Theoldbum schreef:5 maanden inmiddels!
Heb echter die keer door de combo met DXM wel serotonine syndroom opgelopen Dus ik denk dat ik minimaal nog een maandje wacht ( zo niet nog 2/3/4. ) Moet zeggen dat ik sinds 5 maanden drugsloos te zijn ( zelfs geen wiet ) dat ik me ook wel weer heel chill voel! lekker helder en veel geconcentreerder..
Ik was op dat moment op een binge; 1e dag truffels + Lachgas, 2e dag de hele dag hasj roken, derde dag dronken en in de nacht 300/450MG MDMA, en de 4e dag nam ik in de avond 150MG dxm. Ik dacht dit zal wel meevallen en de space was zoals altijd. Maar toen ik de volgende ochtend wakker werd zat ik gewoon nog vol in mijn space. Tunnelvisie, het gevoel afgesneden van de werkelijkheid te zijn, ontzettend duizelig, tintelingen, 0% eetlust, niet normaal kunnen articuleren, paranoide gedachten, paniekaanvallen en bovendien als ik mijn ogen dichtdeed allerlij kleuren en gedraai. Ik was basicly in mijn trip blijven hangen. Heb hier nog 5/6 dagen in gezeten, en de 6e dag kon ik weer normaal praten en was ik weer stabiel ( het draaide althans niet meer ). Ik heb nog ruim 6/7 weken dagelijks meerdere paniekaavallen gehad, en heb volgens mij in de nasleep een soort lichte psychose eraan overgehouden. Op advies van o.a. Davinci heb ik echter gezonder gegeten, veel gesport, suplementen gebruikt en heb ik 0 drugs gebruikt ( ook geen wiet, echt niks behalve alcohol en HEEEEL af en toe een sigaretje ). Inmiddels is het 5 maanden geleden, en na 3,5 maanden was het geheel over. Tot 3 maanden nadat het gebeurde ben ik echter nog vaak in paniek de collegezaal/bioscoop uitgerend omdat alles begon te draaien.Drefbon schreef:Theoldbum schreef:5 maanden inmiddels!
Heb echter die keer door de combo met DXM wel serotonine syndroom opgelopen Dus ik denk dat ik minimaal nog een maandje wacht ( zo niet nog 2/3/4. ) Moet zeggen dat ik sinds 5 maanden drugsloos te zijn ( zelfs geen wiet ) dat ik me ook wel weer heel chill voel! lekker helder en veel geconcentreerder..
Dat vond ik vroeger een zalige combo, ik wist wel dat er risico aan zat maar ik vond het heerlijk om in de afterglow van DXM een half pilletje te nemen. Erg jammer om te horen dat het bij jou verkeerd afgelopen was, wat waren de symptomen die je toen had eigenlijk?
Waarschijnlijk ga ik tijdens ADE weer eens MDMA gebruiken, de laatste noemenswaardige keer dateert alweer van drie jaar geleden...
TrotseBoer schreef:4 dagen
Jamess schreef:TrotseBoer schreef:4 dagen
haha, hoe vond je machtig?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jamess schreef:Ja al ergerde ik me wel soms aan die moshpit, wat is je naam dan? mss heb ik wel met je gepraat
supermario schreef:Nu bijna 2 dagen. Was voor ons de derde keer, en zoals ze hier in België zeggen, derde keer goede keer! Nog nooit zo goed gevoeld. Alles was perfect. Volgend feestje met xtc staat gepland op oudejaarsavond:rock: .
Jamess schreef:supermario schreef:Nu bijna 2 dagen. Was voor ons de derde keer, en zoals ze hier in België zeggen, derde keer goede keer! Nog nooit zo goed gevoeld. Alles was perfect. Volgend feestje met xtc staat gepland op oudejaarsavond:rock: .
Is dat de afgekapte belgische versie van : ' 3 maal is scheepsrecht ' ?
Lol, belgen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten