Dissendium schreef:Shizzel schreef:Een week maar 22 oktober staat al op de planning
RengDengDeng ?????????
Coone & The gang
Dissendium schreef:Shizzel schreef:Een week maar 22 oktober staat al op de planning
RengDengDeng ?????????
Shizzel schreef:Dissendium schreef:Shizzel schreef:Een week maar 22 oktober staat al op de planning
RengDengDeng ?????????
Coone & The gang
Dissendium schreef:
PFOEEE, ik weet dus niet. WAAR IK GVD HEEN MOET.
Ik wil echt tering graag naar coone, maar ook naar reng...
Huffybear schreef:Topic naam moet misschien veranderd worden in "Hoe lang/kort heb jij alweer gewacht?"
Aaltje schreef:Huffybear schreef:Topic naam moet misschien veranderd worden in "Hoe lang/kort heb jij alweer gewacht?"
Ja dat vind jij.
Huggybear schreef:Aaltje schreef:Huffybear schreef:Topic naam moet misschien veranderd worden in "Hoe lang/kort heb jij alweer gewacht?"
Ja dat vind jij.
Daarom zeg ik ook misschien Kwil niemand me wil opleggen hier hoor
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Shizzel schreef:Huggybear schreef:Aaltje schreef:Ja dat vind jij.
Daarom zeg ik ook misschien Kwil niemand me wil opleggen hier hoor
Pusher
Huggybear schreef:BLAH BLAH BLAH
Shizzel schreef:Huggybear schreef:BLAH BLAH BLAH
FY
Huggybear schreef:Shizzel schreef:Huggybear schreef:BLAH BLAH BLAH
FY
Hap hap hap hap
Shizzel schreef:Een week maar 22 oktober staat al op de planning
Miele schreef:Shizzel schreef:Een week maar 22 oktober staat al op de planning
Ik snap dat je het leuk vindt, maar kijk uit met tolerantie etc he, en serotonine-tekorten etc
Voor mij weer 2 weken geleden, maar dit weekend nog wel 5-APB gehad. Volgensmij geen kruistolerantie zover ik kan merken iig..
Miele schreef:Ik snap dat je het leuk vindt, maar kijk uit met tolerantie etc he, en serotonine-tekorten etc
Einstein schreef:Miele schreef:Ik snap dat je het leuk vindt, maar kijk uit met tolerantie etc he, en serotonine-tekorten etc
Tolerantie is natuurlijk voor mietjes
Koekert schreef:Laatste keer was 11 juni en toen ben ik echt te ver gegaan. (740mg op een feestje op maken terwijl ik maar 60 weeg) Heb toen besloten maar een lange tijd te kappen omdat het toch niet meer werkte. Volgende keer word 3 december en hoop dat het dan weer bijna als de eerst keer is. En ga me voortaan maar aan normale hoeveelheden houden en pauzes van 2-3 maanden nemen.
Dissendium schreef:Koekert schreef:Laatste keer was 11 juni en toen ben ik echt te ver gegaan. (740mg op een feestje op maken terwijl ik maar 60 weeg) Heb toen besloten maar een lange tijd te kappen omdat het toch niet meer werkte. Volgende keer word 3 december en hoop dat het dan weer bijna als de eerst keer is. En ga me voortaan maar aan normale hoeveelheden houden en pauzes van 2-3 maanden nemen.
3 December.. Nightmare ?
miena schreef:veel te kort...
vorige week zaterdag met stappen, afgelopen donderdag bij een vriendin thuis en gister avond bij een andere vriendin thuis...nu proberen te wachten tot 29okt
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten