Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

hoelang heb jij alweer gewacht?

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: hoelang heb jij alweer gewacht?

Berichtdoor Lemby » za jan 25, 2014 11:59 am

1ste van november was laaste keer en in maart ga ik na district one dat word een snoepje nemen :)
Lemby
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » za jan 25, 2014 12:40 pm

Klimtox schreef:Half jaar ondertussen. Maar ga er niet meer aan denk ik. 6APB is gewoon zoveel chiller :)

Bij nader inzien moet die enige pil die ik nog heb toch wel op eigenlijk. Nomnomnom 8-)
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor cojiro » za jan 25, 2014 1:35 pm

zit nu over de negen maanden en moet bekennen dat ik bijna geen behoefte meer heb om een pilletje te slikken. Grotendeels omdat ik vergeten ben hoe het nou precies voelde.

komt wel weer in de zomer
Paper glad, geen vouwtjes
Speed is troep en ik heb er een half jaar van mijn leven aan verspild. Laat het liggen.
cojiro
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Pityness » za jan 25, 2014 4:54 pm

1,5 maand gewacht, nu 4fmp proberen ipv xtc, ben benieuwd!
-Life is amazing-
Pityness
Newbie

Berichtdoor Klimtox » zo jan 26, 2014 9:56 am

Pityness schreef:1,5 maand gewacht, nu 4fmp proberen ipv xtc, ben benieuwd!

Riskant, zo'n korte tijd wachten. Laat je het even weten als je het overleefd?
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor vork » zo jan 26, 2014 10:17 am

Valt wel mee, zeker als je 4 -fa pakt ipv xtc. Veel plezier!

Ik heb nu 2 maanden voor het laatst mdma gedaan en 1 week sinds 4-fa. Ging prima :mrgreen:
vork
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Snater » zo jan 26, 2014 6:33 pm

Bijna 5 maanden nu, 7 feb. aan de 4F :grin:
Snater
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Pityness » zo jan 26, 2014 9:47 pm

Klimtox schreef:

Bedankt voor je (sarcasme/) bezorgdheid, I'll let you know :P. Ik lees dat 4fa met normale dosering (zonder te combineren) minder schadelijk is voor je receptoren dan mdma.
-Life is amazing-
Pityness
Newbie

Berichtdoor supergabbur » zo jan 26, 2014 10:44 pm

Ik vergeet steeds of het nu juni of juli was, maar één van die twee.
supergabbur
Wijs Gebruiker

Berichtdoor ParadijsVogel » zo jan 26, 2014 10:50 pm

Meer dan 6 maanden geleden was mijn laatste pil, daarna nog wel 6-APB gedaan, dat is nu een maand geleden.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur

Berichtdoor Perry » ma jan 27, 2014 2:19 am

Pityness schreef:
Klimtox schreef:

Bedankt voor je (sarcasme/) bezorgdheid, I'll let you know :P. Ik lees dat 4fa met normale dosering (zonder te combineren) minder schadelijk is voor je receptoren dan mdma.

Interessant, aangezien het nog een research chemical is en er nog niet veel over bekend is.
Heb je n linkje, als t uit een verslag is, ben benieuwd naar verdere resultaten :D
#excited
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Pityness » ma jan 27, 2014 10:53 am

[/quote]

Interessant, aangezien het nog een research chemical is en er nog niet veel over bekend is.
Heb je n linkje, als t uit een verslag is, ben benieuwd naar verdere resultaten :D
#excited[/quote]

https://partyflock.nl/topic/1003202:4-fluor-amfetamine
De laatste paar pagina's staan wat linkjes en uitleggen naar wat er bekend is over de stof/stoffen. Toch bestaat deze research chemical al aardig wat jaren. De posts van waterkoker leggen er wat van uit in ieder geval.
-Life is amazing-
Pityness
Newbie

Berichtdoor Perry » ma jan 27, 2014 11:03 am

Allemaal leuk en aardig, maar dit zijn tests op ratten. Het rattenbrein is erg verschillend van het mensenbrein.
Verder is veel van wat hij zegt aannames. Ja, het is waarschijnlijk, maar er is niets zeker.
Daarnaast zou het maar zo kunnen dat een metaboliet kanker verwekkend is in het menselijk lichaam of weet ik t wat.
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Pityness » ma jan 27, 2014 1:02 pm

JongGeleerd schreef:Allemaal leuk en aardig, maar dit zijn tests op ratten. Het rattenbrein is erg verschillend van het mensenbrein.
Verder is veel van wat hij zegt aannames. Ja, het is waarschijnlijk, maar er is niets zeker.
Daarnaast zou het maar zo kunnen dat een metaboliet kanker verwekkend is in het menselijk lichaam of weet ik t wat.

Klopt, het zijn allemaal aannames. Wat hij ook zegt is dat onderzoek nihiel is en dat ook blijft (voornamelijk door kruisgebruik/tolerantie), het enige waar we van uit kunnen gaan zijn persoonlijke ervaringen. Wat ik wel geloof is dat het serotonine verbruik veel minder is en daardoor minder pauze nodig is om dat aan te maken en receptoren te herstellen. Hoe schadelijk het is voor de rest is onduidelijk, net als bij XTC weten ze niet 100% hoe schadelijk het is op lange termijn. De metabolieten zijn minder aanwezig in 4fa dan in mdma, dus waarschijnlijk minder schadelijk (maarja dat is weer een waarschijnlijk). Totdat we een echt onderzoek tegenkomen kunnen we niets zeggen, ik ga nu van mensen hun ervaringen uit en mocht het bevallen probeer ik een zelfde pauze aan te houden als XTC.
-Life is amazing-
Pityness
Newbie

Berichtdoor Savage » ma jan 27, 2014 7:50 pm

24 dagen.
Savage
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » ma jan 27, 2014 7:54 pm

1 dag. Kon het gisteren toch niet laten :conf: XD. Maar dat viel bar tegen ofzo. Hele superman weggewerkt + nog een derde van een andere pil waarvan ik vermoed dat het XTC was, en afgezien van energie en klapperkaken heb ik niet bijzonder veel euforie gevoeld. Of in een space gezeten wat dat betreft. Ik schrijf bij deze XTC af van mijn ever-to-do-again lijst, hou het wel weer bij 6APB :grin:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Vinnie » ma jan 27, 2014 7:55 pm

sinds oud en nieuw niet meer gedaan, waarschijnlijk in de zomervakantie pas weer :xtc:
Liever dood dan .nl
Vinnie
DF Addict

Berichtdoor Prototype » ma jan 27, 2014 11:59 pm

Klimtox schreef:1 dag. Kon het gisteren toch niet laten :conf: XD. Maar dat viel bar tegen ofzo. Hele superman weggewerkt + nog een derde van een andere pil waarvan ik vermoed dat het XTC was, en afgezien van energie en klapperkaken heb ik niet bijzonder veel euforie gevoeld. Of in een space gezeten wat dat betreft. Ik schrijf bij deze XTC af van mijn ever-to-do-again lijst, hou het wel weer bij 6APB :grin:

Heb je in je eentje gebruikt ofzo? Dan vind ik het niet gek dat je zo weinig voelt :p
Je moet gewoon met vrienden gebruiken en kapot los gaa, dan voel je de X echt wel :roll2:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor lemonhaze » di jan 28, 2014 12:06 am

prototype schreef:
Klimtox schreef:1 dag. Kon het gisteren toch niet laten :conf: XD. Maar dat viel bar tegen ofzo. Hele superman weggewerkt + nog een derde van een andere pil waarvan ik vermoed dat het XTC was, en afgezien van energie en klapperkaken heb ik niet bijzonder veel euforie gevoeld. Of in een space gezeten wat dat betreft. Ik schrijf bij deze XTC af van mijn ever-to-do-again lijst, hou het wel weer bij 6APB :grin:

Heb je in je eentje gebruikt ofzo? Dan vind ik het niet gek dat je zo weinig voelt :p
Je moet gewoon met vrienden gebruiken en kapot los gaa, dan voel je de X echt wel :roll2:

Ik had het eerlijk gezegd ook van t weekend en ik was wel op een feest, had 2 maanden gewacht en toch was het niet heel euforisch. Heb het verder maar 1x echt te snel achter elkaar gebruikt een hele tijd geleden, dus heb geen idee hoe het kwam.
acid and good vibes
lemonhaze
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Prototype » di jan 28, 2014 12:09 am

Hmm apart, ik voel het eigenlijk altijd wel.
De ene keer meer dan de andere maar toch :p

Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor Aebi » di jan 28, 2014 12:09 am

lemonhaze schreef:
prototype schreef:

Ik had het eerlijk gezegd ook van t weekend en ik was wel op een feest, had 2 maanden gewacht en toch was het niet heel euforisch. Heb het verder maar 1x echt te snel achter elkaar gebruikt een hele tijd geleden, dus heb geen idee hoe het kwam.

Laatste keer dat ik het deed was 3 weken na 4fa en 2 maanden na laatste keer mdma. Ik was weer heerrrlijk euforisch, denk dat het goed van het moment kan liggen en dat je de volgende keer weer wel euforisch bent. Drugs blijven onvoorspelbaar.

OT: 1 maand en 6 dagen.
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor lemonhaze » di jan 28, 2014 12:14 am

Dat is waar aebirauq, toch denk ik erover na om af en toe tussendoor op feesten iets anders te gebruiken zodat ik een keer echt goed 3 of meer maanden wacht.
Moet alleen even uitzoeken wat ik dan het beste kan nemen, enige waar ik op uitkom tot nu toe is pep en 2cb. Dat laatste wil ik zeker nog een keer op een goa-achtig feestje doen, maar op andere feesten waar ik heen ga lijkt me dat niet ideaal. :grin:
acid and good vibes
lemonhaze
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Aebi » di jan 28, 2014 12:17 am

lemonhaze schreef:Dat is waar aebirauq, toch denk ik erover na om af en toe tussendoor op feesten iets anders te gebruiken zodat ik een keer echt goed 3 of meer maanden wacht.
Moet alleen even uitzoeken wat ik dan het beste kan nemen, enige waar ik op uitkom tot nu toe is pep en 2cb. Dat laatste wil ik zeker nog een keer op een goa-achtig feestje doen, maar op andere feesten waar ik heen ga lijkt me dat niet ideaal. :grin:

Snap wat je bedoelt, heb hierdoor afgelopen zaterdag voor 't eerst 2c-b gedaan, ook op een goa. Voelde me wel fijn, maar zou het toch liever in een rustigere setting doen. Elke keer als ik zwaar genoot van CEV's liep er iemand tegen me aan ofzo en dan was ik even van slag (in mijn hoofd stond multi nog naast me te dansen en toen ik m'n ogen open deed stond er een dikke rasta dude :lol: ) De muziek was wel heerlijk tijdens de visuals.
Aebi
Ivo's baas
DF Addict

Berichtdoor Prototype » di jan 28, 2014 12:23 am

lemonhaze schreef:Dat is waar aebirauq, toch denk ik erover na om af en toe tussendoor op feesten iets anders te gebruiken zodat ik een keer echt goed 3 of meer maanden wacht.

pep is ook goeie en je kunt het eigenlijk op elk soort feestje gebruiken :snort:

Prototype
Harder dan de rest
Donateur

Berichtdoor lemonhaze » di jan 28, 2014 12:27 am

Haha klinkt erg leuk, ja het is misschien sowieso handiger om 't voor het eerst in een chille setting te doen zodat ik weet wat de effecten precies zijn. Ik ben altijd wel iemand die goed voorbereid aan zoiets begint, om zeker te weten dat het gewoon goed gaat allemaal :-P

@ prototype ik weet het, maar ik had eigenlijk een beetje met mezelf afgesproken ooit om niet te gaan snuiven voor m'n 18e haha.
Ik wil het sowieso proberen, maar ik ben ook de enige van mijn vrienden die echt hiermee bezig is en dingen wil uitproberen. Dus ga er sowieso nog even goed over nadenken, maar ik zat wel te twijfelen om op intents pep te proberen ja..
acid and good vibes
lemonhaze
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 12:36 am

Gewoon snuiven die pep :snort:

En prototype ik deed het wel alleen maar heb ik wel vaker gedaan. Ik voelde er gewoon echt bar weinig van. Misschien maakt het uit dat ik vorige week 4FA en 6APB had gedaan, maar doe wel vaker dit soort acties.
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor lemonhaze » di jan 28, 2014 12:37 am

Klimtox schreef:Gewoon snuiven die pep :snort:

En prototype ik deed het wel alleen maar heb ik wel vaker gedaan. Ik voelde er gewoon echt bar weinig van. Misschien maakt het uit dat ik vorige week 4FA en 6APB had gedaan, maar doe wel vaker dit soort acties.

Lijkt me zeer verstandig dat ik jouw advies opvolg als het om pep gaat toxx :beer:
acid and good vibes
lemonhaze
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 12:48 am

:child:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

Berichtdoor Frog » di jan 28, 2014 1:02 am

lemonhaze schreef:
Klimtox schreef:Gewoon snuiven die pep :snort:

Lijkt me zeer verstandig dat ik jouw advies opvolg als het om pep gaat toxx :beer:

Neeee dan gaan je looks er in hard tempo aan, plus ja erg ongezond, het tekent je gewoon erg.
Coke kan je nog wel wat langer gebruiken zonder er lelijk van te worden,beetje duur.

Je bent jong zat, en ja doe wat je wat wilt.
Pep is leuk voor keer per 2 maanden ofso als je het daarbij kan laten, das mijn advies :P

Vergeet het ook maar wat ik gezegd heb, gewoon doen wat je wilt,geniet maar gebruik met mate zoiets... :oops:
Frog
Badass Junkie
Verbannen

Berichtdoor Klimtox » di jan 28, 2014 1:32 am

Froggie is verlievd :wub:
<3
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics