lemon schreef:Vandaag en de rest van mijn leven is de bedoeling. Paar dagen flink de fout ingegaan maar als ik die dagen niet meereken bijna een jaar clean nu. We blijven positief
missPanda schreef:lemon schreef:Vandaag en de rest van mijn leven is de bedoeling. Paar dagen flink de fout ingegaan maar als ik die dagen niet meereken bijna een jaar clean nu. We blijven positief
Goed bezig
psychedelic23 schreef:een aanname een intuitie, wat is er echt zeker,?
enkel een gek is helemaal zeker van zijn visie toch?
slaapwel (waren allemaal brokkies info over je die zo te rapen lagen )
nbeetje puntjes verbinden hypothetisch gesproken is nog niet wat jij deed in je allereerste mening over me,
volgens mij ben je ntrieste , verveelde vrouw, ik beweer nooit iets met zekerheid, je kent nooit iemand echt,
ik ben keuriger dan je denkt, en neem veel minder dan je denkt, ben nu eenmaal zo, op pep reageer ik zeer goed,slecht whatever, je nam het allemaal te ernstig vrees ik. Life is a game, t'ruste
Perry schreef:Flikker toch op man. Nuchter. WTF!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
bonghit schreef:Blijf vandaag nuchter om de voorraad wiet wat te sparen
Voor morgen en oud en nieuw
bonghit schreef:bonghit schreef:Blijf vandaag nuchter om de voorraad wiet wat te sparen
Voor morgen en oud en nieuw
niet dus
janicedrunkalike schreef:Dan had je vast tolerantie of het is opschepperij,
jongens en drugsopschepverhalen,
dat blijft toch iets typerends te zijn,ik zou eerder minder durven zeggen
dan ik op had.
Dacht dat dit topic,bij het zien van de titel, een topic was waar ieder zijn eerste dag van een drugs ontwenning beschreef.
En indien het wel zo is vind ik dit allesbehalve dat sommigen uitgerekend hier drugsgebruik en zoals hierboven zelfs misbruik verheerlijken.
Staat hier dan nergens jellinek waardig advies? Iemand?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
janicedrunkalike schreef:Dan had je vast tolerantie of het is opschepperij,
dan ik op had.
Dacht dat dit topic,bij het zien van de titel, een topic was waar ieder zijn eerste dag van een drugs ontwenning beschreef.
En indien het wel zo is vind ik dit allesbehalve dat sommigen uitgerekend hier drugsgebruik en zoals hierboven zelfs misbruik verheerlijken.
Staat hier dan nergens jellinek waardig advies? Iemand?
Spectrum schreef:janicedrunkalike schreef:Dan had je vast tolerantie of het is opschepperij,
dan ik op had.
Ik zou, als ik jou was, je houding iets bijstellen, anders ga je dit waarschijnlijk geen leuk forum vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten