Waanvos schreef:Volgens mij weet je het antwoord donders goed zelf.
En pauzes van 3maanden minimaal liefst 4 of meer is zeker aan te raden.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
endymion schreef:Waanvos schreef:Volgens mij weet je het antwoord donders goed zelf.
En pauzes van 3maanden minimaal liefst 4 of meer is zeker aan te raden.
Maand is meer dan zat, niet zo overdrijven.
dodongo schreef:Dus uiteindelijk ben ik toch hersencellen aan het vernaaien
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Heb je er geen last van gehad nadat je gestopt bent? Depressies of zo?
Davinci schreef:Neem je nu ook geen SSRI's?
Als je het mij vraagt, ligt dat voor 90% aan mdma
Ik hoor wel vaker dat wekelijks mdma wel mogelijk is volgens sommigen,
helaas vergeten ze er wel bij te vertellen hoe fucked up hun nuchtere leven wel niet is geworden.
Studies mislukt, problemen met werken, geen discipline, andere drugsproblemen.
Maak het iemand anders maar wijs dat het niet aan de mdma ligt, maar aan de andere omstandigheden. Tuurlijk ligt het gvd aan die destructieve mdma
(niet persoonlijk bedoeld )
dodongo schreef:Maar wat kunnen jullie me dan aanraden voor op een hardcore feest?
Kenissen van mij gaan langzaam over op LSD en andere psychedelics, ook om de destructieve werking te voorkomen eigenlijk. Maar dat kan ik zelf niet handelen omdat ik erg gevoelig ben vrees ik.
Want de hallucinerende kant van MDMA vond ik ook erg vet op feesten, dat je opeens overal dingen ziet die er niet zijn enzo. Maar op dat punt ben je dus eigenlijk je brein finaal aan het molesteren..
Daarom zat ik ook al te denken aan een combinatie als 4-FA en 2C-I bijv?
dodongo schreef:Thanks voor het advies.
2C-B heb ik nog niet gehad, keta een poging tot maar ook niet erg goed.
Zal het zeker proberen (thuis dan) thanks!
Davinci schreef:Ik hoor wel vaker dat wekelijks mdma wel mogelijk is volgens sommigen,
helaas vergeten ze er wel bij te vertellen hoe fucked up hun nuchtere leven wel niet is geworden.
Maak het iemand anders maar wijs dat het niet aan de mdma ligt, maar aan de andere omstandigheden. Tuurlijk ligt het gvd aan die destructieve mdma
NiandraLades schreef:Davinci schreef:Ik hoor wel vaker dat wekelijks mdma wel mogelijk is volgens sommigen,
Wekelijks gebruik? Check. Daarbij een universitaire studie bijna afgerond met hoge cijfers en zonder vertraging, een heel prettig nuchter leven (geen last van dips) en alles goed op orde. Geen drugsproblemen, naast MDMA experimenteer ik wat maar ik gebruik niks anders frequent. Lijkt er dan op dat mijn vriend en ik een uitzondering zijn, maar dan nog, niet iedereen over 1 kam scheren he.
dodongo schreef:De pepmarkt is sowieso om te huilen, heb het nooit gehad en denk dat ik het daar ook maar beter bij kan laten..
Vandaar dat ik de voorkeur heb aan 4-FA.
Maar ik heb ook gehoord over de combi M1 en 4-FA, kan iemand mij dit aanraden?
NiandraLades schreef:universitaire studie bijna afgerond met hoge cijfers en zonder vertraging
Davinci schreef:NiandraLades schreef:universitaire studie bijna afgerond met hoge cijfers en zonder vertraging
Waarom gooide je je volledige potentieel dan weg door wekelijks mdma te gebruiken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten