieve lijn in.
PiraatPanda schreef:Maar nuchter nee, wel lekker een paar speciaalbiertjes drinken vanavond
Jmths schreef:Begon ook spontaan fanatiek aan de speciaal biertjes na de benzos, ben ondertussen weer bijna over de speciaalbiertjes heen.
Jmths schreef:Nog een reden om niet te nuchteren.
zannypopper schreef:Vandoag blaifkik nie nuchter zelleh
PiraatPanda schreef:Jmths schreef:Begon ook spontaan fanatiek aan de speciaal biertjes na de benzos, ben ondertussen weer bijna over de speciaalbiertjes heen.
Ik was altijd al fan van speciaalbiertjes, daar kom ik nooit overheen. Voor mij geen slootwater pils Maar eigenlijk wel beter om ze een beetje speciaal te houden. Thuis drink ik ook net zo lief Radler trouwens.
PiraatPanda schreef:Jmths schreef:Nog een reden om niet te nuchteren.
Wat gebruik je nu dan om over de speciaalbiertjes-fase heen te komen?
Jmths schreef:Aan meer dan 95% van het bier wordt tarweglucosesiroop toegevoegd volgens zeggen door een tarweglucosesiroop fabriek directeur tijdens een aflevering van de wilde keuken.
Jmths schreef:Voor mij is het proces een beetje: opiaten = benzos > dissociatieven > 12% kanon > 6-7% speciaal > suiker en chips > vlees > sportjunk.
PiraatPanda schreef:Wat is er mis met tarweglucosesiroop? Ik heb iig geen enkele behoefte om af te kicken van m'n koolhydraten/glucoseverslaving. Ik vind het heerlijk om even een dopamineshot te krijgen door een lekker hapje of drankje, en daarna rond te zweven op endorfines vanwege lege maag. Ik word al misselijk bij het idee om elke dag 6 kleine, langzaamverterende maaltijden te moeten eten om heel gelijkmatig de dag door te gaanJmths schreef:Voor mij is het proces een beetje: opiaten = benzos > dissociatieven > 12% kanon > 6-7% speciaal > suiker en chips = vlees > sportjunk.
Is dit de volgorde waarin je van al je 'slechte gewoontes' wilt afkicken? Of de ene wilt vervangen door de volgende? Nice! En ambitieus. Knap als je dat kunt volhouden. Maar of sportjunk nou zo gezond is betwijfel ik trouwens?
bonghit schreef:Of ik moet nog naar de coffeeshop
verneukeratief schreef:bonghit schreef:Of ik moet nog naar de coffeeshop
Jij moet toch altijd een klote-eind reizen voor je wiet (of was da t nou wietsmoker) ? Zou voortaan gewoon wat meer kopen. Eventueel bij verschillende shops. En anders een eigen kweekje opzetten Laat je nog even weten wat je gedaan hebt want het lijkt me sterk dat een bonghit het weekend in gaat zonder wiet
Vinnie schreef:Nuchter? Het is maanvrijdag bitches
bonghit schreef:Heb al 2 dagen niet gebruikt
Ben ziek
Jcutter schreef:Ik voel me pas nuchter als ik drugs heb gebruikt.
Moonlight Fanatic schreef:Ik kan genieten van onder invloed zijn, maar ook van het nuchter zijn.
Vroeg eruit, iets eten en functioneren maar.
Moonlight Fanatic schreef:Edit: Van een langere periode nuchterheid kan ik wel ambetant worden.
Moonlight Fanatic schreef:Mijn 'gekke' periode is ook voorbij, dus ik zie geen heil in drank of benzo's.
Moonlight Fanatic schreef:Die synthetische cannabis-vape-flesjes, die zijn wel supergoed, en ik hoop eens hierop te kunnen overschakelen.
Moonlight Fanatic schreef:Zo had ik eens een geopend flesje gekregen waarvan iemand zijn e-tank had gevuld.
Moonlight Fanatic schreef:Ook sjoemelen die met het product, door het te verdunnen.
Moonlight Fanatic schreef:Maar het is misschien beter zo, want ik heb geen flauw benul hoe verslavend dat spul is, en het laatste wat ik wil, is ervan afhankelijk geraken.
Moonlight Fanatic schreef:Wordt die Backlofen niet gebruikt om van GHB af te kicken?
PiraatPanda schreef:Weer tijd voor wat drugsloze dagen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten