Einstein schreef:Subtiel man
hahahaha

Davinci schreef:Einstein schreef:Subtiel man
Zijn naam ondersteunt het subtiele effect![]()
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sinds vrijdag.. Had een maand niks gebruikt maar voelde enorm weinig van dit ene pilletje. Volgende keer toch maar 3 maanden wachten.
Sjarel schreef:Vannacht was t weer zo ver.
Frog schreef:Sjarel zei.Sinds vrijdag.. Had een maand niks gebruikt maar voelde enorm weinig van dit ene pilletje. Volgende keer toch maar 3 maanden wachten.Sjarel schreef:Vannacht was t weer zo ver.
Had er zo wat meer kunnen plakken
Jouw feesje enzo maar dat jij nog geen kasplant bent snap ik niet.
Functioneert je lichaam nog naar behoren, vraag me echt af wat zulk gebruik met mensen doet op langere termein.
Ben je niet zwaar depresief de hele tijd?
Je hebt me wel is verteld dat je aleen maar wous ervan word nog en dat lekker vind, gewoon blijven doen dan,jouw keuze ,wil graag weten of je veranderingen merkt lichamelijk en of geestelijk?
Chrizum schreef:Frog schreef:Sjarel zei.Sinds vrijdag.. Had een maand niks gebruikt maar voelde enorm weinig van dit ene pilletje. Volgende keer toch maar 3 maanden wachten.Sjarel schreef:Vannacht was t weer zo ver.
Had er zo wat meer kunnen plakken
Jouw feesje enzo maar dat jij nog geen kasplant bent snap ik niet.
Functioneert je lichaam nog naar behoren, vraag me echt af wat zulk gebruik met mensen doet op langere termein.
Ben je niet zwaar depresief de hele tijd?
Je hebt me wel is verteld dat je aleen maar wous ervan word nog en dat lekker vind, gewoon blijven doen dan,jouw keuze ,wil graag weten of je veranderingen merkt lichamelijk en of geestelijk?
Alsof je een kasplant wordt van frequent mdma gebruik, kom op. Tuurlijk is het niet goed voor je maar je moet het wel érg vaak gebruiken wil je er merkbare chronische klachten van ondervinden. Het menselijk lichaam kan meer hebben dan je denkt. Wel denk ik bij vaker dan 1x in de maand dat je er na verloop van tijd wel last van gaat krijgen!
Chrizum schreef:Het is inderdaad onverstandig, maar voordat je echte klachten krijgt ben je er als het goed is al lang mee gestopt (of in ieder geval heftig geminderd). Het voornaamste waar ik me zorgen om zou maken is dat je je tolerantie zo veel te snel opbouwt
Frog schreef:....
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjarel schreef:Frog schreef:....
ik merk zelf niks aan klachten, geestelijk goed helder. vrienden van mij hebben het een jaar lang erger misbruikt en die voelen zich ook nog goed, presteren ook nog even goed. maar het zal 100% zeker niet goed voor me zijn. katers vielen mee met 90mg te 85kilo, laatste 2 keer.
Sjarel schreef:Frog schreef:....
ik merk zelf niks aan klachten, geestelijk goed helder. vrienden van mij hebben het een jaar lang erger misbruikt en die voelen zich ook nog goed, presteren ook nog even goed. maar het zal 100% zeker niet goed voor me zijn. katers vielen mee met 90mg te 85kilo, laatste 2 keer.
Sebas1000 schreef:Heb een vraag over xtc. Gebruil niet heel vaak en altijd 2-3 maanden er tussen. Alleen nu is er een uitzondering dat ik vorige week zaterdag gebruikt heb en a.s zaterdag weer ga gebruiken op een feestje. Ik weet dat het niet goed is en ga daarna gewoon weer heel lang wachten.
Heeft iemand ervaring met na 7 dagen gebruiken? Vraag me heeeel erg af of het wel en beetje leuk wordt. Uiteindelijk merken we het vanzelf natuurlijk.
gyan007 schreef:Sebas1000 schreef:Heb een vraag over xtc. Gebruil niet heel vaak en altijd 2-3 maanden er tussen. Alleen nu is er een uitzondering dat ik vorige week zaterdag gebruikt heb en a.s zaterdag weer ga gebruiken op een feestje. Ik weet dat het niet goed is en ga daarna gewoon weer heel lang wachten.
Heeft iemand ervaring met na 7 dagen gebruiken? Vraag me heeeel erg af of het wel en beetje leuk wordt. Uiteindelijk merken we het vanzelf natuurlijk.
Leuk wordt het wel hoor. Is het goed? Nee.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast