MissA schreef:en als ik al op 1 gebied nog zo reageer. Zal 3 tegelijk niet echt prettig uitpakken.
MissA schreef:
ennnn: ik gebruik normaal op 2 momenten van de dag bij opstaan en dat is dan meestal uitgewerkt rond 17:00 a 18:00 en dan dus de volgende dat dan vaak tegen 0.00 uitwerkt zodat ik wel slaap.
Dus ik ga proberen (wat me gister wel is gelukt) het bij 1 moment te houden, die tegen de eind van de middag. en bij het wakker worden dus niet te nemen. Gister dus gelukt. En tot op heden heb ik vandaag ook nog niks gehad.
Tomaat schreef:MissA schreef:en als ik al op 1 gebied nog zo reageer. Zal 3 tegelijk niet echt prettig uitpakken.
Oh, denk je dat er een manier is om dit prettig te doen? Die is er niet.
Je moet gewoon radicaal breken met al je problemen. Als je niet stopt met pep ga je niet veel eetlust krijgen. Ondanks je ES ga je toch meer eetlust krijgen als je stopt met pep, zonder twijfel!
Een totale ommezwaai, een nieuwe start. Geen nieuwe pagina maar een nieuw boek.
Concreet:
Wanneer ga je nu welke actie ondernemen, en hoe?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
MissA schreef:Tomaat schreef:MissA schreef:en als ik al op 1 gebied nog zo reageer. Zal 3 tegelijk niet echt prettig uitpakken.
Oh, denk je dat er een manier is om dit prettig te doen? Die is er niet.
Je moet gewoon radicaal breken met al je problemen. Als je niet stopt met pep ga je niet veel eetlust krijgen. Ondanks je ES ga je toch meer eetlust krijgen als je stopt met pep, zonder twijfel!
Een totale ommezwaai, een nieuwe start. Geen nieuwe pagina maar een nieuw boek.
Concreet:
Wanneer ga je nu welke actie ondernemen, en hoe?
met prettig bedoel ik dus... dat ik ga stoppen met pep als er de minste kans is dat de andere dingen terug komen want als ik dat eerder doe zoals ik al zei schiet ik er qua schade aan lichaam en geest geen klap mee op.
Ik ga vanaf vandaag (of gister eigenlijk) het dus alleen bij die eind van de dag dosis houden, en kijken hoe dat gaat.
duplicity schreef:Je blijft maar geloven dat pep goed voor je is hé. Je moet niet om advies komen vragen als je niet wil luisteren.
Inhale schreef:Hoeveel heb je vandaag al gegeten /gedronken?
FlashKip schreef:ik word bang van dit soort verhalen
Tomaat schreef:Maar met concreet bedoelde ik eigenlijk: wanneer en hoe ga je welke instantie inlichten?
MissA schreef:En merk nu al wel hier (niet negatief bedoeld) dat ik nog erg moet wennen dat ik uberhaupt over dit stukje van mij aan het discusseren ben.
Lavalamp schreef:Komaan MissA!
Speed is sowieso geen speelgoed en het zal zeker een moeilijk proces worden om helemaal af te geraken. Afbouwen is toegelaten, je moet immers langzaamaan wennen aan een nieuwe manier van leven, wat ook niet makkelijk is.
Ik ben verheugd met de nieuwe topictitel!
Tomaat schreef:Die indruk heb ik ook. Maar dat is niet erg, het is misschien wel een 'tussenstap' die je moet zetten. En het is goed dat je niet de handdoek in de ring gooit en stopt met posten. Het feit dat je het moeilijk hebt om dit te bespreken (zelfs op een online forum) maar toch blijft verder posten is het bewijs dat je het kan en wil.
En wat hierboven staat! De topictitel is beter en je onderschrift mag er ook wel zijn
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:MissA ! Proficiat dat je jezelf tot een bak rijst hebt gezet. Maar wat bedoel je met 'nietOK' ?
megatrippie schreef:je vind het prettig om er over te praten en bent nieuwsgierig over hoe andere mensen er tegenaan kijken.
megatrippie schreef:Je zou het prettig vinden om van al je andere problemen af te komen maar de speed is geen probleem voor jou.
DaFunkstarr schreef:^Dat dus zo'n beetje ja. Je denkt dat speed niet je probleem is, maar zonder ermee te stoppen bereik je niks meisje neem dat van ons aan.
duplicity schreef:Je blijft maar geloven dat pep goed voor je is hé. Je moet niet om advies komen vragen als je niet wil luisteren.
FlashKip schreef:moet je wel met het verhaal doorgaan eh
Vinz schreef:FlashKip schreef:moet je wel met het verhaal doorgaan eh
Is ze jou wat verplicht dan?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
TomBeZeur schreef:Vinz schreef:FlashKip schreef:moet je wel met het verhaal doorgaan eh
Is ze jou wat verplicht dan?
Waarom heb je het hoofd van AT als avatar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten