- Het bewustzijnsveranderend effect vermindert als je vaker dan één keer per maand gebruikt. De serotonine raakt door het gebruik van XTC op en moet eerst weer aangemaakt worden.
- Als je je hoofdzakelijk opgepept voelt en het bewustzijnsveranderende effect nauwelijks optreedt, is er te weinig serotonine en is de periode tussen het slikken te kort. Bijslikken heeft vanwege het tekort aan serotonine geen zin.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gman007 schreef:Het "officiële" minimum is trouwens 6 weken, geen maand.
Gman007 schreef:Het officiële minimum bestaat in principe wel. Niet dat ik hiermee bedoel dat buiten die 6 weken het allemaal kan. Maar 6 weken wordt door de meeste testcentra aangeraden als minimale wachttijd. En dat snapte je toch wel dat ik dat bedoelde?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gman007 schreef:Het officiële minimum bestaat in principe wel. Niet dat ik hiermee bedoel dat buiten die 6 weken het allemaal kan. Maar 6 weken wordt door de meeste testcentra aangeraden als minimale wachttijd. En dat snapte je toch wel dat ik dat bedoelde?
Ivo schreef:We bespreken het achter de schermen
Multitude schreef:Ivo schreef:We bespreken het achter de schermen
Hoe zit het hiermee, oh grote leider(s)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten