Cloudio schreef:vorige weekend gedaan. Deze weekend nog even knallen en waarschijnlijk pas over 1.5- 2 weken weer ff snoepen
Preksie schreef:Zit nu op 2 maanden, gaat nog wel langer worden. Ik ben eigenlijk wel klaar met MDMA.
supermario schreef:Dankzij een forum zoals dit, heb ik zo'n schrik gekregen van mdma, dat ik er bang van zou worden om er geen drie maanden tussen te laten. Ondertussen maan ik mijn "mdma"-vrienden ook aan om er heel voorzichtig mee om te springen (lees er 3 maanden tussenlaten), maar helaas moet ik vaststellen dat ze toch op een avond 2/3 of meerdere pillen innemen, ondanks mijn waarschuwingen.![]()
![]()
![]()
Ik wil zeker geen moraalridder spelen ofzo, maar ik denk dat heel weinig mensen echt weten hoe gevaarlijk mdma wel is. Als ik hem vraag hoeveel mg er in een pil zit, dan kijken ze me aan met grote ogen, precies of ik kom van Mars. Pillen testen? Daar hebben ze blijkbaar ook nog nooit van gehoord.
supermario schreef:Dankzij een forum zoals dit, heb ik zo'n schrik gekregen van mdma, dat ik er bang van zou worden om er geen drie maanden tussen te laten. Ondertussen maan ik mijn "mdma"-vrienden ook aan om er heel voorzichtig mee om te springen (lees er 3 maanden tussenlaten), maar helaas moet ik vaststellen dat ze toch op een avond 2/3 of meerdere pillen innemen, ondanks mijn waarschuwingen.![]()
![]()
![]()
Ik wil zeker geen moraalridder spelen ofzo, maar ik denk dat heel weinig mensen echt weten hoe gevaarlijk mdma wel is. Als ik hem vraag hoeveel mg er in een pil zit, dan kijken ze me aan met grote ogen, precies of ik kom van Mars. Pillen testen? Daar hebben ze blijkbaar ook nog nooit van gehoord.
Preksie schreef:Zit nu op 7 maanden, gaat nog wel langer worden. Ik ben eigenlijk wel klaar met MDMA.
Preksie schreef:Preksie schreef:Zit nu op 7 maanden, gaat nog wel langer worden. Ik ben eigenlijk wel klaar met MDMA.
En nu aan het twijfelen of ik vanavond een pilletje neem.
Afca_Remy schreef:Preksie schreef:Preksie schreef:Zit nu op 7 maanden, gaat nog wel langer worden. Ik ben eigenlijk wel klaar met MDMA.
En nu aan het twijfelen of ik vanavond een pilletje neem.
Je hebt in ieder geval al lang gewacht
Trippie schreef:Pak je niet stiekem gewoon elke keer wat meer?
Preksie schreef:Misschien dat ik nog een verslagje van vannacht ga posten. Met MDMA op in een kermisatractie zitten is trouwens wel leuk.
JongGeleerd schreef:Preksie schreef:Misschien dat ik nog een verslagje van vannacht ga posten. Met MDMA op in een kermisatractie zitten is trouwens wel leuk.
Stoned in de zweef is al leuk, dus ja, ik kan me voorstellen dat 't waus nog vetter is.
MDMA zorgt wel voor het wegvallen van de angst die het zo'n rush geeft lijkt me trouwens...
Maar dan beleef je 't ook weer heel anders...
Okee, ik ga dit een keer proberen, je hebt me met die ene zin echt heel nieuwsgierig gemaakt
Preksie schreef:JongGeleerd schreef:Preksie schreef:Misschien dat ik nog een verslagje van vannacht ga posten. Met MDMA op in een kermisatractie zitten is trouwens wel leuk.
Stoned in de zweef is al leuk, dus ja, ik kan me voorstellen dat 't waus nog vetter is.
MDMA zorgt wel voor het wegvallen van de angst die het zo'n rush geeft lijkt me trouwens...
Maar dan beleef je 't ook weer heel anders...
Okee, ik ga dit een keer proberen, je hebt me met die ene zin echt heel nieuwsgierig gemaakt
Zo'n ding was 't. http://www.youtube.com/watch?v=SMMSZpYCElQ
Stond in de early hardcore zaal![]()
Mainstage zag er ook wel tof uit dit jaar.
Ontopic : Ik raad het echt aan om een lange pauze te nemen van MDMA, dan blijft t tenminste nog leuk!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast