Daarom adviseer ik: P-P-Pep
Koekert schreef:Dissendium schreef:Koekert schreef:Laatste keer was 11 juni en toen ben ik echt te ver gegaan. (740mg op een feestje op maken terwijl ik maar 60 weeg) Heb toen besloten maar een lange tijd te kappen omdat het toch niet meer werkte. Volgende keer word 3 december en hoop dat het dan weer bijna als de eerst keer is. En ga me voortaan maar aan normale hoeveelheden houden en pauzes van 2-3 maanden nemen.
3 December.. Nightmare?
Nee Pandemonium
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:GisterenT werd dus weer 3 weekjes ipv. mijn geplande 3 maanden.
DonnieDarko1979 schreef:En het was toch een geslaagde avond?
Frog schreef: Wil nu echt wel minimaal 3, en beter nog 4 maanden wachten of meer.
But build to destroy
You play with my world
Sjarel schreef:DonnieDarko1979 schreef:En het was toch een geslaagde avond?
Dat zeker maar had wel wat extra kristalletjes nodig.
blooddrain schreef:Gisteren, 2 McDonald's.
Hiervoor was het weer 4 maanden geleden.
Sjarel schreef:Wil nu echt wel minimaal 3, en beter nog 4 maanden wachten of meer.
But build to destroy
You play with my world
Einstein schreef:Niet heel wonderlijk als je er maar 3 dagen tussen stoptZuipen en blowen is niet heel bevorderlijk voor je gezondheid, maar werkt vaak wel enigszins, als je dat niet al geprobeerd had.
But build to destroy
You play with my world
Miele schreef:4 weken als ik donderdag waarsch weer ga
Einstein schreef:5 dagen, MDMA en zo zijn toch gay dus ik kan wel weer even zonder. Volgende op de planning is 6-APB op een willekeurige gelegenheid, hopelijk thuis, misschien pas als Mr T. weer terug is van weggeweest
thepablo schreef:Einstein schreef:5 dagen, MDMA en zo zijn toch gay dus ik kan wel weer even zonder. Volgende op de planning is 6-APB op een willekeurige gelegenheid, hopelijk thuis, misschien pas als Mr T. weer terug is van weggeweest
heb jij een RC dealer in je kelder zitten ofzo xD
Of misschien komt het wel dat ik in een boeren gat woon en niemand daar nog nooit van gehoord heeft xD
thepablo schreef:Einstein schreef:5 dagen, MDMA en zo zijn toch gay dus ik kan wel weer even zonder. Volgende op de planning is 6-APB op een willekeurige gelegenheid, hopelijk thuis, misschien pas als Mr T. weer terug is van weggeweest
heb jij een RC dealer in je kelder zitten ofzo xD
Of misschien komt het wel dat ik in een boeren gat woon en niemand daar nog nooit van gehoord heeft xD
Shizzel schreef:Miele schreef:4 weken als ik donderdag waarsch weer ga
Denk je wel aan je tolerantie en je dopamine enzohaha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten