lemonhaze schreef:Haha ik zal eraan denken frogg! Ik ben niet eens van plan om het 1x in de 1/ 2 maanden te gebruiken, meer af en toe afwisselend met mdma zodat ik dus even een goede pauze heb.
Dit zegt iedereen natuurlijk als ie er net aan begint, dus ik roep het maar niet te hard haha
Klimtox schreef:Froggie is verlievd
FrozenToast schreef:Pep is kankersaai in het begin maar daarna vind iedereen het geweldig dus jij ook!
Basshoven schreef:Ik ga weer lekker naar mijn keldertje, verder werken aan mijn project! Cheerios!
EDIT: wtf verkeerde topic, maakt ook niet uit
Klimtox schreef:6-APB is euforischer, duurt langer en maakt je minder wazig. Veel beter dan XTC dus.
cojiro schreef:nou jongens nog twee maanden en ik ben een jaar x-loos, mag ik mezelf dan weer MDMAagd noemen?
Frog schreef:cojiro schreef:nou jongens nog twee maanden en ik ben een jaar x-loos, mag ik mezelf dan weer MDMAagd noemen?
Van mij mag je, maar zoals de eerste (paar) keer word het meestal nooit meer
Selamatmakkan schreef:De laatste keer x was op 2 jan. Nu ben ik van plan aankomende zaterdag 150mg 4fmp te droppen, waarschijnlijk is deze vraag vaker gesteld, maar kan dit in praktijk/theorie? Ik weet dat 4fmp ook van invloed is op serotonine maar in mindere maten dan MDMA. Hebben mensen hier ervaring mee?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
cojiro schreef:nou jongens nog twee maanden en ik ben een jaar x-loos, mag ik mezelf dan weer MDMAagd noemen?
prototype schreef:Selamatmakkan schreef:De laatste keer x was op 2 jan. Nu ben ik van plan aankomende zaterdag 150mg 4fmp te droppen, waarschijnlijk is deze vraag vaker gesteld, maar kan dit in praktijk/theorie? Ik weet dat 4fmp ook van invloed is op serotonine maar in mindere maten dan MDMA. Hebben mensen hier ervaring mee?
Het gaat er meer om dat je serotoninereceptoren weer een optater krijgen.
Als je toch iets wil gebruiken raad ik je aan pep te pakken.
Mocht je toch voor de 4fmp gaan dan kan dat wel voor een keertje maar probeer in het vervolg 2 tot 3 maanden pauze tussen serotonine slurpende drugs te houden.
Have fun!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten