Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
anteac schreef:2 maanden, begint toch wel weer te kriebelen.
Maar ik merk wel dat ik er bewuster mee om ga, vergeleken met de tijd dat ik het voor het eerst probeerde, ik kan het nu gewoon thuis hebben liggen ipv. bij een vriend
Nee maakt niks uit. Ik zou het wel in een donkere ruimte bewaren, maar zelfs is misschien zelfs helemaal niet nodig.SpeedY schreef:is het trouwens nog belangrijk hoe je het bewaard? ik heb 1 klein zakje met genoeg voor de rest van het jaar.. maar ik wil er maar 2 meenemen.. kan ik de rest in zo'n klik-klak blikje bewaren of moet het echt luchtdicht zijn?
Preksie schreef:Sinds 14 april niet meer gebruikt, denk dat ik op Dominator maar wat ga gebruiken dan maar.
zornax schreef:Preksie schreef:Sinds 14 april niet meer gebruikt, denk dat ik op Dominator maar wat ga gebruiken dan maar.
Ik ook op dominator weer! Laatste keer was begin december
Einstein schreef:Psy-Fi inderdaadIk ben er alleen zaterdag en zondag, was van plan om eerst een 2C'tje te pakken en op zondagmiddag aan de M te gaan.
Einstein schreef:Hehehe, prima![]()
Waarschijnlijk loop ik rond in een rare outfit. Zal even kijken of ik mezelf herkenbaar kan maken voor DF'ersSaikedellik komt ook, dus je kan ook hem zomaar tegen het lijf lopen.
Ahote schreef:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten