Klimtox schreef:Half jaar ondertussen. Maar ga er niet meer aan denk ik. 6APB is gewoon zoveel chiller
Pityness schreef:1,5 maand gewacht, nu 4fmp proberen ipv xtc, ben benieuwd!
Klimtox schreef:Pityness schreef:1,5 maand gewacht, nu 4fmp proberen ipv xtc, ben benieuwd!
Riskant, zo'n korte tijd wachten. Laat je het even weten als je het overleefd?
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Pityness schreef:Klimtox schreef:Pityness schreef:1,5 maand gewacht, nu 4fmp proberen ipv xtc, ben benieuwd!
Riskant, zo'n korte tijd wachten. Laat je het even weten als je het overleefd?
Bedankt voor je (sarcasme/) bezorgdheid, I'll let you know . Ik lees dat 4fa met normale dosering (zonder te combineren) minder schadelijk is voor je receptoren dan mdma.
JongGeleerd schreef:Allemaal leuk en aardig, maar dit zijn tests op ratten. Het rattenbrein is erg verschillend van het mensenbrein.
Verder is veel van wat hij zegt aannames. Ja, het is waarschijnlijk, maar er is niets zeker.
Daarnaast zou het maar zo kunnen dat een metaboliet kanker verwekkend is in het menselijk lichaam of weet ik t wat.
Klimtox schreef:1 dag. Kon het gisteren toch niet laten XD. Maar dat viel bar tegen ofzo. Hele superman weggewerkt + nog een derde van een andere pil waarvan ik vermoed dat het XTC was, en afgezien van energie en klapperkaken heb ik niet bijzonder veel euforie gevoeld. Of in een space gezeten wat dat betreft. Ik schrijf bij deze XTC af van mijn ever-to-do-again lijst, hou het wel weer bij 6APB
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Klimtox schreef:1 dag. Kon het gisteren toch niet laten XD. Maar dat viel bar tegen ofzo. Hele superman weggewerkt + nog een derde van een andere pil waarvan ik vermoed dat het XTC was, en afgezien van energie en klapperkaken heb ik niet bijzonder veel euforie gevoeld. Of in een space gezeten wat dat betreft. Ik schrijf bij deze XTC af van mijn ever-to-do-again lijst, hou het wel weer bij 6APB
Heb je in je eentje gebruikt ofzo? Dan vind ik het niet gek dat je zo weinig voelt
Je moet gewoon met vrienden gebruiken en kapot los gaa, dan voel je de X echt wel
lemonhaze schreef:prototype schreef:Klimtox schreef:1 dag. Kon het gisteren toch niet laten XD. Maar dat viel bar tegen ofzo. Hele superman weggewerkt + nog een derde van een andere pil waarvan ik vermoed dat het XTC was, en afgezien van energie en klapperkaken heb ik niet bijzonder veel euforie gevoeld. Of in een space gezeten wat dat betreft. Ik schrijf bij deze XTC af van mijn ever-to-do-again lijst, hou het wel weer bij 6APB
Heb je in je eentje gebruikt ofzo? Dan vind ik het niet gek dat je zo weinig voelt
Je moet gewoon met vrienden gebruiken en kapot los gaa, dan voel je de X echt wel
Ik had het eerlijk gezegd ook van t weekend en ik was wel op een feest, had 2 maanden gewacht en toch was het niet heel euforisch. Heb het verder maar 1x echt te snel achter elkaar gebruikt een hele tijd geleden, dus heb geen idee hoe het kwam.
lemonhaze schreef:Dat is waar aebirauq, toch denk ik erover na om af en toe tussendoor op feesten iets anders te gebruiken zodat ik een keer echt goed 3 of meer maanden wacht.
Moet alleen even uitzoeken wat ik dan het beste kan nemen, enige waar ik op uitkom tot nu toe is pep en 2cb. Dat laatste wil ik zeker nog een keer op een goa-achtig feestje doen, maar op andere feesten waar ik heen ga lijkt me dat niet ideaal.
lemonhaze schreef:Dat is waar aebirauq, toch denk ik erover na om af en toe tussendoor op feesten iets anders te gebruiken zodat ik een keer echt goed 3 of meer maanden wacht.
Moet alleen even uitzoeken wat ik dan het beste kan nemen, enige waar ik op uitkom tot nu toe is pep en 2cb. Dat laatste wil ik zeker nog een keer op een goa-achtig feestje doen, maar op andere feesten waar ik heen ga lijkt me dat niet ideaal.
Klimtox schreef:Gewoon snuiven die pep
En prototype ik deed het wel alleen maar heb ik wel vaker gedaan. Ik voelde er gewoon echt bar weinig van. Misschien maakt het uit dat ik vorige week 4FA en 6APB had gedaan, maar doe wel vaker dit soort acties.
lemonhaze schreef:Klimtox schreef:Gewoon snuiven die pep
En prototype ik deed het wel alleen maar heb ik wel vaker gedaan. Ik voelde er gewoon echt bar weinig van. Misschien maakt het uit dat ik vorige week 4FA en 6APB had gedaan, maar doe wel vaker dit soort acties.
Lijkt me zeer verstandig dat ik jouw advies opvolg als het om pep gaat toxx
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 24 gasten