Japoe schreef:Daar heb je helemaal gelijk in.
Besloten om maximaal 2x een halve te nemen. (zo laat mogelijke beginnen om zo het langs door te kunnen gaan)
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Roos schreef:laatste keer was zaterdag het lijkt al een oneindig veel tijd geleden maar een lief vriendinntje van me wil het ook een keer probere zei ze dus ik ga het morge weer doen
Roos schreef:ja ik heb iets gehoord via allemaal berichtjes dat ik kreeg van zorniaks. hij zij dat ik het liefdengevoel kon laten weggaan voor altijd toen zij hij ook dat ik iets moest lezen in het xtc topic maar ik begrijp die moeilijke woorden neit zo goed
Roos schreef:iets dat als het zo goed voelt kan toch niet slecht voor je zijn
Orchidee schreef:Roos schreef:iets dat als het zo goed voelt kan toch niet slecht voor je zijn
Als je dat écht denkt vind ik je best naïef
JongGeleerd schreef:Orchidee schreef:Roos schreef:iets dat als het zo goed voelt kan toch niet slecht voor je zijn
Als je dat écht denkt vind ik je best naïef
Roos is niet echt, dus ze denkt het niet echt
Esmeralda25 schreef:Is denk ik een jaar geleden, Wil het in het weekend weer doen, maar niemand heeft wat hier in de buurt...Altijd lastig..!
voldie schreef:Esmeralda25 schreef:Is denk ik een jaar geleden, Wil het in het weekend weer doen, maar niemand heeft wat hier in de buurt...Altijd lastig..!
als je mij hoofd geeft kan ik wel wat voor je regelen doessie
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
voldie schreef:Esmeralda25 schreef:Is denk ik een jaar geleden, Wil het in het weekend weer doen, maar niemand heeft wat hier in de buurt...Altijd lastig..!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:voldie schreef:Esmeralda25 schreef:Is denk ik een jaar geleden, Wil het in het weekend weer doen, maar niemand heeft wat hier in de buurt...Altijd lastig..!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten