Gman007 schreef:Ik vind persoonlijk dat dat het "hoe langer je wacht, hoe meer je ervan geniet", niet echt op gaat. Ik zou t liefste elke week gebruiken als het niet schadelijk was en er geen dip wasEn elke week ga ik er nog steeds lekker op en voel ik genoeg liefde hoor.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Saikedellik schreef:1 week... Hoop na de volgende keer MDMA toch weer eens te kunnen zeggen "2 maanden" of "3 maanden" ofzo.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Gman007 schreef:Ik vind persoonlijk dat dat het "hoe langer je wacht, hoe meer je ervan geniet", niet echt op gaat. Ik zou t liefste elke week gebruiken als het niet schadelijk was en er geen dip wasEn elke week ga ik er nog steeds lekker op en voel ik genoeg liefde hoor.
Maar volgens jou is het ook een goed medicijn wat therapeuten gebruiken.
Gman007 schreef:tomsn0r schreef:Gman007 schreef:Ik vind persoonlijk dat dat het "hoe langer je wacht, hoe meer je ervan geniet", niet echt op gaat. Ik zou t liefste elke week gebruiken als het niet schadelijk was en er geen dip wasEn elke week ga ik er nog steeds lekker op en voel ik genoeg liefde hoor.
Maar volgens jou is het ook een goed medicijn wat therapeuten gebruiken.
Ik hap wel. Lees het nog maar eens door dat topic. Ik zei dat het niet alleen maar negatief is, dat er ook enige positieve kanten aan zitten. Maar dat die gozer goed moet uitzoeken hoe of wat slim voor hem is. Daarna gaf ik hem alleen tips in het geval hij het wél zou doen. Niet dat ik dat de enige oplossing vondNiet zo zeiken ouwe snor.
Jamess schreef:0 dagen
Dr.Gonzo schreef:Jamess schreef:0 dagen
Maar je vond het niets??
Hate to say I told you so..
Beter had je gewacht met die Mdma tot je een paar weken verder was na die 4-fmp...
Jamess schreef:nee want de setting was perfect, had niks te maken daarmee 100% sure, was wel strak maar niet die sert 'rush' love gevoel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten