missFappie schreef:Nog steeds sober Zijn er nog meer nuchtere mensen in de zaal?
missFappie schreef:Is er iemand aanwezig die at the moment minimaal een uur sober is?
missFappie schreef:Is er iemand aanwezig die at the moment minimaal een uur sober is?
JongGeleerd schreef:missFappie schreef:Is er iemand aanwezig die at the moment minimaal een uur sober is?
Ik heb 2 uur geleden gebruikt, telt dat?
618157 schreef:Edit: jee een muntje kan die in een gokautomaat?
missFappie schreef:618157 schreef:Edit: jee een muntje kan die in een gokautomaat?
Ja die muntjes zijn bedoeld om je drugsverslaving om te zetten in een gokverslaving
missFappie schreef:Goede vraag, Frog!
missFappie schreef:Hoef je ook niet te trekken. Is vast wel iemand die dat bij je wilt doen nu je kikker met vergulde prostaat bent, één van de 8 wereldwonderen.
.hè maar serieus, je laat me toch niet in de steek hè, met m'n nuchtere voornemens beetje solidariteit, kom op
missFappie schreef:Niets van mensen verwachten werkt doorgaans t beste
missFappie schreef:Teveel contact gehad met verbitterde mensen wellicht.
Das besmettelijk hier....
Nou ik ga eens een poging doen om iets te ondernemen, voor de dag voorbij is. Xx
Petrovic schreef:Zo hard dat zijn deur eruit ligt.Poseidon schreef:Verneukeratief kan ook letterlijk heel hard schoppen.
618157 schreef:Ik doe me best, maar kan pos je niet steunen?
Poseidon schreef:618157 schreef:Ik doe me best, maar kan pos je niet steunen?
Blijkbaar niet.
I'm just a piece of shit.
missFappie schreef:Het leven met drugs is gewoon zoveel leuker
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Petrovic schreef:Verplaatst van onzin naar verslaving. Als jullie het weer niet goed vinden, laat maar weten. U vraagt wij draaien.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten