Lau schreef:Omdat je door een universitaire studie niet op die manier in hogere sferen komt.
Moet je maar eens een samenvatting maken voor een mastercourse op paddo's Ik zeg je ziet allemaal verbonden die er wel of niet zijn.
Lau schreef:Omdat je door een universitaire studie niet op die manier in hogere sferen komt.
ILoveMDMA schreef:Te korte pauzes, te hoog gedoseerd + verwachtingspatroon.
Als je een angst hebt dat je niet lekker zal gaan op de xtc, en je probeert jezelf te overtuigen dat je daar niet bang voor hoeft te zijn en je gooit hem erin, dan ben je er tóch niet 100% zeker van.
endymion schreef:..
Saikedellik schreef::love: Jij kan met Gman praten!
endymion schreef:En ja ik zit nu aan de ssri -> dus dat komt dan door de xtc......
Oja mn moeder gebruikt al 10 jaar ssri, heeft natuurlijk niks met erfelijkheid te maken verder. Of misschien heeft zij ook wel van mijn pilllen gesnoept al die tijd!?
Gman007 schreef:In het rijtje "mijn oma rookte een pakje per dag en is 100 geworden, dus roken is gezond".
one love brothas!
Gman007 schreef:@koekwaus, ik zie het van de andere kant, je bent inderdaad niet gezond bezig, dus daarom kan je het maar beter zo gezond mogelijk houden !
Koekwaus schreef:Spacend onder de douche thuis ftw!
Lau schreef:Of spacen in de trein terug naar huis met de nuchtere zondags mensen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten