Azymuth schreef:Ik bedoel ook niet op die manier foutief. Maar zonder alle feiten vrees ik dat ze je minder kunnen helpen dan zou kunnen. Desnoods print je je beginpost uit en neem je deze mee. Ik wens je alle succes met hoe je het besluit te doen!
Inhale schreef:Kan die jongen niet vaker langs komen? Dan is er ieder geval iemand met wie je er over kan praten en je wat eten voert enzo.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:
Open nu je email en verzend de beginpost naar iemand. Doe het gewoon nu, direct als je het leest! Niet denken maar doen.
MissA schreef:Inhale schreef:Kan die jongen niet vaker langs komen? Dan is er ieder geval iemand met wie je er over kan praten en je wat eten voert enzo.
nee door de weeks werk en vaak weekend ook nog wel andere afspraken die hij dan weer niet doordeweeks kan doen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Azymuth schreef:MissA, met dit als achterliggende reden zullen mensen zeker tijd voor je maken. Je kan het bij de DGT eerst over het eten hebben (dat is natuurlijk ook heel belangrijk, heb je het flesje vandaag al opgedronken?) Maar zeg dan aan de start van het gesprek dat je zelf nog iets belangrijk wilt bespreken erna. Zeker als er een ziekenhuisopname kan volgen moeten ze gewoon alle feiten kennen.
Probeer er echt voor te gaan, lukt het niet, schrijf het dan van je af op het forum en probeer de volgende keer. Maar je moet en kan die stap gewoon zetten zodat je met je leven verder kan! Succes.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
MissA schreef:flesje is voor de avond 18:00 heb nu de wekker maar vast gezet:)
nou als ik goed me best doe op het eten hoef ik niet naar het ziekenhuis
Maar neem iniedergeval paar punten mee op papier. Het hele uitgebreide verhaal is niet nodig.
en Tim zou ook wel tijd voor me vrij maken doordeweeks als hij daar alleen over beslisde, maar denk niet dat zijn reclassering daar hetzelfde overdenkt
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
lolnoob schreef:Ik denk dat je wel even goed moet nagaan wat je nou eigenlijk wilt. Je vraagt om hulp, iedereen geeft tips maar je doet er niets mee. Wat wil je bereiken met dit topic?
duplicity schreef:
Je hoeft wel naar het ziekenhuis en het uitgebreide verhaal is wel nodig. Hoe lang denk je dit nog vol te houden ? Djezes christ.
Inhale schreef:Wat gebeurt er als je bij DGT over je verslaving verteld?
MissA schreef:duplicity schreef:
Je hoeft wel naar het ziekenhuis en het uitgebreide verhaal is wel nodig. Hoe lang denk je dit nog vol te houden ? Djezes christ.
uh....waarom is het ziekenhuis nodig? Zou alleen nodig zijn als mijn lichaam zodanig weinig voedingstoffen binnen kreeg dat ik niet meer kan staan/lopen. Eerder dan dat is ziekenhuis niet aan de orde.
En uitgebreide verhaal is wle nodig maar bij intake voor een verslavingsbehandeling.
Niet bij de DGT
Inhale schreef:Nog wat tips wat misschien verstandig is:
-De cola vervangen door ander drinken wat gezonder is, iets als vruchtensap of ander vitamine rijk drinken
-Verschillende voedings drankjes drinken. Als je altijd maar het zelfde drinkt wordt je de smaak ook helemaal zat denk ik.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik hoop het wel.
duplicity schreef:MissA schreef:duplicity schreef:
uh....waarom is het ziekenhuis nodig? Zou alleen nodig zijn als mijn lichaam zodanig weinig voedingstoffen binnen kreeg dat ik niet meer kan staan/lopen. Eerder dan dat is ziekenhuis niet aan de orde.
En uitgebreide verhaal is wle nodig maar bij intake voor een verslavingsbehandeling.
Niet bij de DGT
Ohja dus je wil eerst crashen en less than zero bereiken voor je gaat ingrijpen ? Succes joh, het is duidelijk. Hoe hard het ook klinkt maar er is geen wilskracht om te nokken.
MissA schreef:DGT is de hoofdbehandelaar dit is verplicht omdat ik anders ergens anders me stress en spanningen kwijt raak die ik juist bij de DGT nodig heb om te leren , door vaardigheden in te zetten en niet te gaan snijden oid.
Inhale schreef:Nog wat tips wat misschien verstandig is:
-De cola vervangen door ander drinken wat gezonder is, iets als vruchtensap of ander vitamine rijk drinken
-Verschillende voedings drankjes drinken. Als je altijd maar het zelfde drinkt wordt je de smaak ook helemaal zat denk ik.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik hoop het wel.
Is het nuttig om nu zelfstandig te stoppen/afbouwen/minderen met pep, en de stress, lusteloosheid en andere emoties te verwerken met behulp van wat je nu aan het leren bent bij DGT?
Oh dus je stelt het even een jaartje uit? Je bent idd nog niet klaar om je pep verslaving vaarwel te zeggen denk ik als ik dit zo lees.
Dus met speed stoppen is geen prioriteit ? En als je met speed stopt ga je jezelf snijden ? Right ? Correct me if i'm wrong, ik probeer hier gewoon bij de zaak te blijven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten