Tomaat schreef:Een maand en een dikke week. Naar mijn gevoel 2 maanden maar toen ik het eens controleerde viel het dik tegen
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
JongGeleerd schreef:Ik doe niet aan wachten. Wachten is voor mietjes!
Naa, 1 dag! WOOOHOOO
harry123 schreef:Maakt het trouwens heel veel uit als ik vrijdag nog 1 keer drugs gebruik (pep), zou dit veel uitmaken of valt dat wel mee?
Einstein schreef:JongGeleerd schreef:Ik doe niet aan wachten. Wachten is voor mietjes!
Naa, 1 dag! WOOOHOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
harry123 schreef:Maakt het trouwens heel veel uit als ik vrijdag nog 1 keer drugs gebruik (pep), zou dit veel uitmaken of valt dat wel mee?
Dat valt vermoedelijk wel mee. Kijk wel uit dat je jezelf niet voor de gek gaat houden ('één keer kan nog wel').
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Het gaat 3 maanden en 3 dagen zijn op oudejaarEerste keer in jaren... Do as I say, not as I do en zo
Tomaat schreef:Ivo schreef:Het gaat 3 maanden en 3 dagen zijn op oudejaarEerste keer in jaren... Do as I say, not as I do en zo
3:03![]()
Maar zeker ben je het niet precies
Ivo schreef:Edit: fuck, de laatste keer blijkt dan toch 20 oktober te zijn...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten