Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.
Plaats een reactie

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

za dec 31, 2011 8:44 pm

Yokibeer schreef:Hey Sjarel, alweer 21 weken? speakers doen het heerlijk, hele nemen is aanbevolen.
Zijn zuivere en goede snoepjes, maar zeker geen Blauwe driehoek uit 2005 :P


Eigenlijk staat er 2 en een half week :oops: Ik weet nog niet als ik direct een hele neem, ben liever niet plotsklaps superwaus.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

za dec 31, 2011 8:56 pm

Okwe sorry, heb niet goed gelezen, nee dan zou ik zeker nog ff wachten, speakers zijn erg lekker, geen 4-FMP in huis om zoet mee te zijn? heb laats witte 4-fmp gehad, ik hoorde dat ze ook gele hadden jij toevallig ervaring mee?

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

za dec 31, 2011 10:57 pm

Yokibeer schreef:Okwe sorry, heb niet goed gelezen, nee dan zou ik zeker nog ff wachten, speakers zijn erg lekker, geen 4-FMP in huis om zoet mee te zijn? heb laats witte 4-fmp gehad, ik hoorde dat ze ook gele hadden jij toevallig ervaring mee?


Ik heb ook 4-fmp (licht geel) maar merk geen verschil met wit. Maar alleen 4-fmp vind ik het net niet
zal waarschijnlijk dan ook beide gebruiken. De M pas op het laatste moment dan wel of op een after.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

zo jan 01, 2012 3:16 am

1 jaar en 1 maand. Tot vanavond ;D

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma jan 02, 2012 12:17 am

Laatste keer was 3 dagen terug. Helaas een net-niet-ervaring gehad omdat we ons hadden vergist; 120 mg kristal genomen als begindosis, wat natuurlijk niet hetzelfde is als 120 mg MDMA (max 79% puurheid). Ook steeds net te weinig bijgenomen om alsnog hard te gaan. Toch alsnog een leuke avond gehad, maar volgende keer (over ca 3 maanden) ga ik weer knallen!

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

do jan 26, 2012 11:44 am

Het is al weer 4 maanden geleden dus ik kan uitkijken naar een volgende keer :kleuter:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

do jan 26, 2012 1:46 pm

Pas een maand geleden, moet van me zelf dan nog minstens een maand wachten :grin: Maar genoeg andere ideeën voor tussendoor :stoned:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

do jan 26, 2012 9:04 pm

exact 2 maand en 2dagen oh ik verschiet van mijzelf ik wist het echt niet:O

KNALLEN :rock:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

do jan 26, 2012 9:05 pm

toch al een paar maanden, ben geen grote liefhebber omdat ik er hangerig van word maar ik geef het toch maar een kans zaterdag. mocht ik gaan hangen dan dat ik maar ns wat afspreek met ome pep

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

do jan 26, 2012 9:24 pm

2 maanden! zin om te knallen! http://soundcloud.com/joopjunior

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

vr jan 27, 2012 12:44 am

knolselderij schreef:toch al een paar maanden, ben geen grote liefhebber omdat ik er hangerig van word maar ik geef het toch maar een kans zaterdag. mocht ik gaan hangen dan dat ik maar ns wat afspreek met ome pep

Doe dan eens benzo fury of 4 fa ofzo, zelfde gevoel van binnen, minder wazig in de kop en veel energieker dus minder hangerig...

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

vr jan 27, 2012 1:10 am

Vanaf oktober! :love:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

vr jan 27, 2012 1:22 am

ILoveMDMA schreef:
knolselderij schreef:toch al een paar maanden, ben geen grote liefhebber omdat ik er hangerig van word maar ik geef het toch maar een kans zaterdag. mocht ik gaan hangen dan dat ik maar ns wat afspreek met ome pep

Doe dan eens benzo fury of 4 fa ofzo, zelfde gevoel van binnen, minder wazig in de kop en veel energieker dus minder hangerig...



vaker die dingen in mn handen gekregen toen ik al vaag was dus altijd maar overgeslagen, maar mochten ze op mn pad komen, wie weet

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma jan 30, 2012 8:34 pm

Al 1 maand alweer! alhoewel ik dit deze vrijdag waarschijnlijk wel weer verbreek..

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

di jan 31, 2012 12:51 am

2 maanden. 't Word wel weer eens tijd!

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma feb 06, 2012 5:18 pm

B, 3 maanden zelfs al! (13 weken 2 dagen)

Bah, het word echt weer tijd :kleuter:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma feb 06, 2012 5:56 pm

5 weken
wil wachten tot 16 weken of meer.
De drang wat te nemen valt goed mee tot nu toe.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma feb 06, 2012 6:01 pm

Sinds vrijdag.. Had een maand niks gebruikt maar voelde enorm weinig van dit ene pilletje. Volgende keer toch maar 3 maanden wachten.
Laatst bijgewerkt door Kraak op ma feb 06, 2012 6:17 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma feb 06, 2012 6:15 pm

7/8 weken nu? eind deze maand weer eens genieten :)

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma feb 06, 2012 7:02 pm

Te lang! :stoned: :#:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

ma feb 06, 2012 10:07 pm

Komende zaterdag weer!!! Dan is het precies 11 weken geleden.
6apb + 6apb + mdma! Heel de nacht dansen op 6apb, als een mongool terug in de bus als de mdma erin klapt.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

di feb 07, 2012 12:24 pm

sinds 10 december dacht ik, bijna 2 maand!

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

di feb 07, 2012 5:53 pm

2 maanden, maar aangezien de laatste een kut pil was die geen fuck deed tel ik het tot 4 maanden (;
Zaterdag eindelijk die neiuwe witte speaker naar binnen tikken ;D

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

di feb 07, 2012 11:23 pm

Ik wacht meestal 3 a 4 maanden
ik slik al nu bijna 4 maanden niet meer en denk dat het ook langer zal duren ivm dat ik mijn contact persoon kwijt ben dus even een nieuwe leverancier zoeken grr :twisted:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

wo feb 08, 2012 12:48 am

Subtiel man :)

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

wo feb 08, 2012 1:09 am

Einstein schreef:Subtiel man :)


Zijn naam ondersteunt het subtiele effect :kleuter:

Ot: 1maand, 1week and still counting

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

wo feb 08, 2012 1:12 am

Het in meerdere topics erover posten ook :kleuter:

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

wo feb 08, 2012 1:13 am

Ik heb hem al permanent de groetjes gedaan :rock:

OT trouwens alweer een maand of 4. Heb nog steeds wat 6-APB liggen, daar moet ik misschien eens iets mee doen.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

wo feb 08, 2012 1:16 am

Einstein schreef:Ik heb hem al permanent de groetjes gedaan :rock:

OT trouwens alweer een maand of 4. Heb nog steeds wat 6-APB liggen, daar moet ik misschien eens iets mee doen.


heb je een idee welke dosis 6-apb je gaat nemen?

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

wo feb 08, 2012 1:17 am

Heb maar 100 mg dus dat gaat hem waarschijnlijk worden :P Heb ook nog wat MDAI trouwens, kan ook zijn dat ik die eerst ga opmaken. Hangt er een beetje vanaf wat het plan gaat worden (thuis/feest, wanneer, met wie). Heeft geen haast, overigens :woeh:
Plaats een reactie