Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Ben je verslaafd aan speed, coke, mdma of een andere stimulant? Wil je info over dit type verslavingen? Hier moet je zijn.

Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » ma mei 16, 2011 11:08 am

Inleiding

Amfetamine was altijd iets wat ik ooit eens fatsoenlijk wou hebben geprobeerd, toen had ik echt niet gedacht dat ik het nog veel vaker dan een keer zou gaan gebruiken. Dit is denk ik wel de drug waar ik me het hardst in vergist heb. Voordat ik het gebruikt had dacht ik niet dat het mogelijk was dat een stof me zo in zijn ban zou kunnen houden, en al helemaal niet iets als amfetamine omdat ik toen nog voornamelijk voor de psychedelica was.

Achteraf gezien best grappig.

Mijn ervaring

Toen ik dan uiteindelijk fatsoenlijke kwaliteit gevonden had, ben ik begonnen met experimenteren.
Met eigenlijk niet al te hoge verwachtingen mijn eerste lijntje gesnoven, wat me een fijn gevoel gaf maar ik niet echt speciaal vond. Ik was er nog steeds sceptisch over, maar dat veranderde wel vrij snel. Een paar lijntjes verder begon ik al goed in te zien waarom mensen het zo geweldig vinden, dat gevoel dat ik toen had was een openbaring. Het is eigenlijk zo een heerlijk subtiel gevoel, tintelingen overal over je lichaam en een rust en helderheid in je geest. Ik weet nog goed dat een van de eerste dingen die ik dacht was: “Fuck LSD met zijn chaos, die rust en helderheid is echt vele malen beter.” LSD was toen mijn nummer een drug, amfetamine nam dat plaatsje snel in. Toen ik eenmaal het genot van amfetamine tijdens het uitgaan doorhad, begreep ik niet wat ik leuk heb gevonden aan LSD te gebruiken tijdens het uitgaan, al die chaos en verwarring, het lukte altijd prima maar die helderheid en rust van amfetamine zijn veel chiller. Logisch ook natuurlijk, maar dat kon ik toen pas inzien. Als ik daarna nog LSD gebruikte tijdens het uitgaan was het ook altijd met amfetamine, die combinatie is geniaal aangezien de amfetamine de chaos weghaalt en je toch nog visuals hebt. Tegen deze tijd was ik er al helemaal verliefd op geworden, van mijn lage verwachtingen was niks meer over, ik was diep onder de indruk.

Ik ging het steeds vaker gebruiken, toen had het ook nog maar zeer weinig negatieve invloed op mijn leven, ik was hoogstens wat vermoeider. Ik had ondertussen amfetamine nog meer leren waarderen, het effect dat het heeft op je creativiteit en inspiratie is magnifiek. Ik heb dan ook ontzettend veel geschreven in die periode, wat de meeste hier wel in de gaten hebben gehad toen.
Ik wist wel dat het niet onschuldig was, maar toch onderschatte ik het enorm doordat ik op dat moment weinig last had van negatieve effecten en ik het nog steeds gewoon geweldig vond. Gestaag steeg mijn gebruik, haalde ik langer en langer door en begon ik kennis te maken met de befaamde “speedkater”. Op zich heeft het nog best lang geduurd voordat ik echt last kreeg van de negatieve effecten van amfetamine.
Ondertussen vond ik het al zo leuk dat ik het nog maar moeilijk kon laten liggen, wat ik dan ook niet deed, die vermoeidheid viel wel mee te leven in mijn ogen. Toen hebben mensen me al gewaarschuwd dat ik wel erg veel gebruikte, maar ik dacht dat ik alles wel onder controle had. De zoveelste keer dat ik het compleet onderschatte.

Al snel begonnen mijn dagelijkse bezigheden en ikzelf te lijden onder mijn gebruik. De vermoeidheid als ik niet gebruikte was zo groot dat ik werkelijk niks meer kon uitvoeren, en die vermoeidheid was ook niet weg met een dagje waardoor ik al snel weer opnieuw begon omdat ik toch dingen moest doen door de dag. Toen zat ik al in een vicieuze cirkel, ik gebruikte nu om alles wat ik moest doen op een dag, gedaan te krijgen. Of ja, ik deed lang niet alles wat ik zou moeten doen, alleen de hoofdzakelijke dingen, voor de rest was ik druk bezig met een hoop andere dingen die veel interessanter waren voor mij op dat moment.
Ondertussen gebruikte ik ook redelijk wat GHB en slaapmiddelen erbij. De GHB was voornamelijk voor het moment dat ik me brak begon te voelen. Om te slapen ben ik ook steeds serieuzere middelen gaan gebruiken totdat ik uiteindelijk flunitrazepam gebruikte om te slapen. Ik wist wel dat ik fout bezig was, maar er iets aan doen, dat deed ik niet. Op dat moment vond ik het in principe ook best nog wel aangenaam, ik vermeed de katers tactisch met GHB en sliep ook nog goed door de slaapmiddelen.

Toen kwam het punt waarop ik doorkreeg wat het prijskaartje was van langdurig gebruik, mijn persoonlijkheid werd helemaal kapot gemaakt. De zin om te leven was er niet meer, ik had geen zelfmoordgedachten, maar de zin om dingen te gaan doen, iets te maken van mijn leven, foetsie. Ik wist ook totaal niet wat ik aanmoest met mijn leven, ik kon geen keuzes meer maken. Ik was zo depressief als een deur maar hield wel de schone schijn op. Ik was lastig op mezelf dat ik me zo heb laten vangen, het zo heb onderschat en dat toegeven was niet echt simpel. Dit was immers niks voor mij, normaal was ik verstandig bezig met drugs, ja, ik schaamde me ervoor. Was ondertussen al redelijk wat kilootjes lichter, ik heb normaal al geen grammetje vet, nu was ik echt broodmager.

Ergens is er een punt gekomen dat ik mezelf weer terugvond en eindelijk inzag dat het echt niet zo verder kon. Ik was de manier waarop ik leefde kots beu en als ik in de spiegel keek schrok ik van de sporen die het intensief gebruik hadden achtergelaten, eindelijk had ik weer een beetje helder zicht op de stand van zaken. En dat kwam voor een deel ook doordat een aantal mensen me serieus op mijn gedrag hebben gewezen en me nog eens lieten inzien dat ik er echt iets aan moest doen. Ik was het stadium recreatief gebruik immers al lang voorbij.
Toen ben ik dus begonnen met mijn gebruik te verminderen. Dat was echt niet makkelijk aangezien je niet zo maar van dat depressieve gevoel af bent. Dat vond ik nog het moeilijkste van alles, met de vermoeidheid kon ik leven, zonder de drugs net zo goed, maar die depressiviteit maakte me knettergek.

Het heeft me eventjes gekost maar het is me gelukt en nu heb ik mijn gebruik beperkt tot de typische pep meetings. Voor de rest gebruik ik het niet meer, heb het dan ook nooit meer in huis omdat ik er toch nog altijd een zwak voor heb. Ik heb er geen behoefte aan maar als het thuis ligt weet ik toch dat ik weer meer zou gebruiken dan de bedoeling is en ik wil absoluut nooit meer in dat zwarte gat terecht komen.

- Sublimo -
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Hi-Hat » ma mei 16, 2011 7:16 pm

Hoewel ik jaloers word van de beschrijvingen van andere mensen (zoals de tintelingen heb ik nog nooit gehad) heb ik zeker al gemerkt dat pep echt iets is waar maar heel af en toe van moet snoepen. Goed report trouwens, respect dat je deze ervaring wilde delen.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » ma mei 16, 2011 8:07 pm

Mooi omschreven, ook blij voor je dat je van de grootste rottigheid af bent!

Wat ik eigenlijk wel interessant had gevonden was als je erbij gezet had met welke regelmaat je op bepaalde momenten gebruikte.. Dus bijvoorbeeld maandelijks/wekelijks/dagelijks/minutelijks/etc.. Om te zien of ik de momenten die je op dat punt dan omschrijft kan reflecteren op mezelf, en op welke weg ik zit :)
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor duplicity » ma mei 16, 2011 8:18 pm

Leuk report Sublimo. Fijn om te horen dat je weer op het juiste pad zit.

Als je het af en toe gebruikt is het inderdaad moeilijk een report te schrijven maar eens je de dark side van amfetamine hebt ontdekt is het zoveel meer als dat nuchtere opkickertje. Meest onderschatte drug op gebied van hooked geraken vind ik.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor RobTrip » ma mei 16, 2011 10:01 pm

Wanneer ben je ongeveer gestopt met veel gebruiken? Is dat iets van het afgelopen jaar?
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 12:25 am

Matheson schreef:Hoewel ik jaloers word van de beschrijvingen van andere mensen (zoals de tintelingen heb ik nog nooit gehad) heb ik zeker al gemerkt dat pep echt iets is waar maar heel af en toe van moet snoepen.


Hoe zuiver is de amfetamine die je gebruikt en op welke manier gebruik je het ?

Goed report trouwens, respect dat je deze ervaring wilde delen.


Dankjewel ! :grin:

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Mooi omschreven, ook blij voor je dat je van de grootste rottigheid af bent!

Wat ik eigenlijk wel interessant had gevonden was als je erbij gezet had met welke regelmaat je op bepaalde momenten gebruikte.. Dus bijvoorbeeld maandelijks/wekelijks/dagelijks/minutelijks/etc.. Om te zien of ik de momenten die je op dat punt dan omschrijft kan reflecteren op mezelf, en op welke weg ik zit :)


Ik heb periodes gehad dat ik minder gebruikte, maar ook genoeg periodes waarbij ik bijna elke dag gebruikte. Dat wisselde een beetje.

Hoeveel gebruik jij ?

duplicity schreef:Leuk report Sublimo. Fijn om te horen dat je weer op het juiste pad zit.

Als je het af en toe gebruikt is het inderdaad moeilijk een report te schrijven maar eens je de dark side van amfetamine hebt ontdekt is het zoveel meer als dat nuchtere opkickertje. Meest onderschatte drug op gebied van hooked geraken vind ik.


Dankjewel, daarom leek het me ook niet gek om daar eens iets over te schrijven. :)


RobTrip schreef:Wanneer ben je ongeveer gestopt met veel gebruiken? Is dat iets van het afgelopen jaar?


Ja, dat is iets van het afgelopen jaar. Ben begonnen vorig jaar september en ben nog niet zo gek lang gestopt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo » di mei 17, 2011 12:34 am

Sublimo schreef:
Ik heb periodes gehad dat ik minder gebruikte, maar ook genoeg periodes waarbij ik bijna elke dag gebruikte. Dat wisselde een beetje.

Hoeveel gebruik jij ?


Gelukkig niet zo heel veel. Sowieso eigenlijk alleen in het weekend. Maar dan wel bijna elke week. Ik weet het, het stelt eigenlijk niks voor, maar ik voel het er al stiekem in sluipen. Afgaande op het feit dat ik pas een maand of 4 speed gebruik, en sindsdien het wel elk weekend heb gedaan, gaat het toch niet helemaal de goede kant op.
Afgelopen donderdag voor het eerst door de weeks gebruikt met een meisje waar ik was, en toen ook vrijdag ziekgemeld voor werk en dergelijke.. Dus wat dat betreft gooi ik m'n verantwoordelijkheden ook gewoon zonder omkijken uit het raam las het me uitkomt.
Vrienden van me zeggen ook dat ik er mee op moet gaan passen, maar zelf zie ik het probleem niet zo (precies zoals jij dus omschrijft)

Heb altijd wel de discipline gehad om alleen in het weekend te gebruiken.. Alleen zo heel af en toe een uitzondering, maar dan ben ik de dag erna ook echt nergens in het openbaar te vinden, al moet ik werken/school/whatever :?
WINNING !
Avatar gebruiker
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 270
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:44 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 12:40 am

plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:
Sublimo schreef:
Ik heb periodes gehad dat ik minder gebruikte, maar ook genoeg periodes waarbij ik bijna elke dag gebruikte. Dat wisselde een beetje.

Hoeveel gebruik jij ?


Gelukkig niet zo heel veel. Sowieso eigenlijk alleen in het weekend. Maar dan wel bijna elke week. Ik weet het, het stelt eigenlijk niks voor, maar ik voel het er al stiekem in sluipen. Afgaande op het feit dat ik pas een maand of 4 speed gebruik, en sindsdien het wel elk weekend heb gedaan, gaat het toch niet helemaal de goede kant op.
Afgelopen donderdag voor het eerst door de weeks gebruikt met een meisje waar ik was, en toen ook vrijdag ziekgemeld voor werk en dergelijke.. Dus wat dat betreft gooi ik m'n verantwoordelijkheden ook gewoon zonder omkijken uit het raam las het me uitkomt.
Vrienden van me zeggen ook dat ik er mee op moet gaan passen, maar zelf zie ik het probleem niet zo (precies zoals jij dus omschrijft)

Heb altijd wel de discipline gehad om alleen in het weekend te gebruiken.. Alleen zo heel af en toe een uitzondering, maar dan ben ik de dag erna ook echt nergens in het openbaar te vinden, al moet ik werken/school/whatever :?


Oh, dat klinkt inderdaad zeer herkenbaar. Het lijkt inderdaad alsof het geen probleem is, maar dat is het wel al. Je gebruikt nu al te veel, maar je kunt nu ook nog makkelijk minderen. Dit is het moment ervoor. ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Einstein » di mei 17, 2011 12:48 am

Indrukwekkend en leerzaam verhaal. Blij dat alles weer oké is, had wel het idee dat er iets niet klopte, maar dit had ik niet helemaal door.
Ik doe er voorlopig ook maar rustig aan mee, wat tot nu toe verbazingwekkend goed lukt, met mijn complete gebrek aan zelfbeheersing normaal gesproken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 12:54 am

Einstein schreef:Indrukwekkend en leerzaam verhaal.


Dankjewel, missie geslaagd. 8-)

Blij dat alles weer oké is, had wel het idee dat er iets niet klopte, maar dit had ik niet helemaal door.


Ja, ik denk dat andere dat eerder doorhadden dan ik.

Ik doe er voorlopig ook maar rustig aan mee, wat tot nu toe verbazingwekkend goed lukt, met mijn complete gebrek aan zelfbeheersing normaal gesproken.


Dat is zeer verstandig, zo blijft het ook leuk. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Bing Crosby » di mei 17, 2011 1:03 am

Dubz schreef:Ik weet het, het stelt eigenlijk niks voor


Dat valt ook wel weer mee vind ik.. Ik heb het zelf nooit doordeweeks gebruikt, maar wel tijdens het weekend (vaak wel het hele weekend lang) en toen had ik ook al last van de genoemde verschijnselen, vooral die uitzichtloosheid die hij beschrijft is typerend voor amfetamine vind ik, vrijwel iedereen die ik ken die het vaak gebruikt heeft er in bepaalde mate last van en dan nog vaak zonder het echt in de gaten te hebben.. Het is wel erg leuk, maar als je het vaak gebruikt is de negatieve invloed die het heeft echt wel enorm en nogal onderschat. Ik gebruik het nu ook al zo'n jaar niet wekelijks meer, eigenlijk nauwelijks nog vanwege die reden, al blijft het een prima upper en ik heb er mijn theorie rijbewijs op een nachtje mee gehaald! :grin:

Edit: Na mijn post te lezen kwam het punt niet echt naar voren vond ik, maar goed, wat ik dus zeggen wilde is dat je bij wekelijks gebruik ook best wel mag opletten. En het eigenlijk beter gewoon niet wekelijks doen, maar goed, dat vind ik dan weer iets te hypocriet klinken, maar het is wel een feit. :P
Avatar gebruiker
Bing Crosby
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 627
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:20 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dubz » di mei 17, 2011 1:13 am

Waarom quote Dubz? :P

Indrukwekkend verhaal, kan me heel goed voorstellen dat dit er zo in sluipt. Als je je echter bewust bent van de manier waarop het gebeurt kun je jezelf nog op tijd een halt toe roepen, daar draag jij ook aan bij door dit te posten :)
Vroeger ook wel bekend als Amaranth.
Avatar gebruiker
Dubz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 137
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 12:56 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 1:19 am

Dubz schreef:Waarom quote Dubz? :P


Vroeg ik me ook al af. :P

Indrukwekkend verhaal, kan me heel goed voorstellen dat dit er zo in sluipt. Als je je echter bewust bent van de manier waarop het gebeurt kun je jezelf nog op tijd een halt toe roepen, daar draag jij ook aan bij door dit te posten :)


Ik hoop inderdaad dat het sommige mensen hun ogen opent. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Bing Crosby » di mei 17, 2011 1:29 am

Dubz schreef:Waarom quote Dubz? :P


Toen jij nog een klein Amaranthje was heette hij zo :x

:grin:
Avatar gebruiker
Bing Crosby
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 627
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:20 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dubz » di mei 17, 2011 1:30 am

Devil Fish schreef:
Dubz schreef:Waarom quote Dubz? :P


Toen jij nog een klein Amaranthje was heette hij zo :x

:grin:

I know, maar waarom nu nog quoten als Dubz :beer:
Vroeger ook wel bekend als Amaranth.
Avatar gebruiker
Dubz
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 137
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 12:56 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Bing Crosby » di mei 17, 2011 1:32 am

Dubz schreef:I know, maar waarom nu nog quoten als Dubz :beer:


Minder typwerk :smokin:
Avatar gebruiker
Bing Crosby
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 627
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:20 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di mei 17, 2011 2:25 am

Eerlijk en goed beschreven! Goed dat je op tijd bent gestopt, hopelijk stimuleert dit mensen die het lezen om niet in dezelfde valkuil te trappen. :)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 12:16 pm

Tomzeur schreef:Eerlijk en goed beschreven! Goed dat je op tijd bent gestopt, hopelijk stimuleert dit mensen die het lezen om niet in dezelfde valkuil te trappen. :)


Dankjewel ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Hi-Hat » di mei 17, 2011 2:11 pm

Sublimo schreef:
Matheson schreef:Hoewel ik jaloers word van de beschrijvingen van andere mensen (zoals de tintelingen heb ik nog nooit gehad) heb ik zeker al gemerkt dat pep echt iets is waar maar heel af en toe van moet snoepen.


Hoe zuiver is de amfetamine die je gebruikt en op welke manier gebruik je het ?


Ik heb het niet getest. Stom, dat weet ik. Maar als ik het vergelijk met de omschrijvingen van goede speed en luister naar de mensen die wel vaak goed spul hebben gebruikt die oordelen over mijn spul is het zeer acceptabele speed. Denk ik. Maar testen is de enige zekerheid, ga ik ook zeker nog doen.

Waar het vooral 'aan ligt' is dat ik het meestal in vrij kleine doses neem. Puntjes. Af en toe wat kleine lijntjes. Daarbij vind ik het effect al tof, maar misschien moet ik toch maar eens een hogere dosis in een keer nemen. En gaan bommen, maybe. Kortom, ik ben nog niet in staat om er helemaal over te oordelen denk ik.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 3:05 pm

Matheson schreef:Ik heb het niet getest. Stom, dat weet ik. Maar als ik het vergelijk met de omschrijvingen van goede speed en luister naar de mensen die wel vaak goed spul hebben gebruikt die oordelen over mijn spul is het zeer acceptabele speed. Denk ik. Maar testen is de enige zekerheid, ga ik ook zeker nog doen.

Waar het vooral 'aan ligt' is dat ik het meestal in vrij kleine doses neem. Puntjes. Af en toe wat kleine lijntjes. Daarbij vind ik het effect al tof, maar misschien moet ik toch maar eens een hogere dosis in een keer nemen. En gaan bommen, maybe. Kortom, ik ben nog niet in staat om er helemaal over te oordelen denk ik.


Persoonlijk vind ik pluggen het beste werken, zeker als je graag die tintelingen wilt hebben.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dione » di mei 17, 2011 4:12 pm

Heel mooi omschreven :) Ik ben trots op je.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Avatar gebruiker
Dione
Original DF Queen
Donateur
Offline
 
Posts: 1734
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:11 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 4:15 pm

Dione schreef:Heel mooi omschreven :) Ik ben trots op je.


Dankjewel schatje ! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor 1percent » di mei 17, 2011 4:46 pm

Je weet al wat ik er van vind, maar wil het toch ook op het forum zetten omdat het niet vaak genoeg gezegd kan worden:

Je houdt jezelf voor de gek. Je bent NIET anders als alle anderen die voor jou met amfetaminegebruik zijn begonnen. Ook jij liegt tegen jezelf, overtuigd jezelf dat je je gebruik in de hand hebt. Ook jij zult als de zoveelste ezel je hoofd tegen dezelfde steen stoten, zoals vele anderen u voor gingen. En ook jij, juist jij, zult achteraf over jezelf zeggen: "waar was ik in vredesnaam mee bezig?"

Voor mij is het helaas niet anders geweest. Mijn ogen werden geopend door het Speedgebruik-Fases topic dat hier te vinden is: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=40

Ik maakte mezelf inderdaad wijs dat ik in een veel erdere fase zat dan dat ik daadwerkelijk zat. Zocht punten in die latere fases die niet in overeenstemming met mijn situatie waren.

En dat is nou juist the darkside van amfetamine, je beseft simpelweg niet waar je mee bezig bent..
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Ivo » di mei 17, 2011 4:47 pm

1percent schreef:Mijn ogen werden geopend door het Speedgebruik-Fases topic dat hier te vinden is: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=14&t=40

Leuk om te horen dat iemand er echt iets aan gehad heeft :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor norco » di mei 17, 2011 4:55 pm

Oh damn, zo herkenbaar allemaal :oops:
Het probleem is ook gewoon dat het bijna niets kost + dat mijn kop de nadelen niet ziet..
Die er natuurlijk overduidelijk wel zijn.
I don't do drugs. I am drugs.
Avatar gebruiker
norco
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: do mei 12, 2011 3:54 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Dopey » di mei 17, 2011 5:19 pm

Ik wist het wel :o

1percent schreef:Je houdt jezelf voor de gek. Je bent NIET anders als alle anderen die voor jou met amfetaminegebruik zijn begonnen. Ook jij liegt tegen jezelf, overtuigd jezelf dat je je gebruik in de hand hebt. Ook jij zult als de zoveelste ezel je hoofd tegen dezelfde steen stoten, zoals vele anderen u voor gingen. En ook jij, juist jij, zult achteraf over jezelf zeggen: "waar was ik in vredesnaam mee bezig?"


Nahh
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor SuperSpace » di mei 17, 2011 7:05 pm

Ik heb zelf niet geëxperimenteer met amfetamine ik zou dat eigenlijk dit weekend doen maar dat ging niet door. Maar eigenlijk maakt dit mij alleen maar nieuwsgieriger over deze drugs want het moet toch best wel geweldig zijn wil het zon inpact hebben dat zo veel mensen er verslaafd aan geraakt zijn.
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 7:25 pm

funfunvent schreef:Ik heb zelf niet geëxperimenteer met amfetamine ik zou dat eigenlijk dit weekend doen maar dat ging niet door. Maar eigenlijk maakt dit mij alleen maar nieuwsgieriger over deze drugs want het moet toch best wel geweldig zijn wil het zon inpact hebben dat zo veel mensen er verslaafd aan geraakt zijn.


Het is ook geweldig. :grin:

Je moet alleen niet te veel ervan gebruiken. ;)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor SuperSpace » di mei 17, 2011 7:48 pm

Ik denk dat ik mezelf wel goed in de hand kan houden vooral ook door mijn omgeving maar dat kan je gewoon nooit zeker zijn. :D
Avatar gebruiker
SuperSpace
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 107
Geregistreerd: wo mei 11, 2011 5:14 pm
Woonplaats: Het Ouderlijkhuis

Re: Amfetamine, mijn ervaring ermee.

Berichtdoor Sublimo » di mei 17, 2011 7:49 pm

funfunvent schreef:Ik denk dat ik mezelf wel goed in de hand kan houden vooral ook door mijn omgeving maar dat kan je gewoon nooit zeker zijn. :D


Ja, dat dacht ik ook. :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner