618157 schreef:what do we say to the god of sober?
Kip schreef:618157 schreef:what do we say to the god of sober?
Niet vandaag
Spectrum schreef:Nuchter blijven doe ik volgend jaar wel.
Spectrum schreef:Nog even genieten van m'n laatste weekje vrijheid voordat er weer een lange periode met heel veel nuchtere dagen aanbreekt.
Pixie schreef:altijd als ik zeg vandaag geen drugs heb ik 3 uur later 6 lijnen sos 3 pillen en een naald in mn arm, maar ik ga mn best doen
Pixie schreef:Jmths schreef:Pixie schreef:altijd als ik zeg vandaag geen drugs heb ik 3 uur later 6 lijnen sos 3 pillen en een naald in mn arm, maar ik ga mn best doen
Lukt mij ook niet van de een op de andere dag hoor, beetje de verschillende middelen 1 voor 1 afbouwen. Loop vandaag ook nog vals te spelen met kratom (zo'n 4-6 gram verspreid over de dag, 2 gram capsule wanneer ik de nood voel, voornamelijk placebo effect waarschijnlijk), maar dat is al een aanzienlijke verbetering. Belangrijkste is een positieve lijn aanhouden en zelfs als dat niet meteen perfect loopt is dat niet meteen het einde, de aanhouder wint.
Ik ben niet zo'n fan van sos maar als ik dat in huis heb liggen ga ik mezelf niet onder controle hebben. Met opiaten (en flunitrazolam) idem, niet op dit moment in ieder geval.
Gewoon focussen op minimaal 1 dag nuchter door het leven gaan en vanaf daar verder zien.
ik was niet helermaal serieus hoor gelukkig, maar wel heel lief van je
Pixie schreef:ik was niet helermaal serieus hoor gelukkig, maar wel heel lief van je
zannypopper schreef:90 dagen clean van alle benzo's
zannypopper op 12-02-2018 in 'Welke drugs misbruik je op dit moment' schreef:Alcohoooool
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten