Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

'Vandaag blijf ik nuchter'- topic

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor PiraatPanda » vr feb 16, 2018 1:57 pm

Voor mijn gevoel al een eeuwigheid zonder benzos. 8-) 9 hele nachten en dagen. Andere drugs nog langer, geen telling van bijgehouden. Maar nuchter nee, wel lekker een paar speciaalbiertjes drinken vanavond :beer:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Vinnie » vr feb 16, 2018 1:58 pm

Nuchter? Het is maanvrijdag bitches :rock:
Laatst bijgewerkt door Vinnie op ma maart 05, 2018 5:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » za feb 17, 2018 1:22 pm

Druks schreef:
Jmths schreef:Vandaag gaat echter wel goed komen en er zit nog altijd wel een positieve lijn in.

:snort:

Was gisteren op een chocomel voor het slapen na een volledig nuchter dagje. Vandaag echter weer fanatiek aan de bak met scriptie over middelengebruik. :snort:

PiraatPanda schreef:Maar nuchter nee, wel lekker een paar speciaalbiertjes drinken vanavond :beer:

Begon ook spontaan fanatiek aan de speciaal biertjes na de benzos, ben ondertussen weer bijna over de speciaalbiertjes heen. Was al van de kanonnetjes naar de 6-7% over gestapt. Tegelijkertijd minderen met de stimulanten, ben toch wel aardig aangekomen in korte tijd. Nog een reden om niet te nuchteren.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor PiraatPanda » za feb 17, 2018 4:36 pm

Jmths schreef:Begon ook spontaan fanatiek aan de speciaal biertjes na de benzos, ben ondertussen weer bijna over de speciaalbiertjes heen.

Ik was altijd al fan van speciaalbiertjes, daar kom ik nooit overheen. Voor mij geen slootwater pils :beer: Maar eigenlijk wel beter om ze een beetje speciaal te houden. Thuis drink ik ook net zo lief Radler trouwens.

Jmths schreef:Nog een reden om niet te nuchteren.

Wat gebruik je nu dan om over de speciaalbiertjes-fase heen te komen?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor zannypopper » za feb 17, 2018 6:44 pm

Vandoag blaifkik nie nuchter zelleh
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Frissa » za feb 17, 2018 6:45 pm

zannypopper schreef:Vandoag blaifkik nie nuchter zelleh

Da zal wel zijn

Ot
Tja nuchterleef
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » za feb 17, 2018 11:54 pm

PiraatPanda schreef:
Jmths schreef:Begon ook spontaan fanatiek aan de speciaal biertjes na de benzos, ben ondertussen weer bijna over de speciaalbiertjes heen.

Ik was altijd al fan van speciaalbiertjes, daar kom ik nooit overheen. Voor mij geen slootwater pils :beer: Maar eigenlijk wel beter om ze een beetje speciaal te houden. Thuis drink ik ook net zo lief Radler trouwens.

Aan meer dan 95% van het bier wordt tarweglucosesiroop toegevoegd volgens zeggen door een tarweglucosesiroop fabriek directeur tijdens een aflevering van de wilde keuken. De Radlers zijn denk ik geen uitzondering. Die zijn vrij zoet en het lijkt me dat het alcohol er 'tijdens' pasteurisatie simpelweg uit gedistilleerd wordt.

Tijdens een aflevering van de keuringsdienst van waarde werd ook toegelicht dat fabrikanten zelf verzinnen hoeveel eiwitten, koolhydraten, etc er in hun product zit aangezien er geen regelgeving voor de meetmethode is (Lassie 'toverrijst' aflevering). Lang leve het zelfregulerend vermogen der kapitalisme.

Gulpener is nog het enige commerciële bier waar ik een beetje vertrouwen in heb en zelfs daarvan weet ik niet of er tarweglucosesiroop wordt toegevoegd of niet, het smaakt in ieder geval minder zoet dan de meeste andere biertjes. Zelf heb ik ook een poos Radler gedronken, voor de pens, maar ik heb de indruk dat dit alsnog flinke koolhydraat bommen zijn.

Als ik er al aan begin dan maar liever het betere werk inderdaad.

PiraatPanda schreef:
Jmths schreef:Nog een reden om niet te nuchteren.

Wat gebruik je nu dan om over de speciaalbiertjes-fase heen te komen?

Persoonlijk geloof ik wel in lichamelijke gewenning en conditionering. Als ik een beetje stabiele lijn in afbouw weet aan te houden lukt het meestal wel om een nulpunt te bereiken. En met de meeste dingen zoals suiker is voor mij de behoefte hiernaar volledig weg zodra ik het 1-2 maanden geheel van me af weet te houden. Duurt vrij lang maar dan is het ook wel echt volledig uit mijn systeem.

Wel een heel langzaam proces waar al snel enkele maanden overheen kunnen gaan voordat je daar bent en waarvoor toch ook wel een beetje wenselijke omstandigheden nodig zijn. Wat mij helpt is concretiseren hoeveel ik gebruik en in hoeveel tijd ik naar een nulpunt wil afbouwen, helpt aanzienlijk zelf als het niet lukt in de beoogde tijd.

Voor mij is het proces een beetje: opiaten = benzos > dissociatieven > 12% kanon > 6-7% speciaal > suiker en chips > vlees > sportjunk.

Ik heb nog wel kratom gebruikt om de sterkste alcoholcravings van me af te houden. Stimulanten reken ik hierin niet mee, voor de studie kom ik daar gewoon niet onderuit momenteel. Tegen de suikercravings eet ik veel fruit en eiwitrijk, de pot pindakaas is mijn vriend.

Na stimulant gebruik tijdens het dipje krijg ik altijd flinke alcohol en suikercravings. Dan moet ik vaak toch even wandelen/hardlopen/bewegen of avond (/fatsoenlijk) eten wil ik mijn impulsen dan onder controle weten te houden.

Verder het cliché van niet in huis halen, buiten zicht en arm afstand houden. Voedingsextremisme en gamen zijn ook onderdeel van mijn persoonlijke copingstijl. Vanuit ervaring en opleiding heb ik mezelf ook wel wat coping aangeleerd, maar misschien wijd ik hier iets teveel uit op een simpele korte vraag. Ik ga (op tijd) naar bed, doet vaak ook wonderen.

Voordat ik los ging op de drugs ging ik vrijwel 2 jaar (anderhalf jaar letterlijk) geheel nuchter door het leven. Zelfs dat kan verslavend wezen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » ma feb 19, 2018 2:50 pm

Eergisteren, gisteren en vandaag Ethylfenidaat gebruikt om te werken aan een scriptie deadline. Ik noteer hoeveel en wanneer en hanteer zelf opgestelde richtlijnen voor functioneel gebruik.

Vanaf morgen wil ik weer proberen de rest van de week volledig nuchter te blijven, poging doen nuchter te studeren, maar eerst even zien hoe het morgen verloopt. Blijft soms moeilijk om alcohol en suiker links te laten liggen zodra de stimulanten uitwerken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor PiraatPanda » ma feb 19, 2018 3:12 pm

Jmths schreef:Aan meer dan 95% van het bier wordt tarweglucosesiroop toegevoegd volgens zeggen door een tarweglucosesiroop fabriek directeur tijdens een aflevering van de wilde keuken.


Wat is er mis met tarweglucosesiroop? Ik heb iig geen enkele behoefte om af te kicken van m'n koolhydraten/glucoseverslaving. Ik vind het heerlijk om even een dopamineshot te krijgen door een lekker hapje of drankje, en daarna rond te zweven op endorfines vanwege lege maag. :love: Ik word al misselijk bij het idee om elke dag 6 kleine, langzaamverterende maaltijden te moeten eten om heel gelijkmatig de dag door te gaan :woeh:

Maar ja, iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren. Je merkt vanzelf of je nieuwe gewoontes uiteindelijk goed voor je zijn of niet.
Jmths schreef:Voor mij is het proces een beetje: opiaten = benzos > dissociatieven > 12% kanon > 6-7% speciaal > suiker en chips > vlees > sportjunk.

Is dit de volgorde waarin je van al je 'slechte gewoontes' wilt afkicken? Of de ene wilt vervangen door de volgende? 8-) Nice! En ambitieus. Knap als je dat kunt volhouden. Maar of sportjunk nou zo gezond is betwijfel ik trouwens?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor zannypopper » ma feb 19, 2018 5:57 pm

Vandaag blijf ik nuchter aan de Tramadol :/
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » ma feb 19, 2018 10:08 pm

PiraatPanda schreef:Wat is er mis met tarweglucosesiroop? Ik heb iig geen enkele behoefte om af te kicken van m'n koolhydraten/glucoseverslaving. Ik vind het heerlijk om even een dopamineshot te krijgen door een lekker hapje of drankje, en daarna rond te zweven op endorfines vanwege lege maag. :love: Ik word al misselijk bij het idee om elke dag 6 kleine, langzaamverterende maaltijden te moeten eten om heel gelijkmatig de dag door te gaan :woeh:

Jmths schreef:Voor mij is het proces een beetje: opiaten = benzos > dissociatieven > 12% kanon > 6-7% speciaal > suiker en chips = vlees > sportjunk.

Is dit de volgorde waarin je van al je 'slechte gewoontes' wilt afkicken? Of de ene wilt vervangen door de volgende? 8-) Nice! En ambitieus. Knap als je dat kunt volhouden. Maar of sportjunk nou zo gezond is betwijfel ik trouwens?

Ik kan een beetje bipolair extremist wezen. Momenteel zit ik dus duidelijk bij suiker in de cyclus, was flink aangekomen de laatste tijd en moet ik dus boulimia stijl alle suikers weer uit mijn systeem werken. Na enige tijd sportverslaving onderhouden zal ik mij waarschijnlijk weer vervelen en stapjes terug maken in de cyclus. :p

Dit is de volgorde die ik het afgelopen jaar gehanteerd heb ja, al had ik na de dissociatieven nog een benzodiazepine herval en daarvoor was een mix van stimulanten, dissociatieven en benzodiazepines ook nog mogelijk. Van alle middelen tegelijkertijd afkicken was niet helemaal haalbaar.

Ik heb het gevoel dat ik weer even nuchter door het leven wil gaan, minimaal een bepaalde tijd. Even vanaf nul beginnen, studie dit jaar afronden, beetje krediet opsparen, mezelf bewijzen. Op mijn 19e/20e zat ik wat minder in mijn vel en heeft dit mij goed gedaan en zelfvertrouwen gegeven. Burn-out vorig jaar was aanleiding voor mij om hier opnieuw naartoe te bouwen. Ben iets te jong om me bejaard te voelen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » wo feb 28, 2018 11:00 pm

3 mokken chocomel ieder met een scheutje wiskey en 14mg ethylfenidaat vandaag, zitten wel meer dagen met uitglijders tussen ben ik bang. Blijkt toch weer lastiger dan verwacht. Heb de drank net op zolder gezet. Ik overweeg om de suiker weg te spoelen, ik loop suiker nog altijd te gebruiken als copingsmechanisme, chocomelk zuipen tot de max, haha.

Als ik mezelf na het avondeten kan aanzetten tot een rondje hardlopen denk ik dat ik het mijzelf kan vergeven (heb uiteindelijk een stuk gefietst, woop woop).
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor bonghit » vr maart 02, 2018 3:49 pm

Of ik moet nog naar de coffeeshop :roll2: :grin:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor verneukeratief » vr maart 02, 2018 7:22 pm

bonghit schreef:Of ik moet nog naar de coffeeshop :roll2: :grin:

Jij moet toch altijd een klote-eind reizen voor je wiet (of was dat nou wietsmoker) ? Zou voortaan gewoon wat meer kopen. Eventueel bij verschillende shops. En anders een eigen kweekje opzetten :love: :wave: Laat je nog even weten wat je gedaan hebt want het lijkt me sterk dat een bonghit het weekend in gaat zonder wiet :stoned: :beer:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor bonghit » vr maart 02, 2018 9:48 pm

verneukeratief schreef:
bonghit schreef:Of ik moet nog naar de coffeeshop :roll2: :grin:

Jij moet toch altijd een klote-eind reizen voor je wiet (of was da :grin: t nou wietsmoker) ? Zou voortaan gewoon wat meer kopen. Eventueel bij verschillende shops. En anders een eigen kweekje opzetten :love: :wave: Laat je nog even weten wat je gedaan hebt want het lijkt me sterk dat een bonghit het weekend in gaat zonder wiet :stoned: :beer:



Nee dit weekend niet zonder wiet :grin:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » ma maart 05, 2018 2:30 pm

Ik was gisteren de hele dag nuchter, woop wooop. ^^

Vandaag weer aan de Ethylfenidaat, moet weer aan de bak.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor bonghit » ma maart 05, 2018 5:40 pm

Heb al 2 dagen niet gebruikt
Ben ziek :puke:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Vinnie » ma maart 05, 2018 5:43 pm

Vinnie schreef:Nuchter? Het is maanvrijdag bitches :rock:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor verneukeratief » ma maart 05, 2018 7:12 pm

bonghit schreef:Heb al 2 dagen niet gebruikt
Ben ziek :puke:

Ik ben ziek ziek
De rappende rijmfabriek
Rijm als een trein
Voor een breed publiek
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor bonghit » do maart 08, 2018 8:09 pm

Nuchter vandaag zit weer op mijn oude gebruiksschema
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Frissa » vr maart 09, 2018 4:50 am

Dronken is het nieuwe nuchter
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor GanjaMan023 » za maart 10, 2018 3:40 pm

ik dacht gisteren, morgen ff niet
ik dacht vanochtend, ff een nakie speed
Wiet, hasj, olie, amfetamine, methamfetamine-hydrochloride(crystal), pervetine (poeder meth), mdma, lsd, paddo's, truffels, n2o, ketamine, cocaïne, Tramadol, oxycodon, codeïne, mephedrone, opium, falium, 2cb, salvia divinorum, GHB, pregabaline(Lyrics), methylfenidaat, 5-Meo-MiPT, ethanol, tabak.
Noem me maar gek, dat ben ik ook.
GanjaMan023
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: wo dec 13, 2017 3:07 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor bonghit » zo maart 11, 2018 10:38 pm

Weekend is bijna voorbij dus weer op nuchter
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » do dec 05, 2019 11:08 am

Vandaag blijf ik nuchter, geen drugs, geen suiker.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » ma dec 09, 2019 12:17 pm

Jcutter schreef:Ik voel me pas nuchter als ik drugs heb gebruikt.

Ik ben op een punt aangekomen dat ik al dermate lang frequent onder invloed ben van 3-MeO-PCE dat het merkbaar is dat de vriendin ook steeds minder goed door heeft wanneer ik nuchter en wanneer onder invloed van ben.

Begin echt suiker te kanen als een ondervoed kindje in Afrika elke keer dat ik langere periodes nuchter ben. :mad:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 'Vandaag blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Moonlight Fanatic » wo dec 11, 2019 7:41 pm

Ik kan genieten van onder invloed zijn, maar ook van het nuchter zijn.
Vroeg eruit, iets eten en functioneren maar.

Edit: Van een langere periode nuchterheid kan ik wel ambetant worden.
Het verlangen naar een joint is soms heel sterk, maar uit ervaring weet ik dat dat verlangen de dagen erna drastisch afneemt.
Dat weten stelt al eens gerust.
Mijn 'gekke' periode is ook voorbij, dus ik zie geen heil in drank of benzo's. (van drank moet ik kokhalzen en van benzo's voel ik niets meer)
Die synthetische cannabis-vape-flesjes, die zijn wel supergoed, en ik hoop eens hierop te kunnen overschakelen.
Levertijd duurt lang en is onzeker.
Het stikt van de dieven.
Zo had ik eens een geopend flesje gekregen waarvan iemand zijn e-tank had gevuld.
Ook sjoemelen die met het product, door het te verdunnen.

Maar het is misschien beter zo, want ik heb geen flauw benul hoe verslavend dat spul is, en het laatste wat ik wil, is ervan afhankelijk geraken.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: 'Vandaag blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » do dec 12, 2019 11:52 am

Moonlight Fanatic schreef:Ik kan genieten van onder invloed zijn, maar ook van het nuchter zijn.
Vroeg eruit, iets eten en functioneren maar.

Maart dit jaar had ik een heftige epileptische aanval na aanleiding van Baclofen misbruik. Eergisteren rond 17:00 voelde ik een plofje in mijn hoofd gepaard met verschillende fysieke bijkomstigheden en sensaties, lang verhaal kort is dat ik er vrij zeker van dat ik weer een deel van mijn oude hersenfuncties (en wat herinneringen en wat niet) terug tot mijn beschikking heb, ik voel mij in ieder geval weer meer de oude.

Ik heb het idee dat ik weer wat beter slaap en wat beter mijn impulscontrole onder controle heb, al is het even afwachten of dit ook daadwerkelijk het geval is natuurlijk. Nuchter blijven moet vandaag wel lukken in ieder geval. Vroeg er uit, iets eten en functioneren is in ieder geval niet altijd mogelijk geweest voor mij.
Moonlight Fanatic schreef:Edit: Van een langere periode nuchterheid kan ik wel ambetant worden.

Wie niet hé. :smokin:
Moonlight Fanatic schreef:Mijn 'gekke' periode is ook voorbij, dus ik zie geen heil in drank of benzo's.

Een inzicht die je beter laat dan nooit kunt bekomen.
Moonlight Fanatic schreef:Die synthetische cannabis-vape-flesjes, die zijn wel supergoed, en ik hoop eens hierop te kunnen overschakelen.

Lijkt steeds populairder te worden, ik ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt als straks (eventueel) een Nederlandse variant van de Amerikaanse analogenwet wordt ingevoerd.
Moonlight Fanatic schreef:Zo had ik eens een geopend flesje gekregen waarvan iemand zijn e-tank had gevuld.

Tja, dat soort geouwehoer blijf je houden met betrekking tot drugs vrees ik. Om deze reden ook wel handig als je een betrouwbare bron hebt.
Moonlight Fanatic schreef:Ook sjoemelen die met het product, door het te verdunnen.

Je kunt psychoactieve stoffen voor een habbekrats kopen, beetje PG en VG mixen is ook geen genie voor nodig.
Moonlight Fanatic schreef:Maar het is misschien beter zo, want ik heb geen flauw benul hoe verslavend dat spul is, en het laatste wat ik wil, is ervan afhankelijk geraken.

Het kan aardig verslavend wezen en als je nu al problematiek ondervindt met alcohol en benzodiazepines zal dat zich waarschijnlijk ook naar een ander middel kunnen vertalen.

Ik vind echter dat er ook wel iets te zeggen valt voor de verhouding aanslag op je gezondheid ten opzichte van gewenste effecten. Menselijke hebzucht en vluchtdrang blijft natuurlijk een dingetje waar iedereen vroeg of laat mee zal moeten leren omgaan. Niet dat ik iedereen synthetische cannabionoiden wil aanraden natuurlijk. Iedereen moet gewoon aan de MXE gaan.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: 'Vandaag blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Moonlight Fanatic » do dec 12, 2019 1:27 pm

:hulde:
Wordt die Backlofen niet gebruikt om van GHB af te kicken?
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: 'Vandaag blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor Jmths » do dec 12, 2019 6:19 pm

Moonlight Fanatic schreef:Wordt die Backlofen niet gebruikt om van GHB af te kicken?

Jup, voornamelijk. Las ook dat het soms bij alcohol problematiek wordt ingezet. Soms ook bij acute epilepsie.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vandaag 'Blijf ik nuchter'- topic

Berichtdoor bonghit » zo dec 15, 2019 8:28 pm

PiraatPanda schreef:Weer tijd voor wat drugsloze dagen :)


Juist voor mij de komende dagen ook :grin:
Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner